3

939 62 2
                                    

Sesi temkinliydi. Tidwell'in kirpiklerinin ucu bile biraz aşağıdaydı, bu da onu nedense acınacak halde gösteriyordu.

Harika bir oyunculuk becerisi. Ravia gerçekten etkilenmişti.

Bu kadar nazik davranmak zor olmalı.

Ama bu duyguyu gösteremedi. Bundan daha fazlası, sorusu yanlıştı.

"Öyle bir şey değil."

Tıpkı puslu bahar güneşinde uçan bir karahindiba gibi gülümsedi.

Yine de, güzel insan içtenlikle gülümsediğinde, karşı koyması zor olan tuhaf bir cazibesi vardı.

Bilmiyor olabilirsin, ama bunun olacağını biliyordum.

Tidwell yakında kız kardeşine saygı duydu. Hafifçe indirilmiş başı, kıvrık ağzı ve gözleri. Ve aradaki ametist benzeri gözleri.

“Bir gün biri gelip her şeyi benden alacak. Tıpkı birinin yazdığı bir roman gibi. "

Sarkık kirpikleri yanağına gölge düşürdü.

Ne kadar yağmur yağarsa alsın Tidwell'e güvenebilirmiş gibi konuştu.

Bu ne kadar üzücü.

Bu yüzden senden nefret etmiyorum. Konumumdan ayrılmak istememin tek nedeni ... "

Gözleri kısa bir süre Dük Leontine'e dokundu. Biyolojik babası olması gereken birine aşırı soğuk bir bakıştı.

Ama bu sadece anlıktı. Soğuk gülümsemesinin ardından buzlar parçalanıyormuş gibi ışıldayan bir gülümseme geldi.

"Çünkü bu konumda olmama gerek yok."

Hoşgeldin, Genç Leontine Dükü.

Ve böylece, Ravia olay yerinden ayrıldı. Girdiği gibi hafif adımlarla çıktı.

Geride kalan Tidwell ona boş boş baktı.

***

Tak-!

Ravia'nın arkasındaki kapı kapandı. Kısa bir süre sonra vücudundaki güç kayboldu ve Ravia sanki ufalanıyormuş gibi yere yığıldı.

Ancak kaybolan tek şey, kaotik zihni değil, bacaklarındaki güçtü.

İyi bir iş yapıyorum, değil mi?

Ravia, vücudunu kaldırmak için kapı kolunu tutarken sendeledi, sonra birkaç adım yürüdü.

Tidwell ile tanışmak için ilk hedefi tamamlandı.

Ardıllık için savaşmaya niyeti olmadığını iletmek içindi. Aynı şekilde, onu engellemeye niyeti olmadığını açıkladı.

"Yine de beni aniden arayacağını beklemiyordum."

Kötü bir tepki değildi.

Ne kadar iyi yaptığını bilmiyordu, ama kesinlikle yeterince kötü değildi.

Konağı terk edene kadar bana aldırış etmemenizi dilerdim.

Bu sadece onun arzulu düşüncesiydi. Şu andan itibaren, öğrenmek için daha fazlasını gözlemlemesi gerekiyordu.

Ravia'nın planı basitti.

Tidwell'i olabildiğince çekmeden, sessizce pozisyonundan vazgeçer ve başka bir aileye kaçardı.

"Genellikle sözleşmeli evlilik olarak anılır."

Bu ülkede yetişkinler ve küçükler medeni duruma göre ayrıldı.

üvey kardeşım bıraz tehlıkelıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin