Di Club Gosip Panas
Suasana kelab itu dipenuhi dengan bunyi kertas dicetak dan bunyi tapping keyboard.
*Bunyi pintu ditolak kasar*
Aktiviti ahli anggota itu terhenti.
Semua mata anggota memandang ke arah daun pintu yang telah terkuak itu.Berdiri tujuh orang pelajar perempuan memakai uniform sekolah.
Mereka memandang tepat ke arah mata anggota-anggota tersebut.
??1:Siapa korang ni? Tetibe terjah ii club ni.Kau pikir sekolah ni bapak kau punya.
Kata ??1 dengan nada angkuh.
Jennie menghampiri ??1 lalu mencekik lehernya.Jennie:Kau tanya sape kitorg?Bukan korg ke yang korek-korek kehidupan peribadi kitorg.
??1 tidak dapat membalas pernyataan itu kerana tangan Jennie mencekiknya dengan kuat.
??2:Lepaskan dia lah,sundal.
Kata ??2 sambil mencuba melepaskan ??1 dari cekikan Jennie.
Rosé yang sudah marah menghampiri ??2 lalu menarik rambutnya dengan kuat.
??2 mengaduh kesakitan.
Rosé:Sundal? Sape yang sundal?Kalau tak pasti citer tu betul ke tak, jangan sebarkan info tu dulu. Fyi,kitorg tahu lah yang mana betul dan salah.Korg pikir kitorg ni terdesak sangat ke nak jadi sugar baby semata-mata nak duit.
Seraya berkata begitu,Rosé dan Jennie melepaskan ??1 dan ??2 lalu menolak mereka jatuh tersembam ke lantai.
Sejurus itu,Rosé dan Jennie ketawa.
Sana: Lisa,gi selesaikan yang tu*tunjuk ??3*
Lisa mengangguk sedikit lalu menghampiri ??3.Dia mengusap wajah ??3.
Lisa:Cantik kau ni.Pipi kau gebu sangat.Mesti ramai laki nak pegang kan?
Tanyanya lagi sambil sibuk mengusap wajah ??3.
Dia dapat merasakan yang ??3 sedang ketakutan.
Usapannya mula berubah menjadi kasar.Dia mencengkam kasar kedua-dua belah pipi ??3.
Dia mendekatkan mulutnya ke telinga ??3.
Lisa:Aku paling tak suka bila aku tanya orang tu tak jawab.
Bisiknya dengan nada seperti psycho.
??3:T-tolong m-maafkan kitorg.
Kitorg janji lepas ni tak kacau privasi korg lagi.Lepaskan aku.
P-please.Katanya dengan terketar-ketar.
Nayeon:Siapa yang bagi korg maklumat salah ni?
Mereka semua berpandangan antara satu sama lain.Berat hati mahu memberitahunya.
Lisa:JAWABLAH! ADA MULUT KE TAK?
Jerkah Lisa.Terhenjut bahu mereka semua.
Jennie:Kau rambut cam tebuan*tunjuk ??4*
??4:S-s-saya
Jennie:Habis tu sape plak yang aku tunjuk tu.Hantu sebelah kau ke.Sape yang bagi maklumat salah ni?
??4 masih tidak mahu menjawab tetapi apabila melihat muka ahli SAVAGES yang seperti singa kelaparan.Dia menghelakan nafas lemah.
??4: Sebenarnya,BTS yang beri maklumat ni semua.Dorang juga bayar kitorg supaya tokok tambahkan gosip ni jadi panas.
Saya memang tak nak lakukan bende ni tapi ahli-ahli yang lain paksa saya.Saya jugak dah letak jawatan sebagai ahli kelab ni.
Tolong jangan apa-apa kan saya.
YOU ARE READING
SAVAGES: Highschool
Fiksi Penggemarvote|comment slow update|no ship [ SAVAGES ] + [ BTS ] • • • Tujuh orang pelajar perempuan dari Busan yang telah dihantar ke Seoul Highschool sebagai denda. Di sana, mereka bertemu dengan kingka sekolah iaitu BTS.Mereka tanpa sengaja telahmengibarka...