Yıl 2170. İnsanlar 3. Dünya savaşında zombileri alt etmeyi başardı. Hayatta kalan insanların tamamı tek bir kara parçasında toplandı ve barış içinde yaşama başladı. Bu ilk zamanlar oldukça zordu fakat insan oğlu her duruma uyum sağlayabildiği gibi bu duruma da kısa süre içerisinde uyum sağlamıştı. Üzerinden tam 90 yıl geçmesine rağmen hala 3. Dünya savaşının kalıntılarını taşıyan dünyada artık yeni sorunlar baş göstermeye başlamıştı.
3. Dünya savası sırasında ve sonrasında Zombi virüsü hariç birçok farklı hastalıktan yüzmilyonlarca insan hayatını kaybetti. Bu hastalıklar o günden bu güne farklı formlarda insanların karşısına çıktı. Bu hastalıkların insanları öldürmesi oldukça korkunç ve üzüntü vericiydi fakat daha kötüsü henüz gelmemişti.
2190 Yılından sonra farklı bir hastalık boy göstermeye başladı güney ülkelerinde. Bu hastalık insanları öldürmüyor ya da onlara bulaşmıyordu. Bu hastalık her türlü bitkiye bulaşıyordu ve onları öldürüyordu. Yıllarca süren araştırmalara rağmen herhangi bir sonuca ulaşılamadı. Dünyada ciddi derecede kuraklık ve açlık baş göstermişti. Bu yüzden insan nüfusu hızlı bir biçimde tekrar azalmaya başladı.
Bu süre içerisinde gizli bir şekilde varlığını devam ettiren NASA, birkaç galaksi ötede yaşam formuna sahip bir gezegen bulmuştu. Gizlice oluşturulan PEACE 7 adlı filo, 9 yıl önce yola çıkmış ve 2190 yılında gezegene iniş yapmıştı. Bu gezegen yaşam için tahmin edildiğinden çok daha uygundu. İnsanların buraya taşınması gerekiyordu.
NASA, 20 kişilik "Barış" komitesinin karşısına cesur bir istekle çıktı. Yapılan gizli çalışmaları tek tek anlatarak insanların buraya taşınabileceğini, yeterli destek sağlandığı takdirde 10 yıl içinde bütün insanların yeni gezegene aktarılabileceğini söyledi. Tek çare bu olduğu için Barış komitesi bunu kabul etti fakat NASA'nın bir şartı vardı. Buraya taşınan insanlarım "tamamına" küçük mikro çipler takılacaktı ve böylece insanlar bu çipler sayesinde yönlendirilebileceklerdi. Bu sayede insan oğlu barış içinde yaşayabilecekti. Barış komitesi bunu kabul ederek tüm hızı ile çalışmaları başlattı. 1 yıl gibi kısa bir süre içinde tüm insanlara çip takıldı ve yolculuk için düzinelerce gemi hazırlandı.
İnsan oğlu bu yeni gezegene taşındı fakat beyinlerinin merkez bölgesi olarak kabul edilebilecek bu çipler, insanları oldukça farklı bir keşmekeşin içine sürükleyecekti. Belkide PEACE 2190 gezegeni, insanlığın sonu olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEACE 2190: Yeni Bir Başlangıç
Bilim KurguYıl 2170. İnsanlar 3. Dünya savaşında zombileri alt etmeyi başardı. Hayatta kalan insanların tamamı tek bir kara parçasında toplandı ve barış içinde yaşama başladı. Bu ilk zamanlar oldukça zordu fakat insan oğlu her duruma uyum sağlayabildiği gibi b...