"Hep aklıma geliyorsun bak gördün mü seninde gidecek başka yerin yok..."
~Özdemir AsafNe diyeyim ki şimdi kıza ? Of baba of! Yaktın bizi Akif! Tiryaki olduk Akifff! Düşürdün ağla Akif!
"Telefonla konuşuyordu. Bir şekilde hallet bu işi falan diyordu. Çocuklar öğrenmesin falan dedi. Bunun gibi bir çok şey dedi."
Melisa: Doruk bu kadarını da yapmış olabilir mi?
"Bilmiyorum Melisa."
"Sınıfa çıkalım hadi son bir ders kaldı zaten. Harika'yla da muhatap olma gözünü seveyim."
Melisa: Tamam.
Sınıfa giderken Melisa lavaboya gireceğini söyleyip yanımdan ayrıldı. Sınıfa girdiğimde de ortam karışıktı. Berk, Aybike'yi dikizliyor, Asiye'ler kendi aralarında konuşuyor,Harika'lar da oturuyordu öyle.
Vay sen Berk efendiye bak! Aldat beni. Sadakatsiz Volkan vol2 seni! Ya dur bi ifadesini alalım şunun. Berk'in yanına gittim hemen.
"Kanka hayırdır? Dikizliyorsun kızı?"
Berk: Kimi?
"Şuan bana bile bakmayı tenezzül etmeyip takılı kaldığın kızdan bahsediyorum."
Berk: Vallahi mi, kimmiş o kız?
Salak yemin ederim salak bu çocuk ya?
"Ula Aybike'den bahsediyorum odun kafa."
Berk: Sorma kanka ya. Tam bir psikopat. Bu kızda beni çeken bir şeyler var oğlum. Dün bunu yine sinir ettim. Tokat attı sonra çantasından deodorant çıkartıp sıktı gözüme. Bir ara ustura çıkartıp beni kesicek sandım manyak. Çok iyi ikili oluruz oğlum biz bu deliyle.
Berk ilk defa bir kıza tutuluyor. Hayret! Ama bana da tutulmuştu hayvan herif! 15 bölümdür hiç konu edinmediğim Aybike'ye yakmış abayı hödük! Artık Berk sevdası da bitsin bence de. Hem ben sana yeterim sen ne şey ediyorsun ya. Yav senin Allah'ına kurban.
Berk: Oğlum benim bu kızı kaçırmamam lazım. Sizin yarışma ne zamandı? Neyle gideceksiniz ?
Boşol! Boşol! Boşol!
"Yarın ve arabayla neden ki ?"
Berk: Bingo! Beni ve Aybike'yi de götür.
"Oğlum toplu taşımamıyım ben? Ne saçmalıyorsun sen?"
Berk: Onu mu diyorum kanka ben? Lan siz yarışmanıza katılırsınız işte biz de baş başa kalırız.
"Sakin ol champ bakarız."
Al götür şunu da mübarek ortam görsün sevinsin biraz. Boşadım ben zaten onu başka bir aşk buldum kendime. Allah Allah, peki öyle olsun.
Berk: Oğlum kardeşini kırıcak mısın sen şimdi?
"İyi tamam Berk."
Berk: Sen varya sen.
"Tamam lan uzatma işte."
Berk: Küçük ayının psikolojisi bozuldu. Kardeşim be!
Dangoz! Şimdi bunu Asiye'ye nasıl söyleyecektim o var. Yarın olursa geç olurdu olmaz. O yüzden bu gün demeliyim.
"Berk Aybike'yi bir çağırsana ya da Asiye'yi çağır ve sen söyle. Başım ağrıyor benim biraz. Eve gidiyorum."
Berk: İyi hadi bu son kıyağım olsun söylerim de senin niye başın ağrıyor yoksa yalandan mı ağrıyor?
"Ne alakası var oğlum, sabahtan beri sen şarkı söyledin ya aynen haklısın kanka."
Berk: Oğlum bir ders kaldı dayan. Hem sana bir şey diyeceğim sen Asiye'yi seviyor musun?
"Evet, hemde çok."
Haliyle, biz 15 bölümdür ne yaşıyoruz? Boş yere mi yaşıyoruz?
Berk: Ya oğlum Aybike'yle bizi de alın ya.
"Oğlum tamam dedik ya."
Bu ne anlamaz bir şey olmuş böyle ya!
Berk: İyi çıkışta şey edersin bende arkandan gelirim.
"Berk ciddisin değil mi? Kızla oynayıp da Asiye'yle aramı bozma benim."
Berk: Oğlum yok lan ciddiyim. Kızdan sürekli dayak yiyorum ve dikkatimi çekiyor kız.
Berk'e cevap verecektim ama zil çalmıştı. Yok öküzcüm sen cevap verebilirdin ama işine gelmedi. Olur öyle şeyler.
OY ATIN BANAAAAA!
~Selam dostlar.🙋🏻♀️ Nasılsınız iyisiniz inşallah. Ya ben dedim bir tek Asiye ve Doruk için yazıyorum ekşın katayım biraz dedim. AyBer'i de ekledim araya. Bence güzel bir dörtlü olacaklar. E o zaman bana müsade. Sizleri çok seviyorum. Vote-oy- atın rica ediyorum. Bu arada düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim. Beni takip ederseniz de iyi olur. Hadi görüşürüz. 💕💕~
Yazarınız elden gidiyor haberiniz ola! Canım Dylan, Tom, Bill...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~OLMAZSAN OLMAZ~
General FictionGarip ve şahane olan şey, Tanrı'nın varlığı değildir. Böyle bir düşüncenin insan gibi sefil bir varlığın zihninde yer almasıdır şahane olan.. ~FYODOR DOSTOYEVSKİ