Huzurlu ve parlaklığıyla büyülenen Tidwell, istemeden ağzını açtı.
Seni yakından görmek istiyorum kardeşim.
Bakışları ve sesi. Onun gururlu ifadesini ve getirdiği sükuneti biraz daha yakından görmek istedi.
"Neden?"
Ravia'nın sorusu üzerine Tidwell usulca gülümsedi. Bu sorunun cevabı zaten bulunmuştu.
“… Biz aile değil miyiz? Koşullar ne olursa olsun. "
Ravia'nın yerini aldıktan sonra onların aile olduklarını söylemek küstahça davrandı, ancak Tidwell'in bunu açıklamanın başka yolu yoktu.
Kız kardeş. Ravia'yı bu kelimeyle tanımladığı için çok mutluydu.
Utanmaz olduğumu mu söyleyeceksin?
"Dürüst olmak gerekirse, bunu hiç böyle düşünmemiştim." Ravia itiraf etti.
Elbette, Tidwell'in söylediğine inanamadığı içindi. Onu yakından görmek yerine sadece izlemek istedi.
'Ama neden?'
Neden ona o bakışla baktı?
Tidwell, Ravia'nın şüphelerinden habersiz, önünde durdu ve kaşlarının ucu indirilmiş olarak vücudunun üst kısmına eğildi.
Ve derin ve boğuk sesiyle sordu.
O zaman benden nefret mi ediyorsun?
Burada Tidwell'in korumasını azaltmak için bunun tersini söylemesi gerekiyordu, ama yalan söylemek istemiyordu. Ravia, Tidwell'den nefret ediyordu. Bu yüzden cevap vermek yerine sordu.
Senden nefret etmemi mi istiyorsun?
"Umarım etmiyorsundur."
Neden ediyim?
Ravia ona boş gözlerle baktı. Mavi gözleri derindi. Hayır, gözleri ısrarcıydı. Ona hep böyle baktı.
Sevgiden yoksun olduğu için miydi?
Romanda, çok kirli işlerden geçtiği için değil, hiç sevilmediği için çarpılmıştı.
Küçük yaşta arka sokakta terk edildiğinden, başkalarını doğru dürüst selamlamayı öğrenemeden küfretmeyi öğrenmiş olmalıydı.
Kahramanın gülümsemesi o kadar şefkatli ve dürüsttü ki ona çaresizce birkaç kez aşık oldu. Bu kitapta yazılmıştır.
[Tidwell'in sevecek birine ihtiyacı vardı]
Rahatlayacak bir yere ihtiyacı vardı. Yorulduğunda ve her şeyden bıktığında dayanabileceği bir yere ihtiyacı vardı. Kronik anksiyete ve uykusuzluktan muzdarip olduğu zaman zihnini rahatlatabilecek biri için çaresizdi.
İnsanlara güvenmediğini söyledi, ama aslında hiç kimse onun kadar aşk için çaresiz değildi.
O gerçekten karanlık bir aşk romanının erkek başrolüydü.
"O tek şeyle ilişki kurabilirim."
Ravia herkesten daha iyi sevilmek isteme duygusunu biliyordu.
Zor zamanlarda yardım için birini düşünmeye çalıştığı her seferinde zihni boşa çıktı. Kimseyi düşünemiyordu. Çünkü her zaman Ravia'nın yanında kimse yoktu.
Geçmişi Tidwell'inki kadar zor olmasa da aşka olan özlemi de belliydi.
-Ben gideceğim… ki kimse aşağı bakmasın diye… Aşkı bulup yaşasam yeterli olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
üvey kardeşım bıraz tehlıkelı
Romance#GÜNCEL✨✨"Merhaba de, Ravia. Senin kardeşin olacağım artık. " Bir gün babamın getirdiği ve uzak bir akrabanın oğlunu çağırdığı gümüş saçlı bir adam. Her şeyi benden alacak adamdı. Konumum, ailem ve hatta hayatım. Ben fazladanım, ama benden alınan şe...