10. bölüm

698 44 5
                                    

Yağmur çamurla buluştuğunda. Sesi böyle geliyordu. Boğuk ve derindi.

Belki de aralarındaki ahşap kapı yüzünden sesi daha da umutsuz geliyordu.

Ancak bunu düşünemeden davetsiz misafir Ravia'yı şaşırttı ve yatağından fırladı.

Tidwell?

"Evet. Benim. Işık açık olduğu için geldim. Hala uyanık mısın?"

O'nun nesi var? Ravia sakin yanıtına soğuk bir ses verdi.

Pekala, yakında yatacağım. Benimle işiniz varsa içeri gelmek ister misiniz? "

Hayır, yapmayacağım.

Reddi aceleyle geldi. Gecenin bu saatinde bir kadının odasına pervasızca girmeyi zor bulmuş muydu? Yoksa onun için can sıkıcı olduğu için mi?

"Merhaba demek için burada değilsin, daha ziyade amacın beni izlemek."

Hirodes'e Tidwell ile iyi geçinmek istediğini söyledi, ama kardeş sevgisi gibi bir şey kastetmedi.

'İyi geçinmek istiyorum' dediğinde, yakın bir ilişki içinde olmaktan çok birbirimizin işine bakmaya ve rahat olmaya benziyordu.

Tidwell başından beri onu öldürme düşüncesiyle içeri girdi. Bu nedenle, tavşanla tanışan bir balık gibi onunla iyi geçinmek istediğini söylemek en doğrusuydu. Onun varlığı tek başına bir tehdit olduğu için.

Ravia, onu kolaylıkla gönderebilsin diye yanındaki lambayı söndürdü. Bir anda odanın yarısı karardı.

“Bir kitap okuyordum ve çoktan geç olduğunun farkında değildim. Şimdi uyuyacağım. Orada kalacak mısın? "

Tidwell'e ne yaptığını nazikçe açıkladı ve dolaylı olarak söyleyecek bir şeyi yoksa gitmesini söyledi.

Zaten ne yaptığımla ilgilenmiş olmalıydı, bu yüzden fazla bir şey söylemeden ayrılacaktı. Öyle düşündü.

Geçen sefer seninle çay içmek istedim. Bunu hatırlıyor musun?"

Kapının arkasındaki adamın tepkisi beklenmedikti. Çay? Birdenbire mi?

Ravia kitabını kapattı ve battaniyesini buruşturarak boş göz kırptı.

"Hatırlıyorum. Çayı çok sevmediğin için yürüyüşe çıkmadık mı? "

Aslında, onu yürüyüşe çıkaran kişi Ravia'ydı çünkü Tidwell çaydan hoşlanmadığını söyledi, bu yüzden oldukça küstahça davrandı. Ama sözlerini inkar etmedi.

"Geçen sefer yapamadığım için seninle bir fincan çay içmek istiyorum."

Karanlıkta fısıldadı.

"Yarın Orangerie'de çay saatinde görüşürüz."

Küstah bir söze küstahça bir cevaptı. Tidwell, Ravia bir şey cevaplayamadan sözlerini tükürdü ve uzaklaştı.

'Neden yeryüzünde?'

Bu sayede Ravia huzursuzdu ve bütün gece uyuyamadı.

Ben yanlış bir şey mi yaptım? Partiye giderken yakalandım mı? Yoksa hareketsiz kalmak için bir uyarı mı?

Kesin olarak bilemezdi. Bu yüzden Ravia bugün öğle yemeğini endişeyle bekledi. Aç olduğu için değil, arada alacağı mesajı merak ettiği için.

Tidwell'in bir şey fark edip etmediğini kontrol etmek istedi ama özel bir şey yoktu. Her şey orijinal hikayeye göre gidiyordu.

'Bilmiyorum.'

üvey kardeşım bıraz tehlıkelıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin