ʟᴇʏʟᴀ
Keď som súhlasila že budem súťažiť, nemala som najmenšie poňatie do čoho sa púšťam. Cristal mi nechcela nič prezradiť.Takže keď som tu teraz stála, na kraji tohto nádherného miesta, pripravená skočiť do vody a vyhrať svoje prvé miesto, vedela som že moje plavky nie sú to, čo by som si na túto udalosť dobrovoľne obliekla.
Rozhodne nie pokiaľ som mala byť jediná žena ktorá niečo takéto ide urobiť.
Keby viem o čo sa bude jednať, zvolím si jednodielové plavky. To čo som mala na sebe odhaľovalo viac než zakrývalo a to všetko pretože Cristal povedala že potrebujeme vyzerať hot.
Akoby sme už bez toho neboli dostatočne sexy.
Celé plavky boli biele a ramienka boli jasne strieborné retiazky. Budem klamať ak poviem že to nie je môj najobľúbenejší kúsok.
Problém je, že cítim všetky oči na mne. Či už to je kvôli bikinám alebo mojej účasti na tejto súťaží, cítim sa odhalene.
Všetky oči na mne mi nikdy nerobili problém. Často som našla samú seba žiadať si túto pozornosť no dnes so mnou niečo nie je úplne v pohode.
Mala som podozrenie. Niečo mi hovorilo že jedny s tých intenzívnych očí ktoré som na sebe cítila patrili práve Danielovi.
„Vieš keď som povedala že toto bude skvelý nápad, nečakala som že bude až tak ohromný." prehovorila Cristal a ja som jej venovala jeden s tých pohľadov ktorý jej hovorili že veci nie sú až také dokonalé.
„Hej, ukľudni sa. Voda je priezračná a tvojou úlohou bude zostať tam čo najdlhšie. Keď sa vynoríš čas sa ti prestane počítať."
Vydýchla som si. „To je všetko? Stačí ak vydržím pod vodou najdlhšie?" zrazu Cristal akoby zamrzla.
Samozrejme že to nie je všetko! „Nie tak celkom. To je ta prvá a ľahšia časť súťaže. Čas je však naozaj dôležitý a tak bude najlepšie ak tam zostaneš čo najdlhšie. Tá druhá časť bude spočívať v hľadaní štyroch vecí. Ver mi, je to ťažšie než si myslíš."
Prečo som sa na niečo takéto dala nahovoriť?
„Cristal, budeš musieť odísť." hlesol mužský hlas. Nepozrela som sa dozadu pretože som potrebovala nechať svoje oči na vode.
„Trevis. Jasné, už idem. Leyla-" keď vyslovila moje meno, rukami ktoré mala na mojich lícach ma donútila pozrieť sa na ňu.
„Na povzbudenie." budem klamať ak poviem že ma jej slová nezmiatli ale keď ma raz a znovu pobozkala, pochopila som.
Asi si na toto jej správanie budem musieť zvyknúť.
„A čo Trevis, Cris? Jemu bozk na povzbudenie nedáš?" ozval sa tretí chalan ktorému ma prednedávnom predstavili ale už dávno som zabudla jeho meno.
DU LIEST GERADE
Zakázaný Románik
RomantikNáš vzťah sa vyvíjal lepšie než som očakávala. S nevlastným bratom som si rozumela. A rozumeli sme si viac než dobre. Všetko ale skomplikuje jeden večer keď naši rodičia pôjdu na konferenciu a my ostaneme sami. Tento Románik si nemôžeme predsa dovol...