Sürpriz

666 129 25
                                    

Çağla'nın Ağzından;

İki gündür yatakta yatıyorum ve çok sıkıldım. Aslında yatmak istemiyordum ama Sahra yaralanma olayını öğrendikten sonra beni okula göndermedi. Bu sırada Kaya'da benimle çok ilgilendi. Ona olan duygularım artık kesin,ben ona aşığım. Evet aşığım ama onunla hiçbir ilişkim olamaz. Ben belanın kendisiyim. Ben ayaklı belayım eğer benimle beraber olursa zarar görür ve ben bunu istemiyorum. Bugün pazar ve benim Kaya'ya bu yardımları için teşekkür etmem lazım. Telefonu elime alarak Kaya'yı aradım. Telefon ikinci çalışta açtı.

"Efendim Çağla" Ama bu Kaya'nın sesi değil yani onun sesini tanırım. Peki ya bu ses kimin?

"Ben Kaya'yı aramıştım sen kimsin ?" Soruyu sorup sormama arasında kalmıştım ama sonradan sorma kararı alıp sordum.

"Ben Bora Kaya şu an duşta" Tam zamanında aramışsın Çağla ya başka arayacak zaman bulamadan mı? Of rezil oldum ya. Bora'nın kıkırdama sesleri de geliyor. Tamam işte tam anlamı ile rezil oldum.

"Tamam ya benim Kaya'yı aradığımı söylersin." Telefonu kapattım ama şu an güldüğüne eminim. Yataktan kalkarak kendimi duşa attım. Bir anda canım duş çekti ya. Duş çekmek nedir ya ben değiştim bence ben ölsem çok iyi olur. Kendimi banyoya atarak duşakabine girdim. Önce saçlarımı sonra vücudumu derken banyoda işim bitti ve bornozumu giyerek banyodan çıktım.

Odaya girdiğimde saç kurutma makinesini açarak saçlarımı kuruttum. Saçlarımla işim bittiği sırada zil çaldı. Mecbur olduğum için bornozumla aşağı indim. Açmakta tereddüt etsem bile sonunda açmaya karar verdim. Kapıyı açtığımda kesinlikle görmem gereken kişinin o olmaması gerekirdi. Karşımda Kaya vardı ve o da şaşkın bir biçimde bana bakıyordu. Bence birimizin konuşması lazım. Tam konuşacakken beni bir anda içeri soktu ve kapıyı kapattı.

"Ne işin var senin burada" Evet sorduğum soru mantıklıydı ama değil mi ? Kaya kaşları çatık bir biçimde konuştu.

"Beni aramışsın duştaydım, çıktığımda seni kaç defa aradım ama açmadın bende merak ettim" Duyduklarımla halay çekme isteği geldi valla ya beni merak etmiş. Hayır Çağla sakin ol sakin. İfadesiz yüzünde yine hiç tepki vermeyerek konuştum.

"Bende duşa girdim. O sırada aramışsındır. Neyse ben üstümü giyinip geliyorum sen evde istediğin gibi dolaşabilirsin." Cevap vermesine izin bile vermeden odama çıktım. Hemen kapıyı kilitledim. Tabiki de kapatacağım yani ona beni izleme imkanı veremem değil mi ama. Altıma bir tayt üzerime beyaz sporcu atleti ve üzerinde kot yelek giydim.Altına beyaz converselerimi giyerek tamamen hazır oldum.

Dolabı açarak içinden siyah bir sırt çantası aldım ve içine gerekli olan malzemeleri koydum. İşlerini bitirdiğinde aynada son kez kendime baktım. Ooo bu ben miyim ya çok güzel olmuşum valla ben. Hemen kapının kilidini açarak merdivenlerden aşağı indim. Kaya bıraktığım yerde öylece duruyordu. Ne yani etrafa falan bakmamışmıydı. İçimde anlamadığım bir hüzün oluştu. Başka birisi olsa evi keşfe çıkardı. İkimizde evden çıktığımızda ben kapıyı kilitledim ve anahtarı çantanın içine fırlattım.Apartmandan dışarı çıktığımızda binanın önündeki Kaya'nın arabasına bindik. Kaya arabayı sürmeye başladı.

"Ee nereye gidiyoruz" Çok güzel soru sürprizin bu kısmını tabiki de söyleyebilirim.

"Oyuncak dükkanlarından birinde durursan güzel olur" Bana sen gerçek misin ya bakışı atarken o gülmeye başladı. Oyuncakları kendime alacağını sandı galiba ya ay canım kıyamam ben sana ya. Bir süre sonra durduğumuz bir oyuncakçı dükkanından içeri girdik ve bir sürü oyuncak aldık. Oyuncakların parasını vererek elimizdeki paketlerle dışarı çıktık. Arabanın bagajı ve arka koltuğu dolmuştu.

Tutsak GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin