Ma trezesc in camera straina. Corpul lui Ty e aproape peste mine facandu-ma sa-mi fie foarte cald. Ii imping umarul trezindu-l si ma dau jos din pat. Intru in baie lasand usa deschisa. Caut prin serare pana gasesc o periuta nedesfacuta. Ugh, speram sa gasesc totusi niste guma, nu stiu decat timp sta asta aici. Pufnesc si desfac ambalajul si incep sa ma spal. Pasta de dinti e de copii ceea ce ma face sa imi pun multe intrebari. Totusi e mai eficienta pentru ca indepartand mirosul de bautura. Ma doare capul, dar ma bucur ca nu vomit. Cand ies din baie Ty e treaz si intra dupa mine.
Reusesc sa imi recuperez hainele destul de usor. Ma imbrac repede si ma asez pe pat. Il astept pe Ty sa iasa ca sa merg sa o caut pe Shine. M-am uitat in treacat la ceasul telefonului. 12:17. La 12 trebuia sa fiu acasa. Sper ca dna. Folls sa o tina pe mama mai mult. Ty ma lasa sa ies prima si incep sa arunc cate un ochi prin camere. Ma bucur ca toata lumea doarme. Cateva clipe mai tarziu Tayler imi face semn ca a gasit-o.
Bag capul pe usa sa vad cu cine e. Singura. Huh, ma bucur ca nu s-a culcat cu altcineva. Intru in camera si ma asez in genunchi in fata capului ei. O zagaltai, dar nimic. E beata si doarme dusa. Zambesc usor si o misc mai tare. Isi spun numele de cateva ori, dar nimic. Nu e inregula.
-Ty, poti veni putin? il intreb.
-Ce e? vine si se apleaca langa mine.
-Nu se trezeste, ma incrunt.
Ii prinde umarul si o misca, dar nimic. Nu se trezeste. O doamne! Patura de ii cade usor si ii privesc hainele sfasiate. O doamne!
-Trebuie sa o ducem la spital, Ty o infasoara in patura si o ridica.
Nici nu imi dau seama cand am ajuns afara in fata casei. Ii strig rapid lui Ty ca iau masina mea si s-o ia pe Shine cu el. Desigur ca a protestat, dar nu vroiam sa-mi las masina aici. Dupa o privire exasperata si-a dat ochii peste cap si a intrat in masina. La fel am facut si eu. Spitalele bune erau in centru asa ca aveam un drum de cel putin 20 de minute. Trebuie sa o sun pe mama. Si pe mama ei.
Parcam amandoi cat mai aproape de cladire. Totul parca se deruleaza cu incetinitorul. Ma linistesc putin atunci cand o vad pe mainile doctorilor. Ty ma ia in brate si ma duce la scaunele din sala de asteptare. Il rog sa imi aduca o cafea in timp ce eu o sun pe mama. E inca acasa la dna Folls.
-Hei, stai linistita, nu o sa pateasca nimic, Tayler se aseaza langa mine si imi intinde paharul din plastic.
-Simt ca e vina mea, soptesc. Daca nu o lasam singura...glasul mi se frange si lacrimile mi se preling pe obraji.
-Nu e vina ta, ok? Nu lua asta asupra ta.
-Trebuia sa stam acasa, continui.
Ma simt vinovata. Inima imi sta in gat si stomacul mi se strange. Mama si parintii lui Shine dau buzna pe usa. Vin spre noi. Ma ridic si mama ma ia in brate si imi mangaie crestetul capului. Mi se cer explicatii iar eu le dau. Ce pot sa fac. Imi cer scuze ca am plecat fara sa-i spun nimic mamei, dar cum mama lui Shine stia lasam asta deoparte.
Medicul intra ceva timp mai tarziu.
-Acum este bine. Am adormit-o pentru a-i face spalaturi stomacale datorita cantitatii mare de narcotice pe care o avea in stomac. Se vad urmele unui viol din pacate si recomand un psiholog. Sunt vanatai pe 30% din suprafata corpului, dar o sa primiti o reteta pentru un unguent specila. Ar trebuii sa se trezeasca in orice moment si o s-o tinem in seara asta aici pentru orice eventualitate.
Mi se confirmase ce stiam deja. Cineva ii facuse rau. Foarte rau. Imi e frica pentru ea. Cand ajung langa Tayler ma las sa cad in bratele lui si scancesc lasand larcimile iar sa-mi cada. In timpnce vorbea cu parintii ei, aud doctorul spunand ca putem intra la ea. Cadem de acord ca parintii ei ar trebuii sa plece primi. Mama a spus ca pleaca, dar pentru ca a venit cu dl. si dna. Folls i-am dat cheile de la masina mea.
CITEȘTI
Give me love
AléatoireRazand impreuna, privirile ni s-au intersectat. Ramasesem nemiscati. Buzele ne erau asa apropiate. Mana lui imi prinse mana si atunci cand buzele noastre erau sa se atinga, am realizat ca are o prietena, iar eu nu fac asta. Oricat de atrasa ma simt...