"Yarayla alay eder,yaralanmamış olan."
~William ShakespeareSonra birbirimize bakıp gülümsedik. Gerçekten mutluydum ve bu mutluluk tarif edilemez. Şimdi anlıyorum bazı şeyleri. Bu güzel anı bozan Aybike ve Berk olmuştu.
AyBer: Oooo tebrikler.
Asiye utanmış ve başını eğmişti.
"Darısı size artık."
Ne dedim ben? Ne dedin sen? Hay dilimi eşşek arısı soksun. Hay dilini eşşek arısı soksun. Sen niye beni taklit ediyorsun. Bilmem ben seni niye taklit ediyorum. Oğulcan'ı çağır ve sus. Oğulcan'ı çağırayım ve susayım. Oğulcannn! Hayatıımm! Evimin direği!
Aybike: Ne!
Berk: Her zaman ki Doruk işte şaka yapıyor.
"Evet,evet şaka yapıyorum canım."
Sen bu masalları anana anlat anana.
Berk: Ee new yengecim ne düşünüyorsun ?
Oğulcan'a bağladı bu da salak!
Asiye: Berk acaba sen Aybike'nin yanında insan olmayı mı öğrendin?
Yürü be kıvırcık!
Aybike: Biraz öyle oldu sanki.
"Ne birazı canım bu baya dangozluktan çıkıp İstanbul beyefendisi olma yolunda."
Aybike ve Asiye ile kahkaha atmıştık. Berk'de bize masum gözlerle bakıyordu.
Asiye: Üzmeyin kızıl Legolas'ımı !
Berk: Tarihe geçmeli işte bu an. Yengeliğe 2 dakika da ayak uyduran kıvırcık.
Aybike: Gençler Anıtkabir'e gidiyor muyuz? Yoksa İstanbul yolcusu muyuz?
Berk: Saat 16.30 gidersek gece çok geç geliriz İstanbul'a. Bence başka bir zaman gidelim.
Asiye: Ya ama bir daha nerde Ankara'ya geleceğiz! Bir şey olmaz.
"Asiye hiç abinden de mi korkmuyorsun güzelim ?"
Güzelim.
Aybike: Güzelim he , iyiymiş.
Berk: Dur bi tatlım ya. Yeni sevgili olmuşlar fingirdeşiyorlar. Karışmayalım biz.
Fingirdeşmek?
Aybike: Sen kimsin ve Berk'e ne yaptın ?
Şu an eminim ki Asiye utanmaktan kızarmış bir haldedir. Birbirimize bakmıyorduk.
"Neyse ya o zaman gidelim. Bir gezicektik altı üstü."
Asiye: Bir selfie mi çekilsek? Hem anı olur, hemde şampiyon selfiesi olur.
Aybike: Güzel fikir. Hadi ayağı kalkın ve kupayı da gösterin. Berk sende çek.
Berk: İyi hadi o zaman.
Kupa Asiye'deydi. El ele kaltık.
Berk: Bir ayrılın lütfen ya. Ne bu mıç mıç.
"Berk gözünü seveyim bir rahat bırak be oğlum. Yeni sevgili olduk zaten."
Berk:İyi tamam bir şey demedim ya.
Aybike: Hadi kupayı da gösterin.
Ellerimizi hâlâ ayırmamıştık. Boşta kalan ellerimizle de kupayı tutmuştuk. Şu an sizinle gurur duyuyorum. Ah bir anne gibiyim. Emin ol benden daha mutlu olamazsın. Kız 18 bölümdür bekliyorum ben beraber olmanızı. Allah ayırmasın annem! Amin amin.
Berk bir kaç defa çekmişti. Bence iyiydik biz.
"Hadi o zaman millet,İstanbul yolcusu kalmasın!"
Arabaya gidip yerimizi almıştık. Kahvelerimizi çoktan bitirmiş ve bir çöp konteynerına atmıştık. Arabayı çalıştırıp sürmeye başladım. Herkes de bir ölüm sessizliği vardı ki bu sessizliği bölen arabanın sesiydi. İkaz lambası yandı. Kaportanın içinden dumanlar yükselmeye başlamıştı.
"Kahretsin ya!"
Berk: Ne oldu bu arabaya ya.
"Bilmem kenara çekip bi bakayım."
Aybike:Bizim işimizin rast gitmesi, Oğulcan ve Harika'nın birlikte olma ihtimalinden kat be kat daha düşük.
Ne yazıkki doğruydu bu.Arabaya kenara çektim. Hepimiz inmiştik. Gel şimdi birde bununla uğraş. Ben ne anlarım arkadaş arabadan! Sürmesini biliyorsun ama! Orası ayrı konu.
Kaportayı açtığımda pis pis baktım.
"Püf Allah kahretsin ya."
Aybike: E ne yapacağız şimdi?
Asiye: Ne olmuş,nesi var?
"Bilmiyorum ya! Ama hem koku var hemde duman var. Bu iyiye işaret değil."
Berk: Anlamam böyle işlerden.
"Bende ama burda kalması lazım mecbur. Eğer yola devam edersek arabadan ölümüz çıkabilir."
Asiye: Doruk deme şöyle şeyler. Allah korusun.
Berk: E araba burda kalsın Akif amca sonra aldırır bizde otobüsle gideriz.
Doruk/Asiye/Aybike: Sen kimsin ve Berk'e ne yaptın?
Bu sefer Aybike'nin meşhur lafını hep bir ağızdan söylemiştik. Berk bize şaşkın şaşkın bakıyordu. Komikti. Komik.
~Selam dostlar. HELLÖ!🙋🏻♀️ Ama nasıl keyfim yok,anlatamam. Bu bölüm hiç içime sinmemiştir. Yetkililerin dikkatine! Bu gün 14. bölüm var,ay heyecanlıyım. Nasılsınız? İyisinizdir inşallah. Kaçıyorum ben acıktım. Sizleri seviyorum. Yorum yapıp, vote atmayı unutmayın. Beni takip ederseniz sevinirim. Hadi Allah'a emanet. 🌻💕~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~OLMAZSAN OLMAZ~
General FictionGarip ve şahane olan şey, Tanrı'nın varlığı değildir. Böyle bir düşüncenin insan gibi sefil bir varlığın zihninde yer almasıdır şahane olan.. ~FYODOR DOSTOYEVSKİ