Capitolul 6-Umilire si prea multe blonde

86 6 0
                                    

Am ajuns la casa lor mai repede decat data trecuta. Ce-I drept nu era asa trafic. Cand am ajuns, Cam si Rob erau jos. M-am dus in camera Lolei lasandu-l pe Tayler jos cu baietii. Lola era inca la dus. Mi-a spus ca iese imediat si sa las rochea agatata de usa dulapului ei.

M-am uitat putin prin jur. Camera era cam cat a lui Zack. Alterna intre albastru si alb. Toti din casa asta au baile lor? Huh, ce bine. M-am plimbat putin prin camera apoi m-am asezat pe pat. Dupa 5 minute a iesit si Lola infasurata intr-un prosop.

-Ok, intai terminam cu tine, asa ca asaza-te jos, imi spuse aratand spre scaunul din fata unei masute cu oglinda.

N-am spus nimic doar am facut ce a spus ea. Nu stiu cat am stat pe scaunul ala, dar a fost in jur de o ora. La sfarsit aproape ca nu ma recunosteam. Intai imi indreptase parul, apoi imi ondula varfurile, dandu-le mai mult volum. Machiajul era destul de simplu. Tus si rimel. Punti fard si pudra. Iar buzele erau date cu un ruj crem, care chiar daca nu era unul tipator le facea sa para mult mai mari. Cand a terminat cu mine, parul ei ii era uscat. S-a pus in locul meu, incepand sa se macheze in timp ce eu ma imbracam.

Oficial puteam spune ca adoram rochea asta. Imi facea corpul sa para mai slab si mai curbat. Botinele imi faceau picioarele subtiri si lungi. Parca nu eram eu. Cat timp ma holbam la reflexia mea, Lola era gata. Ea isi luase o rochie neagra, putin mai scurta ca a mea, dar larga. Purta jamiere ce ii veneau pana la jumatatea coapsei, gri si in picioare botine asemanatoare cu ale mele doar ca (,) cu tocul gros. Parul ii era drep, facandu-l si mai lung. Machiajul simplu, doar ca purta un ruj rosu foarte aprins.

-Daca as fi altcineva ne-as rapi, am spus privindu-ne amandoua in oglinda.

-Si apoi ne-as viola, continua facandu-ne sa radem.

Am mai stat in jur de 10 minute pana cand sa coboram. Ma uitam la ceas, 9 jumatate. Baietii nu erau jos, semn ca inca se pregateau.

-Of, si daca intarzii eu, ei explodeaza, isi da ochii peste cap Lola.

-Eu ma duc sa vad ce face Tayler, ii spun.

A dat din cap inaite ca eu sa urc inapoi sus. Am deschis usa de la camera, privindu-l pe baiatul din fata mea doar intr-o pereche de bluji negri si stramti. Ramasesem in dreptul usii, inclinandu usor capul. Oh, doamne. Abia dupa putin timp si-a dat seama ca eu eram acolo, dar ramasese la fel de blocat cu ramasesem si eu. I-am zambit si am mers la el prinzandu-I fata intre palme si sarutandu-l.

-Unde ai fost pana acum? intreaba prinzandu-mi talia.

-Nu departe, ii raspund jucausi incolancindu-i gatul cu mainile.

-Ti-as strica machiajul asta frumos chiar acum, maraii privindu-ma pervers.

-Ba nu, n-o s-o faci, ii dau peste nas intocandu-ma si iesind din camera.

-O sa ma omori femeie, striga dupa mine facandu-ma sa rad.

Am coborat inapoi jos, acum fiind si Cameron si Rob care se certau cu Lola pe tema "cine sta mai mult sa se pregateasca". Mi-am dres glasul. S-au uitat putin la mine, apoi au reinceput. Da, ok, mersi ca ma bagati in seama, si eu va iubesc.

Mi-am scuturat capul apoi m-am dus in bucatarie vrand sa beau niste apa. Nici n-am apucat sa duc paharul la gura ca doua maini mi-au prins talia, maini cu care incepeam sa ma obisnuiesc.

-Trebuie sa mergem, imi spuse punandu-si capul pe umarul meu.

-Ok.

Am lasat paharul jos si am iesit impreuna din bucatarie. Mi-a prins mana in a lui. Am iesit toti ducandu-se la masinile lor.

Give me loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum