Slunce začínalo svou cestu po obloze a Cass se ještě stále toulala lesem ve snaze dostat se co nejdál od Kira, dodávky a toho druhého muže s pistolí. Nějak nevěděla co dělat. Byla bůh ví kde, určitě spoustu kilometrů od Wakandy a k nějakému městu to má asi stejně daleko jako k zjištění jak se dostane domů.
Usadila se pod kmenem jednoho z vyšších stromů a chvíli popadala dech. Sundala si mikinu a konečně si pořádně prohlédla oblek, který Shuri vytvořila pro T'Challu, ale osud tohoto díla se očividně změnil.
Materiál obleku byl hrubý a protkaný vlákny z vibránia, které zapříčinily, že byl oblek neprůstřelný. Když roztáhla prsty od sebe, na špičkách prstů se objevily drápy, které byly téměř totožné s těmi, které byly na náhrdelníku. Plocha, která byla po zásahu kulkou fialová se vrátila zpět do své normální barvy.
Když si to teď všechno zrekapitulovala, byla ráda, že je Shuri tak moc nadaná a vytvořila něco, co jí zachránilo život i když v minulosti jí všechny ty minuty strávené posloucháním Shuri básnící o všech těch vymoženostech přišly zbytečné. Teď by ale dala cokoli za to, aby o tom obleku věděla cokoli navíc, protože by jí to mohlo nemálo pomoci.
Postavila se a stiskla tlačítko na prostředním drápu. Oblek začal pomalu ustupovat a za chvíli zde stála ve svém původním oblečení, které ještě donedávna bylo schované pod oblekem. Rychle si přes hlavu přetáhla mikinu, aby ukryla náhrdelník a vydala se dál kam jí zalesněnou přírodou nohy zanesou.
Nechtěla nadále chodit v obleku, protože případná kulka, která by jí mohla zasáhnou snad zůstala daleko za ní spolu s Kirem a dodávkou a kdyby se přece jen poštěstilo a byl by tu nějaký člověk, tak by se na ní koukal asi opravdu divně.
*****
Už to bylo několik dalších pár hodin, za které se lesy kolem Cass stihly proměnit v louky a pak zase louky v lesy a tak se to stalo několikrát.
Už ztracela naději, když se lesní porost kolem jejích kotníků změnil v prašnou cestu.
Cass se zaradovala. Konečně se může něčeho chytit a snad se dostat do nějaké civilizace. S radostí a nadějí v očích se vydala po cestě dál a jednou za čas si popoběhla. Byla tu naděje, že se dostane do města... že se dostane zpět domů.
Po asi kilometru cesty se rozhodla běžet. Měla docela žízeň a jídlem by také nepohrdla, ale už to chtěla mít za sebou - tedy alespoň tu cestu přírodou.
*****
Na obzoru se objevily malé domečky a Cass se několikrát hluboce nadechla. Srdčitá bylina jí přidala sílu, hbitost a také dost dobrou fyzičku, za což Cass byla opravdu vděčná, protože kdyby všechny tyto vylepšení neměla, asi by byla v půlce cesty, kterou ušla teď.
Rozběhla se přes poslední pole, které jí dělilo od civilizace a zjištění, kam jí vlastně Kiro odvezl.
Běžela podél silnice, která do města vedla a doufala, že vše už bude jednodušší. To se ale změnilo ve chvíli, kdy zjistila, kde se to vlastně nachází.
,,Počkat co?" Zarazila se, když konečně spatřila ceduli s názvem města. ,, Leipzig, ale vždyť to je v Německu." Cass měla sto chutí se tady a teď zhroutit a sedět tam pod tou blbou značkou, dokud tam nezastaví nějaké auto. Doufala, že by mohla být alespoň Rakousko, protože jí T'Challa nedávno vyprávěl o tom, jak jeho a krále T'Chaku pozvali kvůli něčemu do Vídně, ale co sakra měla dělat uprostřed Německa?
ČTEŠ
Shadow, the Second Black Panther
Fanfic|Spider-man FF||Avengers FF| Začátek: 13.2.2021 Cass byla odebrána její rodina a tak se její zachránce stává její novou rodinou. Několik dlouhých let vyrůstá ve skryté zemi jménem Wakanda a stává se z ní lepší válečnice, než kdykoli předtím z kohoko...