Capitolul 15-Posibila sora si zi de nastere

60 3 0
                                    

Sunt in masina lui Tayler. Abia ce am terminat scoala si pana duminica trebuie sa stau acasa la tata. Am vorbit cu el la telefon dar nu prea mult. Probabil o sa ma certe pentru bataia cu Kate. Mai ales acum ca mama ei aproape ca o sa-mi devina mama vitrega. Ty ma tine de mana si mi-o saruta din cand in cnand. Nu ne spunem nimic. L-am iertat pentru faza cu Kate si mi-a promis ca o sa ma lase sa-mi rezolv eu problemele.

Intram pe straduta care duce spre casa tatei. O poarta mare se vede in fata noastra. Interfonul e pe partea mea asa ca sun. Imi raspunde o voce necunoacuta, dar care imi stie numele pentru ca poarta se deschide aproape imediat cum il rostesc. Tayler merge inainte. Casa e aproape la fel de mare cat a noastra. Doar ca a noastra era mai moderna. Asta era mult mai mediteraneana cu ceva stil grec, poate. Tayler parca masina in fata. Nu o sa stea mult oricum.

Ne dam jos si il privesc pe tata cum iese din casa. Imi zambeste, dar se incrunta aproape imediat cum il vede pe Ty. Imi dau ochii peste cap. Tayler imi da din portbagaj geanta cu haine. Imi iau rucsacul in spate, cu cateva chestii de care o sa am nevoie. Il sarut apasat de parca nu o sa ne vedem weekendul asta. Ceea ce nu e adevarat pentru ca oricum mi-a zis ca iesim mai pe seara. Dupa ce se desprinde de mine, se urca in masina, si pleaca.

-Hope, ce faci? tata ma intampina.

-Bine, arunc rece si dupa ce intru in casa roaga o menajera, cred, sa imi dupa lucrurile in camera mea.

-Presupun ca deja o stii pe Brooklyn, arata spre femeia blonda, care a fost in casa mea acum ceva timp in urma.

-Mda, buna, incerc sa zambesc prea ea, macar din politete, dar nu pot. Ea si fica ei imi distrug viata.

-Buna, ea imi zambeste. Ma rog, cam cat de bine putea avand in vedere ca eu si fica ei ne-am batut.

Kate tasneste si ea din ce cred eu ca e sufrageria si imi arunca priviri de pot omorî. Eu n-o bag in seama. Tata spune ca ma lasa sa ma instalez si ca o sa vina sa vorbim. Eu doar aprob si urc sus. Intalnesc pe drum femeia care mi-a luat bagajele si o rog sa imi arate camera mea. Ma conduce la ea si imi da si o cheie. Bine miscat tata, daca tot stau in casa cu diavolul si mama diavolului, da-mi cheie sa-mi incui partea de intimitate din casa asta.

Usa camerei era inchisa. O usa simpla din lemn vopsit alb. Deschid usa si o inchid cu piciorul in urma mea. Primul lucru pe care il observ e albastrul de pe pereti cu nori artistic pictati si stoluri de pasari. Wow. Asa arata camera mea cand eram mica. Parchet maro puternic cu covorare rotunde albe. Patul e alb si lenejeria de pe el e bleumarin cu multe perne colorate cu mesaje sau imagini. Geamul porneste de la jumatagea leretelui pana in tavan si acopera lungimea peretelui. Perdele albe. Intr-un colt am un birou de culoare asemanatoare cu parchetul cu un scaun dragut alb. Noptiere albe langa pat si un dulap alb mare cu oglinda. Arata dragut. Vad o usa alba paralela cu patul si cred ca e baia. Dap. E baia. Baia mea. Noante roz si crem.

Bagajul mare e langa pat si rucsacul pe el. Asez geanta mare pe pat si o deschid. Incep sa-mi asez hainele in dulap si produsele mele in baie. Din rucsac scot laptopul si-l asez pe birou. Pun cateva carti pe raftul simplu. Cred ca sunt gata. Aud o bataie in usa si tata intra.

-Da? intreb.

-Trebuie sa-mi explici ce se intampla intre tine si Kate? spune direct.

-Presupun ca ti-a zis si ea ceva, nu?

-Da, dar nu cred ca esti asa oribila pe cat crede ea, ma apara si aproape ca zambesc.

-In primul rand, nu i l-am furat pe Tayler, incep. El a venit la mine. Ea e doar geloasa si face tot posibilul sa-mi faca viata un iad. Atunci cand ne-am batut, da, eu am inceput, dar nu puteam sta si privi cum o batjocoreste pe mama, ok? ma incrunt.

Give me loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum