Hej!
Jestem Ava. Mam 17 lat i jestem zwyczajną nastolatką mieszkającą w Los Angeles. Ktoś mógłby powiedzieć że moje życie jest niczym z bajki lecz prawda jest inna... Jedyną idealną rzeczy a tak właściwie osobą jest on Vinnie Hacker. Stanowi on ważną część mojego życia jak nie najważniejszą. Jesteśmy razem prawie rok, a ja wciąż nie dowierzam że gwiazda szkoły i najprzystojniejszy chłopak jakiego znam się mną zainteresował. Moimi rodzicami są Stephani i Matteo Clark. Mój tata jest biznesmenem po 40-stce i zarabia dużo a nawet bardzo dużo. Za to moja mama jest aktorką. Więc pewnie teraz się zastanawiacie jak mogę mówić że nie mam idealnego życia... Rzeczą która najbardziej zraniła mnie w moim życiu jest rozwód moich rodziców. Stał się on 3 lata temu. Ja zamieszkałam z moim tatą w Los Angeles. A moja mama razem z moim starszym bratem Zackiem zamieszkała w Seatle. Utrzymujemy kontakt, a nawet w każdą niedziele jemy razem obiad. Raz my jedziemy do Seatle a następnym razem mama z Zackiem przyjeżdżają tu do Los Angeles. Wiem że moi rodzice starają się jak mogą ale nigdy nie będzie tak samo jak przed ich rozwodem... Po za życiem w domu mam też życie w szkole. Nie jestem w niej raczej aż tak lubiana. Chociaż jestem dziewczyną Vinniego nie jestem tak popularna jak on. Trzymam się w małym gronie przyjaciół. Moją przyjaciółką jest Tess. Vinnie nie za bardzo ja lubi ale no niestety nie rzucę mojej jedynej przyjaciółki dla niego. A nawet jeżeli Tess czasem mnie wkurza i tak muszę to wytrzymać bo jak stracę ją to zostaną mi tylko plastiki. A one zaprzyjaźniły by się ze mną tylko po to aby zbliżyć się tym sposobem do Vinniego. Moim przyjacielem jest Thomas, Vinnie na początku był o niego zazdrosny ale gdy dowiedział się że Thomas to gej od razu się ogarnął...
Vinnie jest kochany, dba o mnie chociaż czasem jest o mnie tak zazdrosny że doprowadza mnie to do szału. Serio chyba ze 100 razy pobił się z mojego powodu, bo jak ktoś na mnie patrzy, albo jest za blisko mnie to ma przejebane. Vinnie jest kapitanem szkolnej drużyny gry w futbola. Mieszka sam w bogatej dzielnicy w mieście i jest odemnie starszy o rok.
Bardzo mi na nim zależy i nigy nie chce go stracić...
****
Hejka!!To moja nowa książka mam nadzieje że sie wam spodoba!
❤️❤️❤️
-nhackerr
CZYTASZ
High Life✨
FanfictionTo książka o życiu nastolatki Ava i jej chłopaku Vinniem.. 20.09.2021r-1 #vinnie