.⃗.🕊•̩̩͙⁺ 16 ⤾·˚ ༘ ◡̈

296 48 6
                                    

Skip malam di rumah SAVAGES

SAVAGES ketika ini sedang ber vc dgn RED VELVET.Satu-satunya kawan baik mereka yang sekarang berada di Australia kerana mengikuti program pertukaran pelajar.

Yeri:HAHAHAHHAAHAHAHHA,siyes ah wey

Lisa:Betul lah,muka dorang masa kene tu siyes kelakar beb.Rugi korg tak tengok.

Rosé:Haah weyh,puas hati aku.

Yuri:Jap ii,apa kes ni senanye? Asal aku sorg je tak tahu citer ni?

Yubin:Aku ada tertinggal apa-apa ke?

Seulgi:Tu lah,org kata jangan tido lambat,dia tido lambat.Astu tido dari pagi sampai petang.Sopankah begitu bagi anak dara?

Wendy: Daripada korg nak bebel-bebel kitorg pasal tido lambat baik spill the tea.So apa citer?

Tzuyu:Dorang gi sebarkan gosip palsu pasal kitorang.Dorang suruh ahli-ahli majalah sekolah kitorg tulis bende bukan ii pasal kitorg.

Yuri:Dia reka gosip palsu pasal korg apa?

Nayeon:Aku kene fitnah yang langgar nenek tua masa memandu dalam keadaan mabuk.

Yubin:Jap ii,bukan kau alergik alkohol ke.

Nayeon:Itulah masalahnya.Aku memang lah selalu drive laju ii tapi tak pernah pulak langgar ii org ni.

Sana:Aku lak dorg fitnah kata aku pukul budak-budak tak bersalah.
Weyh bodoh,aku pukul mat rempit sial.Aku selamatkan sorg pompuan dari jadi lauk dorg masa malam tu.

Wendy:Kuang ajo dho,org yg tuduh kau mcm tu.Kau Tzuyu?

Nayeon:Dia punya gosip tu memang betul .Kan Tzuyu pernah masukkan sorg budak ke ICU kan.

Wendy:Oooo,tu lah gosip nya.

Yeri:Korg Jennie,Rosé,Lisa tak yah ckp pun aku tahu.Mesti kau kene gosip yang kau bulu bdk ii sekolah kan?

Lisa:Kau ada magic ke?Cam ne boleh tahu?

Yeri:Sbb aku ada otak.

Jennie:Semua org ada otak

Joy:Memang semua orang ada otak,tapi ramai yang tak tahu gunakannya.

Irene:Kau Jisoo,pasal apa lak.

Jisoo:Aku patahkan tangan sorg bdk pompuan kat Busan Highschool.

Irene:Tu mmg betul kan.wey,kitorg ada prep malam ni,sorry tau,bye

Lisa:Alah,dah nak pergi ke?Aku tak habis borak ngan korg lagi

Rosé:Alah kau ni,ngada-ngada la.Wassap kan ada.Ingat bak kata mak cik FB"guna wassap untuk perkara yang baik,untuk pelajaran,bukan untuk bukan ii"

Seulgi:BONGOKLAH ROSÉ NI HAHHAHAHHAHA.

Yubin:oklah bye.

SAVAGES:BYE

--------------------------------------------------------------------------------------------
Skip minggu depan

Dalam bilik Rosé...

Rosé sedang mandi sambil menyanyi-nyanyi kecil.

Rosé:Pagi Ku cerah,Nanananana,
ku gendong tas merahku,Nanananana

Jennie:WOI,MAWAR.CEPAT LAH!!
Lambat ah kau!!

Rosé terperanjat lalu melatah.

Rosé:ouhh ayah pin hitam.YAA!! jangan jerkah org boleh tak?

Jennie:Tak boleh.Kita dah lambat lah.

Rosé:Tak reti sabar ke?

Jennie:Sabar pale hotak kau.Nak tunggu kau habis mandi dah lah lama.Ngan buat konsert free kat dlm tu.Nanti cermin pecah, Nayeon eonnie gak yang ganti.

SAVAGES: HighschoolWhere stories live. Discover now