Meriç'e Hazırlık

80 3 0
                                    

Yazın çıktığım ve benimle adeta bir oyuncakmışım gibi oynayan,çıktıktan bir hafta sonra beni aldatan ve depresyona girmeme neden olan çocuk O. Meriç Ilgaz.

----------------------------------------------------------

"Oha kızım ya süper bi'şey bu ne güzel işte."dedi yüzünü saran gülümsemesiyle Beren."Kızım nesi iyi bunun ya şimdi hiç bir şey olmamış gibi davranmamı beklemiyonuz herhalde.Hem ne o palyaço gibi ağzın kulağında"dedim ofladı hanımefendi şimdi saçını başını yolardım da toplantıdayız Allah tan.

Derken telefonuma bildirim sesi geldi.Aynı anda Beren ve Seren e de gelmişti."Bu ne lan hepinize bildirim geldi bende öküzün trene baktığı gibi sizi izliyorum.Ben içecek alıcam isteyen ?" dedi Nehir."Ben ben ben diye çocuk gibi söylendi Beren.Seren "Ben de kanka" Bana baktılar.Cevap bekliyorlardı.Puhaha ne yapacağımı biliyorum tabisi.

"Off ben gidip getiriyorum" dedi Nehir.Merdivenlerden bi beş basamak sonra ben "Nehiiiiiiiir bi gelsene."Oflayarak geldi."Ne var Derin"dedi."Ya bana da bi ice coffee getirir misin kankacım" dedim ve piçimsi gülümseme...

"BENİ GERÇEKTEN BUNUN İÇİN Mİ ÇAĞIRDIN" derken her bir kelimeyi vurguladı.Ve elindeki suyu başımdan aşağıya boşalttı.

"Su üzerine boşaldı kanka." dedi Seren.Her ne kadar iğrenç olsada benim tarzımdı.

"Tarzsın Serenciğim" deyip kendi aramızda gülerkene Beren ve Nehir bize iğrenircesine baktılar.

Üşüdüğümü farkedip odama çıktım.T-shirt ümü çıkardım birden telefon çaldı.Yabancı bi numaraydı ama tanıdıktı.

Efendim ?

Kulağına değil kızım yüzüne tut görüntülü arıyorum dedi o dedi ve sesinden anladığım kadarıyla bu Meriç ti!!!

Olmaz!!!

Hemen şunu kulağından çek dedim sana.

Tamam kulağımdan çekip manzarayı gösterdim.Sonuçta kulağından çek demişti.

Deriiiin

Ya olmaz üzerimi değiştirikene aradın

Değiştirikene ? Nerelisin kızım sen ?

Sanane be !!!

Manzaranızda fena değilmiş bizim İzmir kadar olmasa da ...

Burası İzmir değil ondan olabilir mi ?

Tamam Derin biliyorum çekici sesimle vedalaşmak istemiyosun.Konuyu değiştirip duruyosun ama artık buluşmamız gerek.

Aslında ona şu anda kızmam gerekiyo ama yani o günden sonra benimle hâlâ buluşmak isteyeceğini düşünmüyordum.

Derin hadi ama daha fazla oyalanma yarım saate ordayım.İşimiz var.

Şeyy bi-

Neden herkes telefonu yüzüme kapatıyordu ki.Hayır çok konuşmuyorum da yani.Tamam belki biraz.

Sereeeeeeen kankaaaaaa çabuk yukarııııı !!!

Tamam geliyoruuuuuz .

Hey telefonuma bildirim gelmişti.Nasıl da unuturum.Hepsi o Meriç in yüzünden.Neyse bildirim Twitter den gelmişti. Açıp baktım.OH MY ALLAH.

BEREEEEEEEN KANKAAAAAAA KOOOŞ LAN OHA AMK OHA FOR YOK ANASININ GÖZÜ...

Beren odaya girdiğinde bu şekilde kendi kendime konuşuyordum.

Noldu kızım biri odaya girip sana tecavüz etti falan sandım amk ya ...

Fesat fesat konuşma kızım ya JUSTİN varya hani ulu önderimiz KANKA JUSTİN BENİ TAKİP EDİYOOOOOOOO

Oha ver bakiyim.Oha harbiden de takip ediyo.Artık senle dalga da geçemicem ya seni takip etmiş ...

Zuahhah tabi kızım ne sandın yani olcak öyle bu güzelliğe kim dayanır ki şimdi yakınıyodur ben bu zamana kadar nasıl bu kızı bulamadım diye-

Abartma Derin ya...

Tamam tamam kızlar Meriç aradı.Yarım saate burdaymış.Negiyinicembenameku.

Endişelenme bende o iş.

Deyip dolabıma yöneldi.15 dakika sonra dönebildi nihayet.Hayır anlamıyorum bizi niye odaya almıyoooo...

Elinde yırtık kot bir şort,üzerine yarım salaş bir bluz ve şortumla bağlamalı askılık getirdi.Bu kız nasıl böyle güzel konbin yapmayı öğrendi ? Babam pasta yapmayı nasıl öğrendi ? Tamam ya vurmayın.Devamını unuttum onun ya nasıldı ?

Eeee ?

Ne eee ?

Giymicek misin ?

Haa ver giyiyim sendeyken nasıl giycem Allah ını seversen ? Yani akıl var mantık var.

Sende olduğundan şüpheliyiz .

Ağzınız değil kolunuz çalışsın kızlar hadi.

Diye cırladı Nehir ben Serenle laf dalaşındayken.

Tamam abla büyüksün.Saygılar...

Üzerimi giyinmeye giysi odama gittim.

5 dk.sonra çıktım.Yakışmıştı.İnce bir eyeliner ve çilekli parlatıcımı da sürdüm.

Seren ?

Yine ne var Derin ?

Ayaklarımı gösterdim.Ayakkabı getirmemişti.

Onu da kendin hallet kızım ya.

Gidip bi tane de spor tarzında ayakkabı giydim.Uzun ve düz saçlarımı da yukardan bağlamıştım.İyi olmuştu ya.Tabi ki askılı çantamı unutmadım.Çantamı da sırtladım.

Justin e teşekkür tweetleri atarken kapı çaldı.Meriç gelmiş olmalıydı.Aşağı inip kapıyı açtım ama gelen Meriç değildi...

Senin ne işin var burda ?

---------------------------------------------

Eveeet sizce kim geldi ?

Nasıl gidiyor ?

İleriki bölümlerde Meriç in fikirlerini de öğreneceksiniz arkadaşlar seviliyosunuzzz :)))

Multimedya:Justin inDerini takip etmesini temsili

Aşk ÜçgenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin