Capitolul 8-Tata nu intelege

63 6 0
                                    

Dupa terminarea cursei, urma o petrecere, dar eu chiar nu eram in dispozitia necesara pentru asta. Ceasul era 12, iar eu aveam nevoie de somn. Azi m-am pierdut in "Mandrie si prejudecata" si nu am facut nici un fel de teme. Asa ca maine chiar vreau sa ma trezesc de dimineata pentru asta. Tayler m-a intrebat daca vreau sa merg acasa, sau daca vreau sa mai stau, dar am ales prima varianta. Inainte sa plecam i-am anutat pe restul dupa am mers la masina.

-Sunt asa obosita, casc intrand in masina.

-O da, si eu sunt, nu prea am chef de petrecerea asta, porneste masina.

-Acum ca ai mei stiu unde sunt, si tata pare ca te place, probabil dorm, asa ca ai putea sa intri putin, spun.

-Esti siugura ca e ok? intreaba precaut.

-Da, stai linistit.

Drumul a durat in jur de 20 de minute. Ma distrasem in seara asta. O sa imi ia ceva sa ma acomodez cu galagia si petrecerile. Are si parti bune pe altaparte. Tayler parca masina in fata casei mele. Mi-am deschis portiera iesind din masina. La fel facu si Tayler si bloca masina. Am mers inaintea lui si am intrat in casa deaschizand usa usor. M-am descaltat de tenesi, intrand in bucatarie. Mi-am scos un suc din frigider, iesind inapoi in hol. Tayler se descalta si el. Ma urmarii apoi sus pana in camera mea in liniste.

-Eu o sa ma duc sa ma schimb, tu fa-te comod, ii spun mergand la dulap.

Mi-am scos cateva haine la nimereala. Am plecat apoi la baie. M-am demachiat de putinul meu machiaj, m-am schimbat de haine si le-am bagat la cosul de rufe si m-am imbracat. Imi luasem o pereche de pantaloni scurti si un maieu larg. Am iesit din baie, surprinzandu-l pe Tayler stand pe pat cu cartea mea "Madrie si prejudecata".

-Nu stiu de ce iti place sa citesti, dureaza mai mult decat sa vezi filmul si gata, spune tinand cartea in mana.

-Da, dar filmul nu surprinde toate detaliile carti, ii explic luandu-I romanul din mana si punandu-l inapoi pe noptiera.

M-am pus in pat langa el.

-Vrei ceva de baut, cred ca am niste suc sau pot sa fac ciocolata calda, ii spun.

-Clar ciocolata calda, nu am mai baut de mult, rade.

-Ok, hai jos, dar in liniste.

Da din ca cuminte si ma urmeaza. Am iesit din camera inchizand usa usor. Holul era intunecat si linistit. Ceea ce e bine. Chiar nu am chef de un parinte-interventie in mijlocul noptii. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum ar face tata daca l-ar prinde pe Tayler aici. Am coborat jos. O ciupitura groaznica pe fund m-a facut sa-mi maresc ochii si sa-mi pun mana la gura ca sa-mi opresc tipatul.

-Tu esti nebun? soptesc.

-Nu m-am putut abtine, ador pantalonii astia, rade.

Eu doar mi-am dat ochii peste cap zambind. Jos, in bucatarie, el se aseza pe unul dintre scaune cuminte. Eu intre timp deja pusesem laptele la incalzit. Mama ma invatase sa fac o ciocolata mult mai buna amestecand miere si cacao. Am pus amestecul asta in doua cani mari. Peste am pus laptele nu foarte cald si am amestecat. Cateva bezele dintr-o punga undeva prin spatele dulapului si ciocolatele mele calde erau gata. I-am pus cana in fata si m-am asezat pe scaunul paralel cu el.

Am stat si am vorbit si glumit pana am fost nevoita sa fac si a o adoua tura de ciocolate calde. Era aproape de 4 dimineata cand am urcat inapoi sus cu mine. L-am rugat sa mai stea putin cu mine, cel putin pana cand adorm. Se aseza langa mine si ma stranse in brate. Imi saruta frunea in timp ce isi plima degetele pe bratul meu, pana intr-un sfarsit am adormit.

***

-Hope? Hope, e ora 12, aud vag vocea mamei.

Mi-am deschis ochii auzindu-mi numele. Inca simteam cele doua brate in jurul meu. Am sarit din pat automat.

Give me loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum