Kaya'nın Ağzından;
Bizim grup ile beraber sınıfa girdik. Tüm kızların gözü bendeydi ama ben onları umursamadan sırama oturdum. Çağla kollarının arasına aldığı başını sıraya koymuş yatıyordu. Dün gelmemişti ve ben merak etmiştim. Evet umursamaz Kaya bir kızı merak etti ama ne yapayım güzel kız yani. Neden gelmediğini sormak istersem bile vereceği tepki yüzünden vazgeçtim. Gelen hoca ile herkes ayağa kalkmıştı ama o kalkmadı.
2 derstir uyuyor bu dersimiz boş ama Çağla yinede başını bir kere olsun hareket ettirmedi. Kendime cesaret vererek bir iki kere kolunu dürttüm.
"Çağla uyan bu ne biçim uyku ya" Bir iki kere daha dürttüm ama cevap gelmeyince dayanamayarak kafasını kaldırmamla omzuma düşmesi bir oldu. Yüzü bembeyaz olmuştu ve elinde kanlar vardı. Bir dakika ya elinde kan var. Kıyafeti kanlar içindeydi. İçimi bir anda daha önce hic yaşamadığım bir duygu kapladı. Kendimi toplayarak onu kucağına aldım. O kadar zayıf ki şu an kucağında var mı yok mu belli değil. Bora yani en yakın arkadaşım yanıma gelerek
"Ne olmuş lan bu kıza"dedi.
"Bilmiyorum gel nbenimle hastaneye götürelim." Kafasını tamam anlamında sallayarak o önden ben arkadan okuldan çıktık. Bora hemen kapıyı açarak onu içeri koymamı sağladı. Bende Çağla ile beraber arka koltuğa oturduğumda başını kucağıma koydum. Bora sürücü koltuğuna oturduğunda arabayı sürmeye başladı.
Onun o güzel saçlarını arkaya iterek onun yüzünün gözükmesini sağladım. Melek gibi bir yüzü vardı. Ama tüm yüz hatları gergin duruyordu. Bir kız nasıl olurda bu kadar sert bir yüz yapısına sahip olur. Onun hakkında çok şey bilmesem bile ondan uzak kalmak istemiyorum. Hatta onu kaybetmek istemiyorum. Araba durduğunda Bora hızlı bir şekilde inerek kapıyı açtı. Önce ben indim sonra ise onu kucağıma alarak kapıyı ayağımla sertçe kapattım.
Getirdikleri sedyeye onun o narin vücudunu koyarak onun benden uzaklaşmasına izin verdim. Kendimi bir an bir hiçmişim gibi hissettim.
"Lan sana neler oluyor böyle bir kız için kendini ne hale getirdin" Haklıydı aslında beni daha önce bu halde görmediği için bu sözleri söylüyordu. Ben bile kendimi tanıyamıyorum ondan beni anlamasını beklemek tam bir saçmalık olurdu.
"Yoksa sen bu kıza aşık mı oldun?" Sorduğu soru karşısında şaşırdım. Bu kadar belli ediyor olamam değilmi ? Benden cevap bekleyen Bora'yı daha fazla bekletmek istemedim cevabı belli bile değil.
"Evet aşığım. Eğer onu onun gözlerini gördüğümde içinin titremesi aşksa aşığım. Onu Çınar'dan kıskanmam aşksa aşığım." Bir an bana şaşkınca bakan Bora'ya son defa bakarak
"Onu kaybetmekten korkuyorum eğer aşk buysa evet ben aşığım."dedim. Bora benden bu cümleleri duyduktan sonra derin bir nefes aldı ve o can alıcı cümleyi söyledi.
"Sen aşık olmuşsun" Ben tam cevap verecekken çıkan doktor ile hemen oturduğun yerden kalktım.
"Hastamızın yakınları sizmisiniz?"
"Evet yani arkadaşıyız" Doktor kafasını anladım anlamında sallayarak derin bir nefes aldı.
"Hastamızın durumu şu an iyi ama kendini fazla yormaması gerekiyor"
"Onu görebilir miyim?"
"Tabi ama fazla yormayın hastamızı" Manyak bence bu doktor ya kesinlikle bak sanki ben ona halay çektireceğim içerde. Sadece iyi olduğunu bilsem yeter benim için. Bora arkadan ben önden içeri girdik. Çağla bizi gördüğünde şaşkın bir biçimde bize baktı.
Çağla'nın Ağzından;
Gözlerimi hastanede açtığımda şaşırmıştım. En son Kaya yanıma oturmuştu gerisi ise karanlık. Doktor durumumun iyi olduğunu ve kendimi yormamam gerektiğini söyledi. Dışarı çıktığında aklımda buraya beni kimin getirdiği sorusu vardı. Kapının açılma sesinden sonra içeriye Kaya ve Bora geldi. Ne yani beni buraya onlar mı getirmişti. Bora koltuklardan birine oturduğu halde Kaya yine ayakta bekliyordu.
