Capitolul 7-Doua castiguri intr-o singura zi

85 6 0
                                    

Dimineata de sambata se arata mai nasoala de cat as fi vrut eu. Eram inca obosita, gratie culcatului la aproape 7 dimineata. Acum era in jur de 12. Stateam in patul mare al lui Tayler, inca cu ochii inchisi. M-am foit putin in pat incercand sa dau de el, dar am ramas surprinsa cand am descoperit ca nu era. Mi-am deschis ochii ca sa ma conving. Dap, nu era.

M-am ridicat din pat mergand la dulapul lui si tragand un tricou negru pe mine apoi am iesit din camera. M-am dus tinta in bucatarie simtind miros placut de clatite. Cand am intrat am descoperit un Tayler care stie sa faca (,) clatite. Nu m-a auzit cand am intrat asa ca tot ce am facut a fost sa merg la el, imbratisandu-l pe la spate si murmurand un " 'Neata". El a pus ultima clatita pe farfurie, apoi introcandu-se si sarutandu-ma.

-Nu stiam ca stii sa gatesti, spun. Ma rog, cel putin clatite.

-Pai cum parintii nostrii erau mai mereu plecati cu afaceri, am stat pe langa personalul din casa si o buna perioada de timp am avut un fel de bona, de acolo am invatat, imi explica. Si nu numai clatite.

-Super, eu mereu am avut-o pe mama care sa faca d-astea, zic.

-Apropo, esti al dracului de sexy in tricoul meu, ranjeste facandu-ma sa ma inrosesc.

Mi-a zambit inapoi dandu-mi farfuria cu clatite.

Dupa ce am mancat i-am spus ca trebuie sa ajung acasa. Trebuia sa-mi fac temele pentru saptamana viitoare. A ras putin de mine cat timp ne-am imbracat. Se putea. Restul inca nu ajusesera, asa ca Tayler doar m-a urcat in masina si m-a adus acasa. Am mai stat doua minute cu el in masina, apoi m-a sarutat de la revedere. Mi-am luat rochia si pantofii, mergand spre casa si facandu-i cu mana cum am putut inainte sa intru. Am deschis usa, trantind-o cu piciorul.

-Hope? imi aud numele strigat de o voce. Mama.

Ei trebuiau sa se intoarca abia luni.

-Da? intreb intrand in bucatarie.

-Unde ai fost, toata noaptea, tata intreaba fruios. Am privit cum mama ii arunca o privire urata. Ea nu e de acord ca cineva sa se infurie fara macar sa primeasca o explicatie.

-Pai, aseara am mers la o petrecere cu niste prieteni noi de la scoala, ii explic. Cum eram obosita am ramas sa dorm la ei. Nu e mare chestie, ii zic pe scurt.

-Ce dragut scumpo, ti-ai facut prieteni noi? mama intreaba fericita.

-Martina, nu asta e important. E plecata o noapte intreaga cu persoane pe care nu le cunoastem si pe tine asta te intereseaza?! intreaba exasperat.

-Are 18 ani, Stefan, ce vrei sa faca? E minunat ca si-a facut prieteni noi, mama imi ia apararea. Doamne, o iubeam pe femeia asta. Stii ceva draga, mama spune spre mine, du-te in camera si nu-l lua in seama pe tatal tau, sigur esti obosita.

I-am zambit iesind din bucatarie. Nu inainte sa-I arunc tatei o privire. Cat timp am urcat scarile ii auzeam certandu-se. Gah, nu vreau sa se certe. Ajunsa in camera mea, mi-am pus rochia pe un umeras si m-am schimat, urmand sa ma trantesc in pat. O bataie la usa m-a facut sa ma incrunt. Prima oara am crezut ca e tata, dar mama a intrat. Stia ca nu are de ce sa astepte permisiune.

-Imi pare rau pentru tatal tau scumpo, stii cum e el, mama rade. Apropo, rochia asta e uimitoare, spune uitandu-se la locul unde era agatata rochia. Deci, e ai facut saptamana asta?

-Pai nu s-au intamplat multe. Cum spuneam mi-am facut prieteni noi.

-Oh, ce dragut, cum s-a intamplat? Mama avea privirea ei de "da-mi detalii". Cu ea chiar puteam vorbii deschis.

-Aaa, i-am cunoscut prin intermediul noului meu iubit, zic inrosindu-ma.

-Aaa! tipa extaziata mai ceva ca o scolarita. Cum v-ati cunoscut? Cum il cheama? I-ai cunoscut parintii?

Give me loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum