Selepas kereta BTS pecah dikerjakan oleh Lisa,SAVAGES terus berlari menuju ke dalam kereta mereka.
Nayeon:Woi Lisa,apa kau dah buat dengan kereta mamat tu setan?apasal boleh jadi cam tu?
Lisa:aku nk baling kayu kat mamat yang tumpahkan aku punya aiskrim but tersasar plak kene kete tu
Tzuyu:kau ni,klau dorg mintak ganti rugi cam mana?
Jennie:bayar je lah.duit kite kan berlambak kat dlm bank tu.klau tk pun,mintak je lah appa kad kredit.
Tzuyu:tahu memintak je kau ni.klau appa dah mati,kau nk mintak kat sape?kat kubur appa tu ke?
Jisoo:hishhh,apa ckp pasal mati ni.nayeon,gerak cepat.kite dah lambat ni
Nayeon:apa nama skolah baru kite tu?
Sana:Seoul Highschool.takkan kau tak ingat.
Nayeon menaip destinasi mereka di GPS keretanya. Mereka memulakan perjalanan dengan gembira.
BTS SIDE
Taehyung:LARI JIMIN!!LARI!!
Jimin: SETAN AH,ANJING NI!!!
Jungkook:cepatlah jimin.kau nk anjing tu gigit bontot kau ke?
Jimin:HALAH II,BUKAN KAU YANG LARI PUN.BABI LAH.NI SEMUA KAU PUNYA PASAL LAH
Jungkook:apasal aku lak?
Taehyung:Klau kau tk kacau anjing tu tk de nye jadi cam ni.
Jungkook:tu bukan salah aku.sape suruh anjing tu cepat koyak.
Jin: PANDAI LAH KAU,BISKUT!!!sebab kau kite semua kene lari marathon.jhope punya kelangkang tu pun belum ok lagi.
Jhope:tk guna kau,anak bontot.aku yang cuci berak kau dulu masa kecik.dah besar kau balas cam ni.klau aku tahu,tk de nye aku cuci berak kau.
RM:eh ii kau harapan.kau jangan nk reka ii citer eh.aku yang dodoikan bdk tu malam ii.kau keje main game pagi ke malam.abang tk gune.
Suga:kau pun sama lah RM.sama ii tak gune.aku yang paling berguna antara korg semua.bila si biskut tu nangis,aku tenung je dah diam.kuasa tenungan ajaib aku yang dapat diam kat seseorang.HOHOHO
Jin:Sudah ii.anjing tu dah makin dekat ngan bontot si jimin tu.baik cepat.
Jimin: ARGHHH!!!HYUNG!!!
Mereka sambung lari sehinggalah sampai di depan pintu pagar utama.
Disebabkan pagar utama dah tutup,mereka cuba nk menyelinap masuk menggunakan pintu belakang.
Tetapi pintu belakang pun sama dikunci jadi terpaksa lah mereka melompat tembok yang memisahkan sekolah dan jalan raya.
Sebaik sahaja masuk ke sekolah,mereka segera berlari ke kelas.
Mereka bernasib baik kerana masa pembelajaran belum dimulakan lagi.
Mereka menghela nafas lega dan merehatkan kaki mereka yang penat berlari tadi.
SAVAGES SIDE
Setelah beberapa minit,mereka pun sampai di depan pagar utama Seoul Highschool.
Keadaan mereka sama seperti BTS. Mereka terpaksa menunggu pengawal keselamatan mendapat arahan untuk membuka pintu pagar itu.
Nayeon pun memarkirkan keretanya di tempat parking VVIP.
Semua murid yang berada di blok 3 memandang SAVAGES yang baru kluar dari kereta dengan penuh gaya.
Mereka mula berbisik antara satu sama lain.
YOU ARE READING
SAVAGES: Highschool
Fanfictionvote|comment slow update|no ship [ SAVAGES ] + [ BTS ] • • • Tujuh orang pelajar perempuan dari Busan yang telah dihantar ke Seoul Highschool sebagai denda. Di sana, mereka bertemu dengan kingka sekolah iaitu BTS.Mereka tanpa sengaja telahmengibarka...