.⃗.🕊•̩̩͙⁺ 5 ⤾·˚ ༘ ◡̈

375 45 0
                                    


[ Kelas 5-D ]

Jennie dan Lisa masuk ke dalam kelas dengan muka masam. Rosé terkekeh geli hati.

"Ni apasal 2 ekor ni termuncung-muncung.Cam itik kampung dah aku tengok." Usik Jisoo.

"Dah macam pekasam basi." Sokong Nayeon.

Lisa:Eonnie!jangan lah main-main!

Tzuyu:main-main apa pula

Jennie melentokkan kepalanya di bahu Sana.Nak suruh si Sana tu back up dia la. Sana tu kan eonnie fav dia.

Jennie:Eonnie~~~

Sana:Amende gila...tetibe panggil aku cam tu...aku straight eh.

Dia menolak kasar kepala Jennie di bahunya. Dia memasang airpod di telinga lalu melelapkan mata.

Jennie:eonnie ni sama je.*muka masam

Sana:mmg la sama.kau ada nampak muka aku lain ke.

Jennie:maleh ah ckp dengan Eonnie ni.

Sana:Kalau malas tak payah ckp,simple.

Jennie hanya mengeroll matanya.Kelas yang tadi bising menjadi sunyi pabila terdengar ketukan di pintu.

Berdiri seorang pengawas yang memakai vas dgn kemas sambil mata meliar mencari guru yang sepatutnya mengajar.

Nayeon:Tak reti bagi salam dulu ke*sindir*

Pengawas itu menghadiahkan jelingan ke Nayeon.Dia sudah masak dengan kelakuan Savages itu.

Senang kata,semua warga skola dah fed up dgn perangai Savages tu.

Ketua:Ye,nak apa?

Pengawas: Tuan Kwon nak jumpa dgn geng minah perasan tu.

Jennie yang mendengar percakapan pengawas itu mula berdesing telinga.

Dia paling tak suka org ejek ii kumpulannya.

Dia bangun dari kerusi lalu mendekati pengawas itu.Dia memandang tepat di muka pengawas itu.

Jennie:Ulang balik perkataan terakhir kau tu.Aku tak brape dengar la.

Pengawas itu sedikit kecut apabila direnung sebegitu.

Mukanya mula memerah.Ye la sape je yang tak blushing pabila dipandan sebegitu oleh gadis paling 'hawt' kat Busan ni.

Melihat muka pengawas itu yang blushing,Jennie menghadiahkan senyuman sinis kepadanya.

Dia membisikkan sesuatu yang membuat mata pengawas itu membulat.

Jennie:Lain kali jangan buat I marah tau baby...tengok dah blushing.hihi~~*bisik*

Rose yang perasan dgn perubahan dari muka pengawas itu mula menapak ke mereka.

Dia takut jennie buat perangai dia balik.Dia tu sehari tak goda org tak boleh.

Rose:Woi..ada apa kau dtg kelas ni.setahu aku,kau tak hadap kelas belakang cam ni..ye la org terlebih bijak kan.*sindir*

Pengawas:Kau ingat aku nak sangat ke masuk kelas bodoh ni.aku dtg sini just nak bagitahu yang Tuan Kwon nak jumpa ngan korang.Bagitahu Eonnie ii kau sekali.Aku tak hadap la budak kelas cam ni*pandang jijik*

Jennie: Sekurang-kurangnya,
kitorg ni famous.Bukan cam kau.Macam katak bawah tempurung.Kau ingat budak kelas ni nak dgn kau.Kelas depan pun belum tentu lagi ada yang suka kau.

SAVAGES: HighschoolWhere stories live. Discover now