6

724 50 2
                                    

Adının aksine, [Onun ve Baharı] yeraltı karakterleri etrafında dönüyordu. Bu karanlık aşk romanının en önemli özelliği buydu.

Erkek başrol, ikinci erkek başrol ve hatta kadın yardımcı karakter bir suç örgütü ve yeraltı dünyasında yer aldığından, roman boyunca ne kadar acımasız olacakları açıktı.

Bunların arasında Ravia'nın hedefi de vardı.

Aralarında en yumuşak olanı ve ayrıca ikinci erkek başrol Herod.

Büyük bir suç örgütünün patronu olsa bile, sırf kişisel bir kin nedeniyle adam kaçırma, hapis ya da yıldırma gibi bir şey yapmadı.

Başka bir deyişle, Tidwell böyle şeyler yaptı. Ravia'nın ondan hızla kaçmasının ana nedeni buydu.

'Hangi cehennemdesin?'

Ravia, tuhaf görünmemeye çalışarak partide dolaşıyordu.

Buradaki tüm yeraltı insanlarının Tidwell kadar acımasız olduğu düşünüldüğünde, insanlar Ravia'nın bir yabancı olduğunu öğrenirse nasıl sonuçlanacağı açıktı.

Ayrıca, Ravia'nın kimliğini bilmemesi gereken başka bir tehlikeli kişisi vardı.

Tidwell'i hiçbir yerde göremediğime sevindim.

Bu partinin ev sahibi. Tidwell.

Bu villanın sahibi olan milyoner o olduğu için, şu anda kaplanın inine doğru yürüdü.

Ama yardım edemedi. Şimdi olmasaydı, yeraltı maskeli balo bir daha asla yapılmayacaktı.

Tidwell, sadece olağanüstü dövüş sanatları nedeniyle yeraltı dünyasının etkili bir figürü haline geldi. Durum bu olsaydı, Tidwell bir yerlerde bir suç çetesinin destekçisi olurdu.

Yeraltı dünyasını bir bütün olarak kontrol eden bir uyuşturucu satıcısıydı.

Tidwell'in yeraltı dünyasındaki takma adı "kara çiçek" idi. Dağıttığı ilaçları sembolize ediyordu veya dağıtım haklarını elinde bulunduran kişi olarak Tidwell'e atıfta bulunuyordu.

Tidwell, uyuşturucu satışlarından kazandığı parayı bir sendika kurmak için kullandı ve suç dünyasını ele geçirdi.

Etkisi o kadar güçlüydü ki, yeraltı dünyasını tekeline alan mevcut sendika bile ona karşı temkinliydi.

"Ve bu sendikanın patronu Hirodes'tir."

Hirodes, o bilge bir adamdı.

Tidwell'i yok etmek için mücadele etmek yerine, bir ittifak kurarak gücünü sağlamlaştırmayı seçti.

Elbette bu ittifak daha sonra bozulacaktı. Bir kadın yüzünden.

Ancak bu daha sonra oldu ve hala ittifaklarının ilk aşamalarındaydı.

Bugünkü balo, iki sendika ve uyuşturucu ticareti arasında ittifak kurmak için yapıldı.

Hala erken bir aşamaydı ve yakın gelecekte ittifakın bozulma olasılığı nedeniyle, iki sendika ittifaklarını gizlemeye ve ilk sosyal toplantılarını bir maskeli balo biçiminde açmaya karar verdiler.

Romana göre, iki sendika arasındaki ittifak bu gece başarılı olacak, yani bir daha böyle bir fırsat olmayacak.

Bu yüzden bugün Hirodes'i bulmalıyım.

Ravia çırpınan tavuskuşu maskesini onardı ve kendini toparladı.

Ancak Hirodes'i kalabalıklar arasında kolayca bulamadı ve aynı zamanda Tidwell tarafından yakalanmamaya çalıştı. Omuzları gerilmişti.

üvey kardeşım bıraz tehlıkelıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin