Capitolul 14-The bitch is back

48 6 0
                                    

Stau in banca mea. E a patra ora si abia astept sa merg la Shine. Trebuie sa trec totusi pe la ea acasa pentru ai lua haine. Ora e pe sfarsite. Taylor a trecut sa ma ia de acasa si ma tot dadaceste luandu-ma si ducandu-ma la orele pe care nu le avem impreuna. Abia am schimbat doua vorbe cu Lola. Ea isi face griji pentru ca dupa despartirea alor mei a urmat faza cu Shine. I-am promis ca o sa ies cu ea dupa ce termin cu Shine. Mama spune ca asta seara trebuie sa prinda un avion pentru nu stiu ce problema cu casa din Hamptons si trebuie sa ajunga asta seara. Nu stie cand se intoarce, dar prefera sa nu dorm singura acasa asa ca a vorbit cu Ty azi-dimineata.

-Domnisoara Donovan, poti sa enumeri modurile prin care putem ajunge la rezultat? profesoara de mate ma trezeste din visare.

Arunc ochii la tabla. Oh, stiu asta. Enumar cele trei moduri dar o alta eleva ma completeaza cu un al patrulea. Imi dau ochii peste cap si clopotelul se aude. Ma ridic si imi iau cartile. Ies din clasa, dar nu dau de Tayler. Poate si-a dat seama ca nu e nevoie sa ma plimbe de parca as fi reteta magica a tineretii. Merg rapid pe coridoare, dar bursc sunt smucita de cot si cartile imi cad pe jos.

-Ce e inneregula cu tine? ma rastesc spre persoana dupa ce imi adun cartile.

-Nici nu stii, dau de privirea batjocoritoare a lui Kate.

Fix de asta nu aveam nevoie. Imi dau ochii peste cap si dau sa plec, dar umarul imi e tintuit.

-Poti sa ma lasi in pace? intreb inca (,) calma.

-De ce? Tu nu mi-ai lasat in pace iubitul, vocea ei vrea sa fie inocenta.

Vad persoane care se uita la noi, dar nu le bag in seama. Nu vreau alta disputa cu ea acum.

-De fapt, el nu m-a lasat pe mine, clatint din cap si aud rasete.

-Oh da, sunt sigura ca ar fi vrut sa ma lase pentru o virgina, vorbeste apasat.

Scrie pe fruntea mea cu rosu "VIRGINA"? Trebuie sa ma linistesc.

-Sau poate doar a renuntat la plastic, ii arunc in fata.

-Stii ceva, de fapt, nici nu stiu de ce imi fac griji. Probabil esti la fel ca maica-ta, nu poti sa-ti tii barbatul langa tine, ma priveste batjocoritor iar eu raman perplexa.

Nu stau sa ma gandesc inainte ca palma mea sa se lipeasca de obrazul ei. D-De unde stie? Capul ii e intors si o urma prinde roseata. Aud tipatul ascutiti si minile ei intra in parul meu. Cartile imi cad iar si eu, la randul meu, imi infing mainile in parul ei. Lumea se strange in jurul nostru, dar nu-mi pasa. Ma doboara la pamant. Sta deasupra mea si ma trage de par.

-Curvo, tipa.

Ii mai lipesc o palma. Profit de scurta dezorientare si o dau jos de pe mine si ma urc peste ea. O trag de par si ii izbesc capul de podea. Cand sunt gata pentru o alta lovitura, mainile mari si bine cunoscute mi se fixeaza pe talie si ma ridica. Ma tine suspendata in aer, dar ma zbat din maini si picioare.

-Lasa-ma! Ii rup extensiile alea ieftine! tip.

-Linisteste-te, Tayler imi sopteste.

-Ce se intampla aici? aud vocea directoarei. Kate, Hope, Tayler, in biroul meu. Acum!

Tayler ma lasa jos si imi prinde mana. Kate o ia inaintea noastra dupa directoare, iar noi in urma ei. Mergem pe coridoare pana ce ajungem la secretariat. Intram pe a doua usa si dupa ce se aseaza pe scaunul ei ne pofteste sa ne asezam pe scaunele din fata biroului. Sunt doua, iar eu si Kate le ocupam. Tayler ii trage un alt scaun langa mine, facandu-ma sa stau in mijloc.

-Pot sa stiu ce s-a intamplat?

Desigur ca toti am inceput sa argumetam odata.

-Gata! Nu inteleg nimic, directoarea tipa. Kate?

Give me loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum