[ Taman Tata ]
Nayeon:JISOO!! TUNGGULAH! Apahal tengok-tengok?!Cungkil biji mata tu baru tahu.
Ugut Nayeon apabila ada pengunjung yang memberikan pandangan pelik kepadanya.
Dorang ingat aku couple dengan Jisoo ke apa?Gumam Nayeon di dalam hati.
Jisoo tidak mengendahkan panggilan itu.Dia meneruskan langkahnya tanpa menoleh ke belakang
Sehinggalah.....
Jisoo terlanggar bahu seseorang.
Auchh,gilakk tajam bahu dia.Aduh Jisoo di dalam hati.
Dia mendongak untuk melihat siapakah tuan empunya bahu yang berani-berani melanggar si Ratu Cantik Busan yang satu ini.
Seorang lelaki bertopi pink dan tinggi hanya memandang Jisoo dengan pandangan angkuh.
Jisoo berdecit marah kerana hati dia dah la tengah bengang dgn kes tadi lepas tu mamat tu buat bodoh tak nak minta maaf.
Jisoo terus sound dia.
Jisoo:YAHH!!tak reti minta maaf ke?!
Marah Jisoo.Matanya memandang tajam ke lelaki bertopi itu.
??:Ckp la elok-elok sikit.Nama je perempuan tapi perangai mengalahkan lelaki
Balas lelaki itu dengan sindiran pedas.
Jisoo yang mahu membalas sindiran lelaki itu terpotong apabila datang seorang lelaki lain ke arah lelaki bertopi itu.Kawan mungkin?
??:Apahal ni Jin?
Tanya rakan lelaki yang digelar Jin itu.
Jin:Ntah la,Namjoon.Perempuan tomboy ni ha tetibe je meroyan marah-marah.Macam kena sawan babi
Adu Jin ke rakannya yang bernama Namjoon.Sempat dia memerli Jisoo diakhir ayatnya.
Namjoon:Woi,kau pahal dho kacau member aku!
Marah Namjoon kasar.Dia menunjal sedikit kepala Jisoo menggunakan jarinya.
Nayeon berang melihat saudaranya diperlakukan sebegitu terus menumbuk pipi Namjoon tanpa segan silu.
Namjoon mengaduh kesakitan.
Nayeon:Tu padahnye kalau kau sentuh chingu aku.
Kata Nayeon dengan bangga kerana dapat menumbuk muka Namjoon dengan sempurna.
Namjoon:Tak guna punya perempuan,tunggu kau.Geng,turun cepat!
Arah Namjoon selepas mengesat tepi bibirnya yang kelihatan cecair merah.
Nayeon:Ceh...mana geng kau tu?Tak de pun.Dorang tengah makan bakso dengan ayah pin ke?
Perli Nayeon.Dia tersenyum sinis.
??:Kitorg kat sini
Ada suara mencelah dan tubuh Nayeon pun tersembam ke tanah.
Dia jatuh tersungkur dan apa yang paling teruk lagi, bibirnya tercium tanah taman itu.Malang bukan nasib hakak Nayeon kita?
Mereka semua pun gelak terbahak-bahak melihat keadaan Nayeon.
Jisoo turut mengekek ketawa.
Jisoo:HAHAHAHAHAHAHAAHHAA
YOU ARE READING
SAVAGES: Highschool
Fanficvote|comment slow update|no ship [ SAVAGES ] + [ BTS ] • • • Tujuh orang pelajar perempuan dari Busan yang telah dihantar ke Seoul Highschool sebagai denda. Di sana, mereka bertemu dengan kingka sekolah iaitu BTS.Mereka tanpa sengaja telahmengibarka...