TOPLANTI

90 3 0
                                    

Meriç koşarak bize doğru geliyordu.

-----------------------------------------------------------------

Sadece Meriç'in Mert'i üstümden alışını gördüm.Tabi ben o arada ilk öpücüğün verdiği heyecanla etrafıma bakmayı unutmuştum.

Kolumda bi acı belirdi.Tıpkı kafeye gelirken Meriç'in kolumdan çektiğinde hissettiğim acı gibi.Kafamı kaldırdığımda Meriç'in beni sürüklediğini gördüm.

Ya bu çocuk mal mı acaba?? Biri açıklasın noolllaaarr

Nereye gidiyoruz ya ne çekiyosun.

31 derdimde demicem sen ona dua et.

Ufff Meriç ya

Hay ağzıma koyuyim ya Meriç dedim ben.

Babam aradı az önce eve gidiyoruz işte

Hangi ara aradı ya ?

Sen o çocukla oynaşırken.

Ve ben göt gibi kalakalırım...

             

***
Kızım acil bize gelmeniz lazım diyorum ya.Size anlatmam gereken önemli şeyler var.

Of kızım ya tamam geliyoruz.Ya bir saate orsayız.Dedi Seren.

Ne bir saati kızım ya 20 dk.lık yol.

Anca hazırlanıyoruz göt.

Tamam ya bekliyorum.

Konferans yapıyorduk.Üçüyle de aynı anda konuşuyordum.Neyse aşağıya inip kendime bir milkshake alayım bari.Acıktım.Ama deprosyondaydım.Yemek yiyemezdim ama içemem diye bir kural yok.

Mutfağa inip koca bir bardak milkshake aldım.Bir kaç yudum aldım ki kapı çaldı.

Eliiiif

Noldu kızım ya anlatsana.

Herkes tamamlanmadan olmaz.

Evlenmeden olmaz.

Hey hayır iğrençsin falan demedim.İğrenç espirileriyle ünlü bir kızdım neticede.

Yarım saat sonra herkes tamamdı.

***

Evet kızlar şimdik.Size her şeyi anlatıceyim.En baştan.Geçen sene ben internet üzerinden biriyle çıkmaya başlamıştım.Hatta Beren biliyor.O da zorla öğrendi.Uzatmak istemediğim için sizlere anlaadım.

  Şimdi babamlarla geçen gece bir iş yemeğine katılmıştım.Seren bilir o da vardı malumunuz.Yeni ortağımızın da bi tane oğlu vardı.İşte o çocukla çıkmıştım.Yazın çıktığım ve benimle adeta bir oyuncakmışım gibi oynayan,çıktıktan bir hafta sonra beni aldatan ve depresyona girmeme neden olan çocuk O. Meriç Ilgaz.

---------------------------------------

Biraz kısa oldu ama heyecan katmak istedim.Yarın yeni bölüm gelicek zaten canımlar.Öpüldünüz ;)

Multimedya:Derin ve Sürtükleri :D
Çok güzeller bence :))

Tabi onemli olan sizsiniz.İyi kurtardim mi :D

Bu arada kısa oldu.Kusura bakmayın arkadaşlar :(

EMRE DUMAN MERİÇ ILGAZ oluyor arkadaşlar.

Facebooktan ekleyebilirsiniz çıkmazsa

Emre Duman Menemen yazın çıkar.İzmirli badboy :D

Aşk ÜçgenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin