Cand ma trezesc ceasul arata ora 12. Ma lungesc intinzandu-mi muschii adormiti. Tayler sta deasupra mea cu mainile infasurate in jurul taliei mele. Zambesc, dar il misc usor si se da la o parte. Abia acum observ ca incaprerea e in intuneric datorita draperiilor groase si negre. Ma dau jos din pat. Privesc geaca de pe scaunul biroului lui. Merg spre ea si scot telefonul. Il deschid, dar regret chestia asta cand lumina puternica ma loveste si capul ma doare prea tare. Privesc cele doua apeluri de la mama, apoi cele douazeci de la tata. Imi dau ochii peste cap si merg in baie. Formez numarul tatei si il apelez. Raspune aproape imediat.
-Hope, daca in urmatoarele douazeci de minute nu esti acasa, jur ca nu stiu ce-ti fac, tipa si ma face sa departez telefonul. Nu stii cate griji ne-am facut eu si mama ta pentru ca nu ai raspuns.
-N-aveai de ce sa-ti faci griji. Stiai ca sunt cu Tayler, spun frecandu-mi tamplele. A fost ziua unor prieteni si am ramas peste noapte.
-Trebuia sa vi acasa, zice apasat.
-Sunt bine, ok?
Ofteaza si dupa un alt "Vino acasa repede" inchide. Imi dau iar ochii peste cap si decid s-o apelez si pe mama. I-auzi la el. Cica "ne-am facut griji". Pufnesc si pun telefonul la ureche. Ma sprijin de cada si tresar la contactul cu marmura rece. Abia acum realizez ca sunt inca goala, dar pana sa fac ceva mama raspune.
-A dat tactu de tine? intreaba usor amuzata.
-L-am sunat inainte sa te sun pe tine.
-M-a trezit toata noaptea, spune. A renuntat cand i-am spus sa-si bage telefonul undeva si sa ma lase in pace. Mi-a spus ca esti cu Tayler si de asta nu m-am panicat.
-Chiar i-ai zis sa-si bage telefonul undeva? rad.
-Normal! Bine, scumpo, ne vedem duminica. Du-te acasa ca nu trimita FBI-ul dupa tine, zice inainte sa inchida.
Las bratele sa-mi cada pe langa corp. Un tusit scurt imi atrage atentia. Tayler, in toata splendoarea goliciunii lui, sta in dreptul usii ranjind. Ma inrosesc si trag un halat pe mine. Ii explic ca trebuie sa plec. Facem un dus rapid impreuna. Cat timp eu ma spal pe dinti, imi aduce cateva haine de la Lola.
Inainte sa ies din baie imi prind parul intr-un coc foarte dezordonat. Tayler se imbraca. Imi trag blugii negri. Se pare ca eu si Lola avem aceleasi masuri pentru ca imi vin perfect. Iau pe mine tricoul negru si geaca mea. Sunt mult mai inchisa decat sunt obisnuita. Mainile lui Taylet se infasoara in jurul meu. Zambesc in timp ce imi saruta gatul.
-Haide sa te ducem acasa, sopteste cu buzele inca lipite de pielea mea.
-Guh, chiar nu vreau sa ma intorc acasa la tata, stramb din nas.
Da din umeri si dupa ce imi iau lucrurile coboram jos. Casa e curata, ceea ce nu ma asteptam. Nu se aude nimic si probabil restul dorm. Pacat, voiam sa ii mai urez "la multi ani" Lolei si lui Cam. Pe Cam nici nu l-am vazut aseara. Cel putin nu cred. Unele momente sunt in ceata. Clar nu trebuia sa beau atat.
Drumul e linistit. Ty imi tine mana in a lui in permanenta, punandu-ma pe mine din cand in cand sa schimb vitezele. In momentul in care intram pe poarta ceasul e 1:24. Nici nu vreau sa-mi imaginez ce tam-tam o sa faca tata din cauza asta. Ma doare foarte rau capul si nu am chef. Tayler parchiaza in fata casei. Imediat dupa ce ma saruta ies din masina. Privesc masina cum pleaca rapid dupa intru in casa.
Nu dau de nimeni asa ca merg sus in asa zisa camera a mea. Pun lucrurile pe care le-am avut la mine pe birou. Deschid dulapul si scot alte haine de casa si lenjerie mai comoda. Ma schimb repede.
-In sfarsti ai ajuns, tata vorbeste. Ce a fost in capul tau sa vi la ora asta acasa? Stii cate griji mi-am facut eu si mama ta? spune suparat. Baiatul ala nu iti face bine si te schimbi din ce in ce mai mult. Doamne.
CITEȘTI
Give me love
AléatoireRazand impreuna, privirile ni s-au intersectat. Ramasesem nemiscati. Buzele ne erau asa apropiate. Mana lui imi prinse mana si atunci cand buzele noastre erau sa se atinga, am realizat ca are o prietena, iar eu nu fac asta. Oricat de atrasa ma simt...