Capitolul 4-Relatie noua, prieteni noi

118 9 0
                                    

Toata discutia cu Lola m-a cam bulbersat. Nu am fost deloc atenta la ora de franceza, ba chiar am ratat doua raspunsuri ceea ce e asa non-eu. Cand clopotelul a sunat am fost printre lutimii din clasa. Ramasesem mult prea prinsa in ganduri pana cand profesoara m-a trezit la realitate.

-Ma asteptam la mai mult din partea ta, domnisoara Donovan. Stiu ca poti mai mult, veni aceasta la banca mea in timp ce eu imi strangeam lucrurile.

-Imi pare rau pentru azi, promit sa nu se mai repete, spun rapid.

-Perfect, asa ziceam si eu.

Dupa ce mi-a intors spatele mi-am dat ochii peste cap subtil. Femeia asta e asa o broasca raioasa. M-am ridicat din banca, uitandu-ma la ceas. Aproape ma impiedicam vazand ca trecusera de 5 minute din pauza. Clasa de franceza era la etajul doi iar sala de sport in partea cealalta a campusului. Plus agitatia de pe coridoare si faptul ca trebuie sa ma schimb insemna ca nu o sa ajung la ora. Am oftat puternic.

M-am dus repede spre scari, aproape alergand. Am ajus la etajul unu unde am eu dulapul. Mi-am bagat cartile in dulap apoi luandu-mi geanta in care aveam echipamentul de sport. Trantind-o mi-am pus mai bine geanta pe umeri. A urmat o alta serie de alergat incercand sa evit cat de bine am putut elevii care nu pareau sa aiba vreun drum anume. Am iesit din scoala, incercand sa merg cat mai rapid. In mod normal nu ma intereseaza ce cred cailalti despre mine. La celelalte scolii eram considerata tocilalra ciudata. Acum vreau sa se schimbe chestia asta. Pentru asta, nu vreau prea multa atentie.

Am intrat pe una din usile salii de sport. Nu stiu de ce, dar presimt ca o sa facem pe terenul de sport ora. Gah, urasc sportul. Mda, merg la alergat din cand in cand, dar doar atat. Am multumit in gand vazand ca vestiarul fetelor era gol. Nu vreau ca niste necunoscute sa ma vada goala pe aici. Sunt destul de pudica.

Am lasat geanta pe una din bancile salii, urmand sa o bag in vestiarul meu. Mi-am dat jos maieul pe care il alesesem azi dimineata. Sau mai bine zis, Shine il alesese. M-am uitat la echipamentul de sport. O pereche de pantaloni albastrii inchisi si un maieu destul de stramt rosu-culorile scolii. Pareau nou, ceea ce e bine. Nu vroiam sa port cine stie ce echipament uzat sau asa ceva.

Dupa ce le-am lasat pe banca, mi-am dus mana la nasturele blugilor. M-am oprit inainte sa-l deschei auzind usa deschizandu-se. Am asteptat doua secunde sa vad cine e, dar in afara de usa aceea idioata nu se mai auzii nimic. Poate era doar vantul iar eu sunt prea paranoica.

-Stii, nu trebuie sa opresti spectacolul, ii aud vocea bine cunoscuta a lui Tayler.

Am incremenit. Maieul din echipament, l-am apucat rapid punandu-l in asa fel incat sa-mi acopere bustul. Nu era ca si cum nu ma mai vazuse la petrecere asa, dar nu puteam fi doar in sutien in fata lui. L-am privit cum se sprijina, destul de departe de mine, pe vestiare.

-Poti te rog sa pleci, am spus printre dinti nervoasa ca pierdeam si mai mult din ora de sport.

-Si sa pierd asta, rade.

Am incercat sa-l ignor intorcandu-ma cu spatele vrand sa-mi iau idiotul de maieu pe mine. Fara sa apuc sa fac vreo miscare l-am simtit in spatele meu insfacandu maieul si aruncandu-l pe banca. Mi-am inconjurat talia cu bratel dandu-mi coada pe umarul drept. Eu doar stateam impietrita incercand sa ma acopar. Isi blimba nasul pe gatul meu trimitandu-mi electricitate in tot corpul. Of, ce-mi face baiatul asta.

-Doar lasa-ma in pace, am soptit.

Cu un marait scurt m-am intors cu fata spre el apucandu-mi coapsele si fortandu-ma sa le incolacesc in jurul bazinului lui. Pentru a nu cade mi-am pus mainile pe umerii lui, acum avand o frumoasa priveliste la pieptul meu. Isi apropie buzele de gatul meu, lasand saruturi umede pana la coltul gurii, ca apoi sa-si lipeasca infometat buzele de ale mele. Am incercat sa nu-I raspund, dar la naiba, il vroiam la fel de mult cu se pare ca si el ma vroia.

Give me loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum