ᴛʀᴇᴛɪᴀ ᴋᴀᴘɪᴛᴏʟᴀ

809 30 0
                                    

ᴅᴀɴɪᴇʟ
Previedol som ju celým domom a ako posledné miesto som jej ukázal jej novú izbu.

„A toto je tvoje nové kráľovstvo." povedal som a otvoril som jej dvere.

„Moja izba je hneď vedľa tej tvojej a bohužiaľ máme spojenú kúpeľňu." neskôr som dodal.

Vošla dnu do prázdnej miestnosti kde bola len posteľ, stôl, kráľovský šatník a na ľavej strane dvere do spojenej kúpeľne.

„Spojená kúpeľňa, je to taký veľký dom a my máme spojenú kúpeľňu." v jej hlase som počul náznak irónie.

„Tiež by som si nechal radšej celú kúpeľňu pre seba a poličky skoro prázdne než plné tvojich make-up-ových vecí." oprel som sa o drevenú zárubňu.

„To máš šťastie že sa moc ne maľujem." sarkasticky sa na mňa usmiala a ľahla si na posteľ.

Vstúpil som do jej izby a sadol si na kraj postele vedľa nej „Asi si to tu budeš musieť trošku spríjemniť, tie biele a prázdne steny to tu robia trošku depresívne." svoj pohľad som upresnil na ňu a ona sa posadila.

„Tak to je asi dobre že milujem a zároveň som prijatá na školu dizajnu a architektúry." a znovu si ľahla.

Postavil som sa a vykročil k dverám „Keď si to tu budeš zariaďovať a budeš náhodou potrebovať pomoc, rád pomôžem." odišiel som z jej izby a prešiel do kuchyne.

Bolo to zvláštne bývať v tomto dome. A ešte zvláštnejšie to bude keď tu bude ona a jej otec. No zároveň som potreboval zmenu. Kto vie, možno táto radikálna zmena bude dobrá. Len dúfam že po nás nebudú chcieť aby sme spolu s nimi trávili čo najviac času. To by už bol horor.

Keď som vkročil do kuchyne, nik v nej nebol. Z linky som si zobral citrón a rozkrojil ho na polovicu. Urobil som si citrónovú vodu a z chladničky som vytiahol pár ingrediencií na svoj neskorý obed.

ʟᴇʏʟᴀ
Porozmýšľala som nad tým čo povedal, naozaj to tu bolo depresívne. Z kufru som si vybrala šedé tepláky, šedý Calvin Klein 'top' a tak isto šedé pončo.

Nosievala som to na doma v jednom kuse. Bolo mi v tom príjemne a taktiež som v tom nemala problém ísť do mesta.

Bolo mi vlastne jedno v čom som išla do mesta.

Veci som si zobrala a prešla do kúpeľne kde som sa začala prezliekať

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Veci som si zobrala a prešla do kúpeľne kde som sa začala prezliekať. „V pohodlnejšom sa lepšie pracuje" povedala som si pre seba a začala som si česať rozhádzaný drdol.

Kúpeľňa bola prekvapivo pekná, uprataná a na zemi som nenašla žiadne jeho oblečenie. Vošla som naspäť do izby zobrala si ruksak do ktorého som si hodila peňaženku, voňavku, kľúče a tabletovú doštičku.

Do rúk som si zobrala mobil a pred odchodom z izby som ešte otvorila okno. Prešla som do kuchyne kde som si napustila pohár vody a zapila svoje tabletky proti migréne.

„Kamže kam si sa vybrala?" povedal otec a odvrátil zrak od papierov.

Wow, on naozaj odvrátil zrak od jeho práce.

„Moja izba vyzerá horšie ako po prvej svetovej vojne, nemám v pláne stráviť zvyšok času v takej ohavnej diere." odpila som si znovu z pohára a pokračovala „Preto som sa rozhodla že si ju prerobím."

Otec sa na mňa pozrel a vybral zo zadného vrecka peňaženku. „Nevedel som ako by sa ti tá izba bude páčiť tak som to nechal na teba." vybral kreditnú kartu a podal mi ju.