"İyimisin" İyiydim ama nasıl anlatacaktım bu konuyu şimdi bıçaklandığımı öğrenmiştir. Ama bir dakika ya ben hesap vermek zorunda değilim ki.
"İyiyim herşey için teşekkür ederim ikinizede" İkisi de yüzüme gülümseme takındı. Ya canlarım benim ne olur siz gülmeyin ya benim canım yanıyor burada sizin gamzelerinizi görünce.
"Önemli değil ama nasıl olduğunu anlatacakmısın bu yara nasıl oldu" Gözlerinde gerçekten bir merak vardı.
"Boşversene ya" Dediklerime sinirlendiği her halinden belliydi ama belli etmek istemeyen bir hali vardı. Gözlerinde boğulabilme ihtimalim şu an çok yüksek bir ihtimal.
"Çağla bu hale gelmenin nedenini anlat" Söylediği cümleye baskı yapa yapa söylemişti. Ona karşı adını daha koyamadığım bir his vardı ve bu his onun istediklerini yapmamı istiyordu.
"Dün okula gelmek istemedim bu yüzden kuzenimi aradım onunla sahil kenarında bir süre takıldık. Hava karanlıktı ve eve giderken önüme çıkan üç alkollü adam önümü kesti sonunda bu haldeyim işte." Dediklerimi gözlerini benden hiç ayırmadan dinlemişti.
"O halde neden okula geldin dinlenmem gerekirdi." Ay onu ben düşünemedim ya aptalım ben.
"Kardeşim bu olayı bilmiyor iki gün üst üste okula gitmezsem şüphelenirdi." Dediklerim mantıklıydı eğer kardeşimi ufakta olsa tanıyorsam şüphelenir bu sefer dedektifcilik oynardı.
"Of sıkıldım ben ya gitmek istiyorum" Yatakta doğrulmaya çalışarak kolumdaki serumu bir anda çıkardım. Kaya sert bir yüz ifadesi ile bana bakmaya başladı.
"Ne yapıyorsun sen ya serumu falan çıkarıyorsun" Neden bu kadar sinirleniyordu ki ya da şöyle bir konu var Kaya neden benim iyiliğimi düşünüyor. Ben bunlara alışık değilim ki.
"Eve gitmem gerek kardeşim meraktan deli olmuştur." Beni anladığını belli ederek benim kalkmam için bana yardımcı oldu. Ellerimi tuttuğu anda kendimi bir an kaybettim sandım. Eli çok sıcaktı ve insanın içini eriten cinstendi.
Hastane işlemlerini hallettikten sonra Bora arka koltuğa bende Kaya ile ön koltuğa oturdum. Kaya'ya ve Bora'ya dönerek ikisine de teşekkür ettim. Arabadan inerek apartmandan içeri girdim. Anahtarı çantamda zorda olsa buldum ve kapıyı açtım. Sahra ortalıkta gözükmüyordu bende bunu fırsat bilerek odaya çıktım. Üstümdeki kanlı kıyafetleri çıkartarak üzerime rahat kıyafetler giydim. Yatağa girerek gözlerimi tavana diktim.
Gözümün önünden Kaya'nın gözleri,yüz ifadesi geçiyordu. Herşeyi ile tam anlamı ile aklıma kazınmış gibiydi. Ben bugüne kadar hiç böyle şeyler düşünmemiştim ki, şimdi ne yapacağım ben. Bugüne kadar aklımda hep kardeşim yaptığım dövüşler ve kaybettiklerimin acısı vardı. Ama şu an aklımda sadece o vardı. Acaba sadece aklımda mıydı yoksa...............
İşte güzel bir bölümle karşınızdayım. Acaba Çağla Kaya'ya karşı neler hissediyor?
Kaya ile beraber olma ihtimalleri var mı yoksa imkansız mı ?Yorum ve votelerinizi unutmayın....
Emeğe saygı lütfen..........Fotoğraftaki kişi Bora arkadaşlar Kaya'nin en yakın arkadaşı :-) :-) :-) :-) :-) :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak Gözyaşları
Chick-LitHayatı 7 yasında anne ve babasının ölümü ile başlayan Çağla ve Sahra ikizler teyzesinin yanında kalmaya başlar. Teyzesi Çağla'yı dövüş kursuna yazdırır ve Çağla 11 sene dövüşle uğraşır ama Çağla bir süre sonra yasa dışı maçlara başlar ve çok para k...