15. bölüm

666 28 9
                                    

Karga . Bu genç adamın takma adıydı.

Bir habercinin kimliği açığa çıkmamalı, bu yüzden onun yerine sahte isimler kullandılar.  Anlamsız ve telaşlı olduğu için tam ona göre bir addı.

Ravia başını iki yana sallayınca Karga  gülmeyi kesti.

"Peki, neden birdenbire beni çağırdın küçük hanım? Dark Flower (Tidwell) şu anda özellikle özel bir şey yapmıyor.”

"Seni bu yüzden çağırmadım." Ravia'nın sözleri başını eğmesine ve "O zaman neden?" diye sormasına neden oldu.

“….Cosmo'nun tarafında herhangi bir hareket var mı?”

"Pekala, özel bir şey yok."

"Orpheus'un liderine ne dersin?"

"Olağan. Kara çiçeklerin dağıtımını yönetti, Cosmo'yu idare etti, birinin doğum günü kutlamasına gitti ve Velocio'ya uğradı.”

Velocio'ya mı uğradı? Ravia'nın gözleri büyüdü.

"Biriyle gelip gelmediğini biliyor musun?"

“Bayan, cevaplarım olsaydı haberci olmazdım. Aldığım tüm bilgiler tabii ki bir muhbirden.”

Bu doğru. Bir haberciye haberci denmesinin bir nedeni vardı. Haberci olarak sadece hedefi gözlemlemeleri veya bir muhbirden bilgi almaları beklenir.

Ravia mücevher kutusunun içinden geçti ve üzerine safir değerli taş kazınmış bir yüzüğü uzattı.

“Cosmo'nun içinde kırmızı gözleri olan birini arayın ve gözlemleyin. Mümkünse bana portrelerini vermeni istiyorum. Bunun dışında, Cosmo'nun liderine göz kulak olmanı istiyorum."

"Peki ya ödülüm?"Ravia ona cevap vermek yerine elindeki safir yüzüğü ona uzattı. Sonuç olarak, Karga 'nın açıkta kalan dudakları şaşkınlıkla açıldı.

"Her zamanki gibi, teşekkür ederim hanımefendi."

Daha sonra eğildi ve gitti. Ravia ancak o zaman nefes alabildi. Üvey kardeşinin kötü tarafına düşmemek için bunca zahmete katlanmak zorunda kaldı.

'Buradan çıkmak için sabırsızlanıyorum. Beni küçümseyen insanlarla yaşamaktan bıktım.'

Ravia kanepeye yaslandı ve gözlerini kapadı. Nafakayı aldığında, onunla bir bina satın alacak.

Yatırım kitabından öğrendiklerimi kullanabilirsem, bir bina alıp onunla kendi dükkânımı açmanın iyi olacağını düşünüyorum. Belki yoksa kiraya verebilirim. Bu şekilde rahat yaşamak fena olmazdı. O zamana kadar dünyanın geri kalanıyla olan ilişkimi tamamen kesmeliydim. Leontine dahil.

'Ama o adam da kim...'

Böyle beklenmedik bir tehlike onun hesabının ötesindeydi. Ravia sonunda kafasında birkaç hipotezle uykuya daldı.

***

Birkaç gün sonra, Leontine'in koltuğunu işgal eden suçlu, uzun zamandır ortağı olan...

"Ah, kız kardeşini gördüm."

Silahını cilalamakta olan Tidwell, onun sözleri üzerine anında durakladı. Kulaklarından şüphe duyuyordu çünkü partneri o kadar kendinden emindi ki, insan en sevdiği ünlüyle tanıştığını düşünebilirdi.

Ardından silahıyla birlikte başını kaldırdı.

"Neden kız kardeşimi görmeye geldin?"

"Tid. Anladım. Önce silahını bırak. Yoldaşlarımın sana dik dik baktığını görmüyor musun?”

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

üvey kardeşım bıraz tehlıkelıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin