Yüz adet şüphe bile,bir adet kanıt oluşturmaz.
~Fyodor DostoyevskiKadir: Duydunuz işte. Gidip Doruk'a saldırmayın o kadar burda durup yardımcı olmuş.
Ömer: İyi de bizden para istemeseydi sen de bu hâlde olmayacaktın.
Kadir: Ne demeye...-öksürür- Çocuğun arabasını çiziyorsunuz. Adamın arabasını çizmeseydiniz bu hâlde olmazdım.
Ömer sinirle odadan dışarı çıktı. Bende arkasından çıktım.
Doruk: Abin nasıl?
Tam cevap vericekken Ömer atladı lafa.
Ömer: Her şey senin yüzünden oldu. Bizden o kadar para istemeseydin abim bıçaklanmazdı.
Doruk: Emel uyuyor! Sessiz konuş.
Ömer'in aksine sessizliğini koruyordu.
Ömer: Çok mu düşünüyorsun lan sanki Emel'i .
Doruk derin bir iç çekti.
Doruk: Bana bak Ömer'cik çocuk uyuyor ve sende sessiz konuşuyorsun.
Ömer: Hâlâ çocuk diyor ya! Oğlum sen çok mu düşünüyorsun lan Emel'i. Her şey senin yüzünden oldu zaten.
Doruk: Arabamı ne bok yemeye çizdiniz lan o zaman!
Doruk sessizdi fakat bu defa sesi sert çıkmıştı.
Ömer bu sefer ses çıkarmamıştı."Tamam,yeter! Hastahanedeyiz ve şuan burda kavga edemezsiniz. İkinizde suçlusunuz. "
Ömer: Asiye o parayı vermedik diye bize işkence etti ya . Sen hâlâ nasıl onu savunabiliyorsun.
"Ben kimseyi savunmuyorum."
Ömer: Bizi sehpa gibi kullanıp ayaklarını sırtımıza koydular. Oğulcan'a lavabonun mermerin yalattılar. Bana...
"Tamam yeter!"
Sesim gerçekten yüksek çıkmıştı.
Ömer: Yeter mi ? Asiye hâlâ bunu mu savunuyorsun sen?
"Ömer kimseyi savunmuyorum! "
Ömer: Her dediklerini yaptığımızda paradan düşüyorlardı.
Duyduklarımı Doruk'a gerçekten yakıştıramıyorum. Bu kadar fazla ileri gitmiş olamaz. Sonunda Emel'de uyanmıştı.
Emel: Abla neden bağırıyorsunuz?
"Bir şey yok ablacım. Hadi sen odaya gir abim uyandı."
Emel: Gerçekten mi? Tamam .
Doruk'a bakıp gülümsedi sonra da yanağını öptü. Şaşırıyoruz yani.
Emel: Teşekkür ederim Doruk'cum.
Doruk Emel'e bakıp gülümsedi ve saçına öpücük kondurdu. Emel odaya girince Ömer tekrar konuşmaya başladı. Doruk da ayağı kalktı. Biraz fazla rahattı sanki.
Ömer: Her şey senin yüzünden lan.
Doruk: Siktir git Ömer'cik.
"Doruk!"
Doruk: Ne Doruk ya? Arabamı çizmeseydi kuzenin ve sevgili Ömer'cik kimseye zarar gelmeyecekti.
Ömer: Arabamın parasını vericeksiniz, diye bizi tehdit eden ve eziyet çektiren de sensin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~OLMAZSAN OLMAZ~
General FictionGarip ve şahane olan şey, Tanrı'nın varlığı değildir. Böyle bir düşüncenin insan gibi sefil bir varlığın zihninde yer almasıdır şahane olan.. ~FYODOR DOSTOYEVSKİ