.⃗.🕊•̩̩͙⁺ 6 ⤾·˚ ༘ ◡̈

328 40 3
                                    

[ Dorm SAVAGES ]

SAVAGES masuk dengan muka marah.

Mereka tidak berpuas hati dengan keputusan pengetua.

Tambahan lagi,bapa mereka iaitu Tuan Kim juga menyokong cadangan pengetua mereka.

PAKKK!

Jennie menghentak begnya ke lantai dengan kasar.

Tak cukup dengan itu,dia memijak-mijaknya sambil menyumpah seranah pengetua mereka.

Adik-beradiknya hanya membiarkan sahaja perbuatannya itu.

Bukan mereka tidak tahu perangai Jennie yang kuat marah.

Selama 17 tahun mereka hidup bersama,tipulah kalau tak tahu perangai saudara mereka itu.

Sana memegang lengan Jennie untuk memberhentikannya.

Sudah hampir koyak beg itu dikerjakan oleh Jennie.

Jennie mendengus geram.

"Kalau kau buat macam tu pun,kita tetap kena pindah kat Seoul tu jugak." Tegur Sana dengan nada dingin.

"Tapi kenapa Seoul? Eonnie pun tahu kita ada kenangan pahit kat situ.Nini tak nak pisang berbuah dua kali." Bantah Jennie lirih.

Sana:Past is past. Now,kita kena teruskan hidup kita.

Nayeon:Dah la,daripada kita marah ii cam ni lagi baik pack baju sekarang.esok nak gerak dah.

Lisa:Awalnya?bukan lusa ke?

Nayeon:kita masuk sekolah tu lusa.kita kena la cari rumah sewa dulu.takkan nak duduk kat 'rumah' tu.

Tzuyu:sampai mati pun aku takkan duduk kat 'rumah' tu.jangankan duduk,tengok pun menyampah.Huh*mendengus geram*

Jisoo:dah la tu...now,pergi bilik masing ii lepastu pack baju cepat.lepas dah siap pack,terus tidur.jangan nak borak ke apa ke.Sana,kau jangan main game PUBG tu.Lisa,kau pun sama jangan nak buat marathon drama.Nanti liat nak bangun.aku jugak yang nak kena kejut korang semua tu.yang masak pun aku Bla-bla-bla---*sambung bebel*Ok faham?aik,mana semua orang?*pelik*

Rupa-rupanya,ketika Jisoo sedang asyik membebel para member telah naik ke bilik masing-masing.

Jadi kesimpulannya,jisoo hanya bercakap sorang ii.

Tak de sape pun yang dengar.

Jisoo: Buat penat je aku bebel sorang ii.*naik ke bilik*

Malam ini,dorm SAVAGES sangat bising kerana menyediakan barang-barang yang mahu dibawa.

Dorm mereka dikategorikan sebagai dorm PERTAMA yang paling bising.

Suruh kemas barang ii je pun tapi bising dia tu.

Mengalahkan seratus orang dalam sekolah.

Keesokan harinya

Di pagi yang cerah ini, burung-burung berkicauan riang menambahkan lagi suasana yang aman dan damai ini.

TIBA-TIBA

??:WAHAI ANAK PUNGUT SEKALIAN,
CEPATLAH BANGUN!!!KITA DAH LAMBAT NI.KANG TAK DAPAT PLAK SEWA RUMAH TU!!!KAU NAK TIDUR KAT TEPI JALAN KE!!!

Terdengar suara kuat yang seperti petir memecahkan suasana damai di pagi hari ini.

Suara itu datang dari blok yeoja D,tingkat 3.

???:BANGUN LA,BABI!!! ORANG KEJUTKAN BUAT BODOH JE!!AKU SIRAM KANG DENGAN AIR PANAS NI!!

Terdengar lagi suara yeoja itu.kali ini, suaranya makin nyaring.ia datang dari balik pintu yang berwarna hitam yang mempunyai tulisan yang bertulis menggunakan emas yang asli.

SAVAGES: HighschoolWhere stories live. Discover now