Selammm.Arkadaşlar yorum ve vote yaparsanız sevinirim.Öptüm :**
Multimedya : Asel
-----------------------------------------
"Şu an Beykoz yolundayız.Kız arkadaşının aracı bozuldu.""Peki sağolun ben gelene kadar kız arkadaşımın yanında durabilir misiniz acaba."
"Peki ama çabuk ol.İşim var akşama kadar sizi bekleyemem burda."
Deyip kapattı Umut un yüzüne.Evet teklifini kabul ettim.Maalesef...
"Tamamdır,gelir birazdan.Yarın akşam saat 20:00 de Eski Beykoz Ayakkabı Fabrikası nın önüne gel."dedi.Off sıçtım.
"Şeyy hemen yarın mı ?"dedim."Siz ne zaman istersiniz bayan? Kızım salak mısın senin keyfini mi beklicem ben.Çekimler yarın.Sakın gecikme !!!" deyince ben şok,ben iptal,ben wefad yani.
"Oha !!! Yok eşeğin şeyi...Bi de çekim mi yapıcaz ?"dedim."Bi'şey sorucam.Biz yarın ne yapıcaz Derin ?"dedi.Gerzek mal ya nasıl söyliyim ki ? SEX mi diyim ?
"Şeyy-"lafımı bitirmeden."Bi de hep erkekler fesat olur derler.Senin için fesat.Fesatsın."dedi.Gerçekten utandım.Ne yapıcaktık biz gerçekten de ?
Diye düşünürken "Yarın kuzenimin külotlu çorap markasının reklam çekimleri olucak.Manken kız da bacağını kırınca bize acil bi kız gerekti.Fiziğin de gayet düzgün olduğu için senin olmanı istedim ama..." dedi ve ben hızlı trenle dünyanın merkezine doğru (alçalmaya) yol aldım.
"Ya ne fesatlığı ben de ağda reklamı falan sandım da ondan şeyi şey ettim.Yoksa şey yani ben şey fesat felan da değilim ."
"Tamam anladım sen şey falan değilsin."
Diye konuşurken Umut un arabasından inip bize doğru geldiğini gördüm.Telaşlıydı.
"İyi misin aşkım ?"
"İyiyim böceğim endişelenme sen ."
--------MERİÇ ILGAZ---------
Ne gerçekten böceğim mi dedi o.İğrençler.Gece benle sevişmeye gelen kızlara zor katlanırken bunlar böyle karşımda böceğim aşkım muhabbeti yapmayacaklardı değil mi ?
Salak bacaklarına dokunduğumda nasıl da utandı.Onunla sex yapmayı istedim bi an.Ama ortak olduğumuz için yapamazdım.O da diğer kızlar gibi.Bi farkı yok.Kızları bilirim ben.İçlerini bilirim.Yakışıklı bi sevgilileri olsun elaleme hava atsınlar,şımarsınlar.Bu kadar.
Hepsinin canı cehenneme.Asel in bana yaptıklarından sonra hiçbir kıza güvenim kalmadı.Elbette hepsi aynı değil ama bi kere o önyargı oluşunca karşı koyamıyorsunuz.
Hatırladıkça deli oluyorum.Biz Asel ile evlenecektik.İki yıl önce.19 yaşındayken.Biraz aceleciydik belki de.Daha küçüktük.Ama iki senede çok şey öğrendim ben.
Asel le evlenecektik.Küçükçekmece de bir villa satın almıştım ona.Evlenince orada kalacaktık.Bundandır İstanbul da duramıyorum.Neyse.Eşyalarımız her şeyimizi dizmiştik.Bi gün ben iş için New York a gitmiştim.Geldiğimde nikâh tarihi alacaktık.Bir haftalık bir iş seyahatiydi.Erken dönüp o orospuya sürpriz yapmak istemiştim.Ben de yedek bir anahtar vardı.
Gece saat 03:00 tü.Yukarıdan Asel in çığlık sesi geldi bir an yukarı çıktım.Çığlık sesi gitmiş yerine başka sesler geliyordu.Kapı açıktı.Asel in yanında biri vardı.Ve erkekti.
Dayanamayıp içeri girdim.Asel bana şaşkın gözlerle bakarken çocuk farkında değildi.Piç kurusu orospu çocuğu.Asel çarşafı kendine sarıp yataktan çıktı ben de odadan çıkıyordum.