Zobrala som si ju a rozmýšľala čo povedať. Predtým než som čokoľvek stihla dostať von z úst, predbehol ma on.

„Ale pôjde s tebou aj mladý." a pohľad uprel na Daniela ktorý sedel v obývačke a pozeral telku.

Otec sa na mňa usmiala a vyšiel za Jennou do záhrady kde sa venovali obchodu.

Jenna bola otcova sekretárka a teraz už aj partnerka jeho firmy. Každému vo firme došlo ako sa to všetko medzi nimi stalo.

Teraz mu však už zjavne nejde o meno firmy.

Prešla som do obývačky za Danielom a sadla si vedľa neho na gauč.

„Môj otec chce aby si išiel so mnou. Pozri, nepoznám to tu ale ak sa ti nechce poradím si aj sama." povedala som mu.

Chcel zjavne hrať nedostupného ale nakoniec som ho nejako prehovorila a súhlasil. Prehodil si na seba koženú bundu a zobral si kľúče, mobil a peňaženku.

Prišli sme do obchodu s farbami a ďalšími podobnými vecami.

„Podržal by si mi to prosím." hlesla som a podala som mu svoj mobil. Chvíľu som sa hrabala v malom ruksaku a neskôr vytiahla malú tabletovú doštičku ktorú používam pre svoje náčrty. Mám tam úplne všetko.

„Načo to máš?" spýtal sa ma keď som ju zapla.

Pozerám na tom porno, na čo iné? Opýtala som sa samej seba no jemu úprimne odpovedala. Zjavne nie všetci vedia načo sú tieto vecičky.

„Mám v nej náčrt svojej starej izby u mamy ktorú som si chcela prerobiť, ten návrh teraz použijem tu." hlesla som a začal tam listovať.

Mama mi chýba ale môže si za to z časti sama, po rozvode to nezvláda a začala piť, keď to otec predložil súdu mal veľkú šancu vyhrať a to aj pretože mal najlepších právnikov, teda oveľa lepších než mama.

Keď sme pokúpili pár vecí ako farby, štetce, svetlá a iné potrebné veci na prvú vlnu prerábky, zašli sme ešte do jedného obchodu oproti.

V tom som nakúpila vankúše, deky, obliečky a podobné veci aby som sa dobre vyspala.

Keď som platila zastavilo sa pri nás mladé dievča, mohlo byť v mojom veku, možno o rok viac, a začalo flirtovať s Danielom.

To flirtovanie jej vráti naspäť a ja som ešte stále stála pri pokladni a čakala kedy mi predavačka všetko naúčtuje.

Keď sa tak stalo tak som sa otočila na Daniela a povedala som mu „Domov už trafím aj sama, ďakujem za pomoc, teraz by si už mal robiť čokoľvek čo práve robíš." a odišla som.

Idiotský idiot.

Mohlo mi dôjsť že je jedným s tých bad-boyov či play-boyov, veď ako aj inak. S tým telom ktoré má a s tými očami ktoré vás nútia prezradiť aj tie najtemnejšie tajomstvá, dalo sa vôbec čakať niečo iné?

ᴅᴀɴɪᴇʟ
Nevedel som ako ale docielil som presne to čo som tým flirtovaním s tou čajkou chcel u nej dosiahnuť. Nechal som Leylu odísť a spolu s tým dievčaťom som odišiel aj ja.

Ťažký a náročný deň si zaslúži odmenu. Odreagovanie sa pomocou tejto baby sa mi zdal ako najlepší nápad všetkých dôb.

Teda, knihy by boli oveľa zaujímavejšie než nejaká baba ktorá so mnou začala flirtovať ale tak prečo nie?

Život je krátky a treba si ho naplno užiť. Som otvorený rôznom možnostiam a naozaj sa potrebujem zbaviť doslova že hriešnym myšlienkam práve na ňu.

Zakázaný RománikWhere stories live. Discover now