.⃗.🕊•̩̩͙⁺ 4 ⤾·˚ ༘ ◡̈

383 43 1
                                    

BTS FLASHBACK

Jin:Lari!!!

Serentak dgn itu mereka pun terus berlari pecut ke kereta.

Jin:Kita dtg Busan nk bercuti.Alih-alih jumpa plak minah ii tu.Rosak holiday kita.

V:Betul tu Hyung.Tae geram je ngan bdk yg acah tomboy tu.

Jimin:Aku geram betul ngan bdk rambut wave ii tu.Menjawab je keje.Aku stapler mulut dia tu kang.

Jungkook:Kookie tk puas hati ngan pompuan yg makan ais krim tu.Suka suki dia je gi tolak kepala kookie.

Jin:Klau aku jumpa kau lagi,siap kau.
Suga:Dah ah jin hyung,lagi baik kite gi kemas ii.Esok nk balik Seoul dah.

Namjoon pun memandu menuju ke hotel mereka dan mengemas brg masing ii.

Keesokkan harinya

BTS telah bertolak ke Seoul manakala SAVAGES situation.

SAVAGES DORM

Jisoo:ANK II SEKALIAN BANGUN SBLUM AKU MANDIKAN KORG.KITA DAH LAMBAT NI!

Rose:Wait a minute eh eonnie.Rosé tengah mandi ni.

Jisoo:Apalah nasib aku.klau pagi ii je aku yg kena kejut drg.Cubalah berdikari sikit.Apa tu org putih ckp independent.Nak kata kecik lagi,semua dah matang.Yang tua ii ni pun sama tk nk bangun.SANA!! BANGUN LA HANAT!!

Maknae room

ROSÉ POV

Ishh eonnie ni,tk jerit tk sah lah.

Baik aku mandi lu.Kang tk pasal ii aku kena bebel dengan eonnie.

Eonnie dah la suka bebel.

Rose pun mengambil tuala dan mandi sambil bernyanyi kecil.

Rose:lalalala~~ si nopal si nopal berkhemah bersama si nopal..

Jisoo:Woi! Bangun,hoi!

Rose:Oh mak ko bahenol.Apasal la eonnie ni gi jerit ii plak.Nasib baik aku tk de penyakit jantung,kalau tak memang Innalillah la aku kat dalam bilik air ni.

Setelah siap mengenakan seragam sekolah nya,rose pun menepek sedikit makeup di muka nya.

Sedang dia menyikat rambut,terdengar satu suara.

Lisa:Hmm...aku tk nk mati lagi...aku nk kawin lagi...aku muda lagi..*mengigau*

OMG boleh plak kau mengigau.Nasib baik la kau ni kembar aku.

Jisoo:ROSE!!BANGUNKAN TENUK 2 EKOR TU!!*teriaknya dari dapur*

Oh my heart!Nape la aku dpt eonnie yg suka jerit ii ni.Lama-lama,boleh gugur jantung aku ni.

Tak sempat nk kawin.Tak sempat nk ada ank.

Hey,hey Rosé stop it.

Apa yg eonnie suruh aku tadi.Hah gerak 2 tenuk ni.

Rose pun perlahan ii menggoncangkan badan jenlis.

Rose:Jen,Lis Bangun la.kau nk eonnie dtg ke baru nk bangun.

Jen:Nantilah~~aku nk jumpa Romeo aku dulu.*mamai*

Lis:My baby~~hehehe*masih mengigau*

Rose:Ishh.bangun la.sape Romeo kau tu?Ni lagi sorg tetibe My baby.Woi,bangun la *menggoncangkan bahu dgn kuat*

Perbuatan rose tu hanya sia ii saje Kerna dua org manusia itu masih di dlm alam mimpi.

Rose:Ohhh tk nk bangun eih.just Wait and see.*smirk*

Rose pun menuju ke bilik air untuk mengambil sebaldi air yg sangat sejuk.

Rose:Aku kira 123 je, kalau tk bangun juga,korang  tahulah nasib korang nanti.

Tiada balasan dari mereka menandakan mereka masih belum kembali ke alam nyata.

Rose:Hana, dul,set

Serentak dgn itu dia menuangkan baldi yg penuh dgn air tepat-tepat ke muka mereka berdua.

Jenlis: ARGHHHH!

Rose: Orang dah suruh bangun buat bodoh je.Kan dah kena.*selamba*

Jennie:Kau gila ke Rosé?! dah la sejuk,kau gi simbah ngan air sejuk lagi.Kecut tulang aku.*mengigil*

Rose:Habis tu,nk aku simbah ngan air panas yg mendidih tu ke*perli*

Lisa:Rose ni..kacau je org tengah tido.*menjeling tajam ke rose*

Rosé:Tk pyh nk jeling ii sangat lah.Kang mata tu juling baru tahu.tk de sape nk.*usik Lisa* Lebih baik korg gi mandi skarang.Dah lambat tahu tk.

Jennie:lek la.baru pukul bape*swag*

Rose:Dah pukul 7:45 Nini ku syg.

Jenlis:MWOYA?!

Jenlis terus mencapai tuala untuk mandi.Mereka sempat berebut bilik air.

SAVAGES yang lain telah pergi kelas dulu. Hanya tinggal mereka berdua di dalam dorm itu.













S A V A G E S





vote★ 





next?💘





tbc





✿:𖡼.𖤣𖥧𖡼.𖤣𖥧


1.09.2021
Selangor, Malaysia

SAVAGES: HighschoolWhere stories live. Discover now