Capitolul 10-Sfarsitul familiei

43 4 0
                                    

Se întâmpla uneori sa îți dai seama ca o parte din peretele vieții tale se destrăma. Cărămidă cu cărămidă cad la pamant. Si încerci sa le repui la loc, sa refaci zidul, dar îți dai seama ca nu poti si o lași așa.

Îmi e greu sa cred ca o sa trebuiască sa aleg intre părinții mei. Cel mai probabil o sa merg cu mama. Ea e mama. Ma înțelege și știe ce vreau. M-a sustinut sa fiu ce vreau eu, nu m-a presat sa fac ceva ce nu vroiam sau sa fiu cea mai buna. Așa cum făcea tata. Ii iubesc pe amândoi, dar sunt supărata ca i-a făcut asta mamei. S-a jucat cu i crederea ei si sentimentele ei, fara ca ea sa fi făcut nimic.

Plângeam in brațele mamei. Nu vroiam ca ai mei sa se despartă. Stiu ca tata a făcut o grămadă de lucruri oribile mamei, dar daca rămâneam o familie mai puteam rezolva asta. Stiu ca sunt egoista si ca trebuie sa le respect decizia, dar sunt părinții mei pentru numele lui Dumnezeu. Cum sa nu vreau sa rămână împreună?

Am auzit usa de la intrare deschizandu-se. Speram sa nu fie tata pentru ca sigur ar fi tipat la el in momentul asta, dar i-am auzit vocea lui Tayler care îmi striga numele. M-am ridicat din brațele mamei care îmi zâmbii trist. Am ieșit pe hol si fara sa ma mai gândesc aproape ca am sărit în brațele lui. Ma întreba ce s-a întâmplat dar eu tot ce puteam face era sa-mi las lacrimile sa cada si sa suspin in scobitura gatului sau.

-Părinții mei o sa divorțeze, am șoptit.

Brațele i s-au încordat in jurul meu si m-a strâns mai tare. Pe fundal ii auzeam pașii mamei care a rămas la intrarea bucătăriei. Îmi șoptea sa ma liniștesc si ca totul va fi bine. M-am desprins din îmbrățișare si mi-am șters lacrimile. O priveam pe mama care îmi zâmbea înapoi. A intrat inapoi in bucătărie, dandu-mi semn ca sunt libera sa pot sa plec daca vreau. I-am făcut semn lui Zack sa aștepte puțin si am intrat după ea.

-Mama, e ok daca plec la Tayler înainte sa se întoarcă tata? am intrebat-o. Nu vreau sa-l vad așa curând după ce am aflat despre...asta, ii explic mamei.

-Sigur scumpo, ultimul lucruru pe care il vreau acum e si mai multa tensiune in casa asta, ea ma îmbrățișează înapoi. Sa ai grija de ea, mi-am dat seama rapid ca vorbea cu Ty, care era sprijinit de tocul ușii.

Mama mi-a sărutat rapid fruntea si apoi am urcat împreună cu Ty in camera mea pentru am lua câteva chestii. Am scos din dulap o geanta neagra si destul de mare din piele. Mi-am luat o pereche de pantaloni scurți si un maieu. Haine pentru mâine, lenjerie, periuța de dinți si "Mândrie si Prejudecată". Le-am aranjat frumos in geanta. M-am schimbat si eu, intr-o alta pereche de blugi negri si un hanorac simplu alb. Tayler a coborât înaintea mea. Mi-am mai dat de câteva ori cu peria prin par apoi am coborât. Mama m-a mai îmbrățișat o data si eu am ieșit. Masina neagra era parcata in fata casei cu Tayler in ea. Am intrat in locul copilotului si el a pornit mașină, ieșind de pe stradă.

Deja știam destul de bine drumul la casa lor, dar preferam sa păstrez liniștea si sa-mi sprijin capul de geam. Acum doua săptămâni nici nu m-aș fi așteptat la asta. Niciodată nu m-aș fi așteptat ca părinții mei o sa divorțeze. E înspăimântător când ma gândesc la asta. Sa trebuiască sa ma împart intre ei, si probabil sa fiu nevoita sa am o alta mama sau un alt tata. Sau tata sa ma puna sa petrec timp cu "secretara" lui. Nici nu mi-am dat seama ca mașină se oprise. Problema era ca nu eram la casa loc.

-Um, Ty, unde suntem? am întrebat.

-Restul sunt acasă si m-am gândit sa te aduc aici pentru a te descarca, spune. Daca nu vrei sa vorbesti despre asta, atunci putem merge înapoi, dar, știi tu...

-Hei, gata, e ok, ii zâmbesc.

Mi se pare așa drăguț ca s-a gândit la asta. Adevărul e ca aveam nevoie de el. Chestia asta s-a întâmplat mult prea repede. Abia când m-am dat jos am realizat unde suntem. In pădure, dar lângă un pârâu, ceea ce face zona perfectă. Fiind in Califonia nu era foarte frig, chiar daca eram in octombrie. In Seattle acum probabil as fi avut o geaca si cizme. Ne-am așezat pe iarba, eu intinzandu-ma pe spate.

Give me loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum