Her sabah aynı kabuslar ile uyanıp aynı kabuslar ile yaşamak çok zordu.Ama buna alıştım.Yine o kabusla uyandım.Yüzünden akan terleri kolumun tersi ile sildim.Daha doğrusu silmeye çalıştım ama silemeyince banyoya gitmek için yataktan kalktım. Paytak adımlar ile banyoya doğru yürüdüm,banyodan içeri girerek suyu açtım. Su sesi içimi ferahlatmıştı. Akan suyu yüzüme çarparak uykunun açılmasinı ve o lanet olası kabusu unutmaya çalıştım. Banyodan çıkarak odaya geri dönerek telefonunu aramaya başladım. Sonunda bulduğumda saate baktım. Of ya yine erken kalkmışım saat daha 6. Telefonu yatağa fırlatarak Sahra'nın odasına gitmek için odadan çıktım. Sahra'nın odasına girdiğimde Sahra'yı yastıkla ilişkiye girerken buldum.Bu kızın uyurken neler yaptığı belli değil ya. Annemden ve babamdan sonra geride birtek o kaldı. Bu yüzden o benim en değerlim ve ona birşey olmasına dayanamam. 11senedir benim için önemli olanlardan birisi. Şu an oturduğumuz apartmanı evet abartmıyorum apartmanı kendi paramla aldım. Nasıl aldı bu kız diye soracaksınız onunda cevabı yaptığım maçlar. Teyzem beni 7 yaşındayken dövüş kursuna yazdırdı. Bende bunu kullanarak yasak olan maçlara katılmaya başladım ve çok para kazandım. Herşey şu an yastıkla ilişkiye giren kardeşim için.
Yanına giderek dürtmeye başladım. Ağzından birkaç tane inilti çıktığında gülümsemeden edemedim.
"Sahra hadi uyan güzelim"
"Ya abla yapma ya azıcık daha uyuşan ne olacak yani"
"Geç kalacaksınız ya hemen kalk yoksa seni dövmeye başladım. Yeter ya seninle uğraşamam.
"Of tamam ya" diyerek gözlerini açtı ve esnemeye başladı. Uyandığından emin olduğum için onun odasından çıktım. Hemen kendi odama geçerek üstüme giymek için kıyafet seçmeye başladım. Sonunda kot şort ve sarı baskılı bir tişört giyerek bordo renk çantamıda kombinime ekledim. Dikenli bilekliklerimide takarak hafif bir makyaj yapıp normalde de düz olan saçlarını tarafın ve telefonumuda alarak odadan çıktım.(mediada var)Merdivenlerden hızlıca inerek mutfağa gittim.Sahra mutfakta yemek hazırlıyordu. Bu arada bahsetmedim galiba benim bir tane ikizim var o da şu an tıkanan Sahra. Tek yumurta ikizi olduğumuz için birbirimize çok benziyoruz.
"Ne olurdu yani bende seninle aynı okula gelseydim Çağla" Of bu kız laftan anlamıyor ya gelemezsin güzelim senin için en iyisi benden uzakta olmak.
"Bunu konuşmuştuk Sahra sen kendi okuluna gideceksin hadi ben gidiyorum Poyraza selam söyle"Kısa kesmezsem o lafı uzatacaktı bu yüzden en iyisi kaçmak. Ayakkabılarımı giyerek kapıyı üstümden kapattım.Okul 10 dakikalık mesafede olduğu için yürüyerek gidebilirdim. Kulaklıklarımı takarak müzik dinlemeye başladım. Okula ne zaman geldiğimi anlamaya çalışmadım ve okul kapısından içeri girdim. Ortalıklarda kimse yoktu.Sınıfa girdiklerini düşünerek geçen sefer kayıt için geldiğim müdürün odasına gittim.Kapıyı tıklatark içeri girdim.
İçeride oturan göbekli müdür gülümsediğinde konuşmaya başladım.
"Ben yeni kayıt yaptırdım sınıfımı öğrenmek için geldim"Ay ne kadar nazigim ben öyle yerim ben kendimi.
"Adın ne ?"
"Çağla Sert"Elindeki dosyalara bakarak ayağa kalktı.
"Gel bakalım seni götürelim sınıfına"Sen beni çocuk gibi mi görüyosun acaba sınıfı söyle giderim ben ya.Ama beni dinleyen kim. O önden bende onun arkasından yürümeye başladık. İki kat merdiven çıktıgımızda sonunda durduk ama adam nefes nefese kalmıştı. Eee tabi yaparsan öyle göbeği iki adımda nefes nefese kalırsın. Kapıyı tıklatark içeri girdiğinde bende onun arkasından içeri girdim. Herkes sanki ben bir yaratıkmışım gibi bakıyordu. Neyiniz var sizin dostum ne bakıyorsunuz bana.
Müdür beni orada bırakarak gittiğinde tahtanın önünde kaldım.
"Kendini tanıt ve istediğin yere geç" Bu hoca bana emir veriyor be sen kimsinde bana emir veriyosun.
"Adım Çağla Sert" dedim ve arkada kestirdigim çocuğun yanına oturdum.Bana kısa bir bakış attıktan sonra geri döndü.Kafamı sıraya koyarak uykumu almaya çalıstım.
Dersler bu sıkıcılıkta bittiğinde okuldan çıkıp eve gittim. Eve geldiğimde mutfakta birşeyler atıştırdım ve odama çıkarak üstüme rahat kıyafetler giydim. Kendimi yatağa bıraktığımda aklımda yanında oturduğun çocuk geldi ve gülümsemeden edemedim. Nedenini bilmesem bile onu düşünüyordum.Gözlerim daha fazla yorgunluğa dayanamayarak yavaş yavaş kapandı..........
Umarım beğenmişsinizdir kitabımı yorumlarınızı bekliyorum......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak Gözyaşları
ChickLitHayatı 7 yasında anne ve babasının ölümü ile başlayan Çağla ve Sahra ikizler teyzesinin yanında kalmaya başlar. Teyzesi Çağla'yı dövüş kursuna yazdırır ve Çağla 11 sene dövüşle uğraşır ama Çağla bir süre sonra yasa dışı maçlara başlar ve çok para k...