Hastane

70 2 0
                                    

Vote pliisssss
_________________________________

Hatırladığım son şey başımı sert bir şeye çarpmam ve Meriç in sakın uyuma Derin sak- demesiydi.Sonrası meçhul..

-----------------------------------------------------

Off başım...Çatlıyacak gibi sanki biri beynimi sikip üstüne boşalmış.Tamam vurmayın biraz iğrençti.

Oha for amk Meriç başımda uyuyakalmış demeyi isterdim ama yoktu.Nerdeydi bu şimdi ?

"Burdayım Derin" yok ben diyorum bu çocuk beyin okuyo diye aman fazla bakma biri sikip boşaldı.

"Banane ki bundan ?" dedim.Bu neydi şimdi."Bu ne şimdi cık cık ben seni o kadar hastaneye getiriyim hayatını kurtarıyım.Hiç yakışmıyor sana Derin" bu çocuk neden böyle davranıyor ki bana şimdi.Acaba benim yerime o mu kafasını çarptı.Sonra başı ağrımasın diye benimkiyle değiştirdiler mi ? Yok canım yapmazlar.Ne saçmalıyorum ben ?Hepsi Meriç yüzünden.

"Kafamı dağlara taşlara vur felan değil mi ?"dedim."Abartma yanlışlıkla oldu o.Hem kendimi affettirmeye çalışıyorum.Neyse ki Allahtan bi'şeyin yok.Yarın çekim var seni korumam lazım."dedi."Ha o yüzden yani ?"diye sitem ettim."Hayır Derin sen benim-" duraksadı bir süre "sen benim ortağımsın ve baban seni bana emanet etti.Bense seni yaraladım.Bu yüzden" dedi filmlerde böyle olmazdı ki.

"Evet beni yaraladın.Filmlerde-" aha sıçtım şimdi sıçtım işte."Ehehehe filmlerde böyle olmazdı dime Derin filmlerde erkek kıza çünkü sen benim değerlimsin,her şeyimsin derdi.Biz burda film çekmiyoruz kendine gel."dedi ve bana sıçmığımı yedirdi resmen.

"Hayır filmlerde de hep aynısı olur dicektim sadece ama ağzıma sıçtın."

"Güzel miydi bari" dedi."Ne ?" diye sordum."Senin 12 köşeli jeton düşene kadaaaar...Ben kantine gidiyorum ne istiyon ?" dedi odun."Hiç bi'şey". "Bak dikkat ettiysen ne istiyon dedim". "Su" dedim aklıma ilk o geldi."Yüzünü 90° saat yönüne çevir bak ne var bakalım." Evet su vardı.Kendi kaşındı."3 brownie 2bardak taze limonata 5 tabak chesse kek 5 tane topitop ımm...". "Deriiin..." dedi sakin bir şekilde i harfini uzatarak."Hı noldu ?". "Abartmadın mı sanki biraz ?". "Ama canım çok çekti.". "Çok mu çekti ?" ardından piçimsi sırıtış...

"Bekle burda 15 dakikaya geliyorum". "Hıhı tamam" dedim.TV yi açtım.bi film vardı.Reklam girdi ben de kanalları gezerken bir sex kanalı açıldı.Kanalı değiştirecektim ki kumandanın pili bitti.Gerçekten mi ? Siktir .Aha şimdi Meriç gelicek derken odaya girdi.

"Vaaaay Derin hanıma bak sen neymişsin be kızım". "Ya kendi açıldı.Valla bak.". "İzlemekten sıkıldıysan biz de yapabiliriz" dedi."Ohaaaaa". "Kaysana biraz ben de izliyim biraz ne zamandır izlemiyorum.Yapmak daha zevkli anlarsın ya"ve piç smileeeee.

"Hıı demek öyle ne güzel ne güzel " dedim yapmacık bur gülümsemeyle."Sen hiç yapmadın mı ?". Ne diyon sen ben regl olmadığım her gece birinin altındayım ohoooo diyesim geldi de neyse beni yine boğar falan."Sen bana baksana ben de o tip var mı ?". "Bakıyım ımmm evet ya hadi kay biraz ya ". Annesinden süt isteyen bi bebek gibiydi.Ben hala onu mu seviyorum ya.Yok canım.Hayır bi de ben sevince hemen söylüyorum kendim bile emin olmadan ondan kendimden korkuyorum yane.

"Korkma acemi değilim kendime engel olabiliyorum". "Ne korkcam aha gel uzan". "Eheheh aha geldim ". Off çok tatlısın ama sen ya.Gelip yanıma uzandı.Ben de sırtımı yatağın başlığına yasladım.O kızın inleyişlerini görünce zevke geliyordu sanırım bi şeyler mırıldanıyordu.Ama bem anlamıyordum tabi.

Ohaaasiktir bunun erkekliği kalkmıs amq ya.Tamam gözüm kaydı sapık değilim insanlık halidir yane.Bana kaydı bakışları sonra baktığım yere.Şimdi ayvayı yedim işte.O da erkekliğine bakıp güldü.

O da sırtını başlığa yasladı.Kolu çıplak koluma değince ürperdim birden yane."Ortağımın kızı olmasaydın seni şimdi becerirdim ama şu anlık onu düşünmüyorum" dedi. Şu anlık derken diye düşünürken birden dudağıma yapıştı.Allahım t-shirtini de çıkarmıştı zaten ben de onu ittirirken kaslarına dokunuyordum.Ve sanırsam bu onu daha da tahrik ediyordu.Daha sert öpmeye başladı.

Birden benden ayrılıp "Karşılık ver !!!" dedi.Sanki önce çok öpüştüm de.Bi o Mert öptü beni o kadar."Daha önce kimseyi öpmedim.". "Beni öp o zaman" piçxx smile.

Dudağımı öptü hafifçe ve sonra ısırdı.Zayıf bi çığlık atınca dudağım aralandı.Dilini ağzımın içine soktu.Bu normalde bana iğrenç gelirdi.Geçen gece de öyle gelmişti ama ama Meriç te neden olmuyordu ki bu.

Üstüme çıktı.OMG!!! ÜSTÜME!!! Sertleşen erkekliğini hissedebiliyordum.Şortumun askısını indirmeye başladı.Hey buna izin veremem ben o sürtüklerden değilim !!!

Dudağını beklemediği bi anda ısırdım birden geri çekildi."Ne yapıyosun sen gerizekalı !!!" dedi."Asıl sen ne yapıyosun ? Ben öyle bi kız değilim" dedim.Ağlıyordum."Beni öyle bi kız sandın demek ha bu kadar mı değersizim ben Meriç söylesene ?" Şeyy ben özür dilerim. Üzgünüm gerçekten." Biraz yalnız kalabilir miyim lütfen...".

"Hayır kalamazsın !!! Bak özür dilerim tamam mı bir daha yapmayacağım.". Üstümeden kalkıp yanıma uzandı."Hadi yatalım ". Hiç bir şey olmamış gibi hadi yatalım demişti ya."Derin sana iyi geleceğini biliyorum bana sarıl ve yat." sesinde emir vardı. Ben de ona sarıldım ve kokusuyla uykuya daldım.

Gerçekten bu çok rahatlatıcıydı , huzur verici.......

______________________________________

Bu bölümde biraz daha yaklaştılar.Aklımda güzel fikirler var.Bundan sonra Derin Ve Meriç arkadaş olacaklar yani aralarında ortak ilişkisi olmayacak.Vote ve yorum yaparsanız beni very very sevindirirsiniz...

Aşk ÜçgenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin