"Bu dünyada doğruyu söylemekten daha zor, dalkavukluk yapmaktan daha kolay bir şey yoktur."
~Fyodor DostoyevskiBu akşam iyiydi değil mi? Oldukça ama şimdi evde olacaklar aklıma gelince tüm neşem kaçıyor.
"Ben kalkayım artık. Malum geç de oldu. Her şey için teşekkürler."
Vay Doruk Atakul'dan nezaket dersleri. Ne sandın.
Emel geldiğimden beri yanımdan hiç kalmamıştı. Gecenin sonuna doğru da zaten kucağımda uyuya kalmıştı."Emel nerde uyuyor?"
Asiye: Yukarıda.
Gözlerimle onaylayıp onu yattığı yere koyup üstünü örttüm.
"İyi geceler size de."
Ömer/Asiye/Kadir: İyi geceler.
Oğulcan: Good night canım.
Bebiş bu nasıl bir tip ? Kapıdan çıkıp arabama doğru gittim. Adam ingilizceden vazgeçmezse Azrail kapıya dayanacak vallahi. Sorma ya.
Eve geldiğimde kimse ayakta gözükmüyordu ki bir ses duyana kadar. Babam dışarda birisiyle konuşuyordu. Onunla mı acaba?
Seslerin geldiği yöne doğru gittim. Doruk baban bağırıyor! Korkak adımlarla bahçenin kapısının arkasına saklandım.
Akif: Ne demek Kenan'da öğrendi?
Kenan amca neyi öğrendi Doruk?
Akif: Bana bak Erhan bir şey yap ve o çocukların babasının ben öldürdüğüm ortaya çıkmasın? Anladın mı beni?
Ne? Ne?
Akif: İyi yarına halletmiş ol bu meseleyi ya da Kenan'ı halledersin! Seçim senin.
Gözlerimden yaşlar akıyordu. Bu adam neden her şeyi berbat ediyor? Kenan İmirzalıoğlu Bey amca Ben joker hakkımı kullanmak istiyorum izinizle.
Telefonunu kapatmıştı. Hızlı adımlarla odama çıkıp kapıyı kilitledim. Bir şekilde sinirimi atmalıydım. Gitarımı aldım hemen geçenin bu saatini düşünmeden çalmaya başladım. Olmuyordu ne olursa olsun olmuyordu. Bana aldığı her şeyi paramparça yapmak istiyordum. Her şeyi mi? Her şeyi. Arabandan başla. Yok olmaz gece gece çok ses çıkar şimdi komşular rahatsız olmasın. Sen arabama kıyamıyorum desene! Ne alaka canım.
Şu durumda lütfen kavga etmeyelim. Hadi uyu bu gün haddinden fazla şey öğrendik. Işıkları kapatıp yatağıma uzandım.
Nebahat: Doruk? Doruk annecim kalk hadi.
Annemin sesi kafamda dolanıyordu.
"Kalktım."
Pijamaların nerde hacım senin ? Pantolonla yatılır mı? Evet.
Nebahat: Aşağı in Doruk. Hızlı ol geç kalacaksınız okula. Melisa seni bekliyor ayrıca bu kapı niye kilitli?
"Annecim geliyorum tamam."
Nebahat: Tamam.
Hızlıca banyoda işlerimi bitirdim ve üstümü değiştirdim. Aynadan kendime baktığımda gözlerim şişik ve bir değişikti. Uyurken bende ağlarsam benimde gözlerim öyle olur bebiş.
Sen bensin,ben senim ya hani. Demek beni benimsedin. Okayyy. 🥳 Bence Melisa'nın makyaj malzemelerinden birini kullanalım gizlice. Hayır olmaz. Emin misin? Evet, hayır. Boşver boşver.
İyi Asiye'ciğin seni böyle pörtlek göz olarak görsün. Görmesin. Görmesin. Let's go o zaman! İnanmıyorum ya iç sesimin içine bile Oğulcan kaçtı. Berk kocam, Oğulcan'la Berk'i aldatıyoruz. Kadir de enişten. Sadakatsiz Volkan vol2.Melisa'nın makyaj malzemelerinden birini kullanarak yüzümdeki şişliği biraz da olsa gidermiştim. Belli olmuyordu en azından.
~ Selam dostlar.🙋🏻♀️ Beni özlediniz mi? 11. Fragman hakkında ne düşünüyorsunuz? Bölümleri değerlendirin lütfen. Gidişat nasıl? Düşüncelerinizi yorumlarda çekinmeden belirtin lütfen. Beni takip edip vote atarsanızda çok mutlu olurum. Yazar yeni telefon aldııı. 🥳🥳 Oruç nasıl gidiyor a dostlar? Hadi iyi geceler tatlı uykular diliyorum. Sizleri çok seviyorum yaaa. Çok kalp dostlarrr. ❤️❤️❤️~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~OLMAZSAN OLMAZ~
General FictionGarip ve şahane olan şey, Tanrı'nın varlığı değildir. Böyle bir düşüncenin insan gibi sefil bir varlığın zihninde yer almasıdır şahane olan.. ~FYODOR DOSTOYEVSKİ