[ Busan Highschool ]
JISOO POV
Hati aku tengah panas sangat sbb bila dapat tahu ada perempuan-perempuan ni tetiba ngaku jadi queenka kat skolah ni.
Entah datang dari mana minah-minah bangsat tu.Nak tunjuk berani sangat.Bukannya tk kenal kitorang.
Sana dengan Nayeon dah bagi amaran kat minah tu jangan tunjuk perangai acah queenka.Tak faham bahasa ke?
Kau memang nak Queen of queenka turun kan.Kau tunggu.
Bila aku dapat kau aku akan pastikan kau serik nak datang sekolah lagi.
END POV
Sana dan Nayeon menuju ke kelas 5-4 untuk jumpa dengan budak acah queenka tu atas arahan Jisoo.
Mahu tak mahu kena turutkan jugak.Kang kalau Jisoo merajuk susah woi.Jisoo merajuk bukan memain tau.
Sana:Eonnie,malaslah nak jumpa betina tu,aku ngantuk*rengek Sana ke Nayeon.*
Nayeon:Ishh kau ni,cam bebudak pulak.Sedar sikit diri tu dah tua.Perangai cam bebudak.Ni semua eonnie tercinta kau punya pasal la.Nak sangat jumpa betina tu.Kang kalau tak buat kang merajuk pulak.Nanti tak nak masak lagi.Kau nak? Dah la kat sini aku dengan dia je yg pandai masak.Aku ni pun masak basic-basic je.Kau dah la tekak besar.Nak makan western-western la.Macam tekak org putih.Padahal org Jepun.
Sana:Ishh eonnie ni.Aku ckp sepatah dia balas beribu-ribu.
Nayeon:Pale hotak kau cakap sepatah.Kau kira balik berapa patah kata keluar kat mulut kau.Aku tinggalkan kau kat sini kang padan muka.*buat muka*
Sana:Alah eonnie ni.Jangan la majuk nanti eonnie titew tk comel la.*buat aegyo*
Nayeon:Eh kau ni dah kenape? Tetiba hilang swag ni.Kata swag forever.Demam ke apa.*letak tangan kat dahi sana*
Sana:Mana ada eonnie.Aku saje je nk tengok reaction eonnie tadi.Aku tahu yang aku ni ada muka yg aegyo tapi takdir aku untuk hidup dgn swag.*bangga skit*
Nayeon:Eleh,baru puji sikit dah nak kembang 5 inci.Dah, jom kita panggil perempuan-perempuan tk guna tu.
[ Kelas 5-A ]
Kelas yg tadi macam zoo tetiba senyap bila tengok muka Sana ngan Nayeon kat depan pintu.
Nayeon: Ingatkan tk tahu diam*sindir kelas tu*
Semua orang tak berani jawab kecuali..ye perempuan acah queenka tu.Btw nama group dorang ialah GFriend.Dorang ni baru pindah minggu lepas tapi dah macam buat sekolah ni mak bapak dorang punya.
Tapi memang pun mak bapak dorang punya.But SAVAGES tak takut pun.And fyi,nama group queenka itu ialah SAVAGES sebab dorang semua savage gila.
Ahli yang paling savage ialah Sana dan Jennie.Ahli yang nak kata baik tak baik,nak kata jahat tak juga.Dia sedang-sedang je.Nama ahli itu ialah Tzuyu,si ulat buku di dalam circle ini.
Dia ini nampak je pendiam tapi sekali dia dah marah,memang habis telinga kau kena ceramah dengan dia.
Sebelum kau nak gaduh dengan dia, pastikan kau khatam buku-buku pelajaran dulu.Kalau tak,memang malu lah kau.
YOU ARE READING
SAVAGES: Highschool
Fanfictionvote|comment slow update|no ship [ SAVAGES ] + [ BTS ] • • • Tujuh orang pelajar perempuan dari Busan yang telah dihantar ke Seoul Highschool sebagai denda. Di sana, mereka bertemu dengan kingka sekolah iaitu BTS.Mereka tanpa sengaja telahmengibarka...