ʟᴇʏʟᴀ
Dnešné ráno bolo o niečo náročné. Ledva som vstala na štvrtý budík pretože sa mi veľmi dobre spalo vo svojej novej posteli.Keď som už konečne vstala, mala som minimum času na všetky svoje ranné rutiny a aby toho ešte nebolo málo, ráno som dostala takú bolesť hlavy že som si myslela že umieram.
Teraz našťastie sedím v školskej jedálni obklopená Cristalinými priateľmi a snažím sa zabudnúť na všetky svoje problémy.
Po obede ma dnes našťastie čaká už len jedna hodina a potom, konečne pokoj.
„Počuj, Leyla. Máš už dnes niečo?" spýtala sa dve minúty pred koncom obednej prestávky Cris.
„Nemám. Prečo?" nechcela som jej povedať že to čo naozaj chcem dnes robiť je byť zalezená v posteli a pozerať Netflix, jesť zmrzlinu a užívala si svätý pokoj.
„Magický Raj. Každý utorok je tam parádna zábava. Nie je to párty pretože kto by už chcel chodiť na párty uprostred týždňa. Ide skôr o miesto kde sa stretávajú ľudia a užívajú si pokiaľ môžu. Tento utorok, keďže je to ten posledný školský týždeň tam je poriadna zábava. Čo keby pôjdeš so mnou?"
Len som na ňu hľadela. Magický Raj. Za iných okolností by som neváhala s prijatím takejto ponuky no bude tam Daniel.
Včera o tom rozprával. Včera mi hovoril že on aj ten jeho kamarát, Trevor?.... Trevis? - kto si už má pamätať - tam budú.
Je dobré rozhodnutie ísť tam a stretnúť sa tam s ním?
„No tak. Bude to sranda. Navyše, počula som že tam dnes bude nejaká extra akcia. Tak, čo ty na to?" s nádejou v očiach sa ma spýtala.
„Máš pravdu. Môže to byť zábava tak prečo nie?" vedela som že to budem neskôr ľutovať.
„Tak fajn. Tvoju adresu už mám, čakaj ma o pól tretej. Objavím sa pred tvojim domom a urobím z teba dračicu. Nie že by si sa nevedela obliekať no jednoducho toto si žiada viac. Dúfam že máš plavky?"
Plavky. No výborne. Pokiaľ som doteraz nechcela ísť, teraz som už nemala v pláne odísť skôr než neskoro.
Milovala som plávanie, vodu, ten pocit ktorý som dostala zakaždým kedy som bola vo vode. Daniel či nie, vidíme sa magický raj.
„Dobre. Čakám ťa."
A tak zvyšok dňa sa tiahol strašne dlho. Zostávala mi už len jedna hodina no mala som pocit akoby trvala celú večnosť.
Nakoniec som skončila o druhej ako som mala a pobrala sa domov.
Prázdny dom, všetci boli preč no čoskoro vypadnem aj ja.
Na rozdiel od biológii v škole, pól hodina kedy som čakala na Cristal prešla skôr ako som si všimla.
„Rada má vidíš?" ozvalo sa od dverí a ja som ju hneď objala. Kto by ju len rád nevidel?
„Dobre, dobre, dobre. Máme čo robiť dievča. Nestrácajme čas." len pri tejto vete som si všimla jej outfit.
To dievča by si na seba mohla hodiť aj vrece a stále by vyzerala fascinujúco.
Zvolila si jednoduché letné šaty ktoré jej nádherné ukazujú jej krivky. Bol to jednoduchý outfit a ona vyzerala ako bohyňa.
YOU ARE READING
Zakázaný Románik
RomanceNáš vzťah sa vyvíjal lepšie než som očakávala. S nevlastným bratom som si rozumela. A rozumeli sme si viac než dobre. Všetko ale skomplikuje jeden večer keď naši rodičia pôjdu na konferenciu a my ostaneme sami. Tento Románik si nemôžeme predsa dovol...