Üstümeden kalkıp yanıma uzandı."Hadi yatalım ". Hiç bir şey olmamış gibi hadi yatalım demişti ya."Derin sana iyi geleceğini biliyorum bana sarıl ve yat." sesinde emir vardı. Ben de ona sarıldım ve kokusuyla uykuya daldım.
Gerçekten bu çok rahatlatıcıydı , huzur verici.......
__________________________________________
Evet dün gece beraber uyumuştuk ve sabah Meriç bana kahvaltı getirmişti.Hastane yemekleri berbattı diyemeyeceğim çünkü biraz oburum ama kilo almıyorum.Bir kız daha ne isteyebilir ki ? Meriç i ha hadi hadi utanmayın ;)
Konumuza dönelim.Kahvaltı dediğim de simit,çay ve beyaz peynir en sevdiklerim ama ben biraz daha şatavatlı bir şeyler bekliyordum ama Meriç bu işte.
"Yavaş be kızım öküz gibi yiyosun başıma kalıcaksın sonra" dedi öküz ya hayvaaaan ıgggk.Neyse aldırma kızım Derin.
"Açım da biraz " ve yapmacık bi smile."Ben de açım ama işte yiyemiyoruz be gülüm" kro ya vallahi kro. "İyi de yemek önünde hem bal gibi de yiyosun işte." diye aswerladım (cevapladım).
"Ondan bahsetmiyorum.Açım ama iftara daha çok var sanırım.Hoca sensin ezanı sen okuyacaksın" bi'şey anladıysam Arap olim ya...
Off benim 12 köşeli jeton yeni düştü.Ben şok iptal wefad yane.Tabi benim vücudumdaki bütün kanlar yüzümde toplandı tabi.
"Utanma bi gün yapıcaz zaten" piç smileeeee."Hah ne saçmalıyosun sen ya"dedim."Hadi gidiyoruz taburcu oldun zaten" dedi ve müjdeleyici haberi verdi.Çekimler değil taburcu olmam yane.
"Üstümü giyinip geliyorum çıkar mısın" dedim.Ama sonra keşke sadece çıkar mısın deseydim diye pişman oldum.
"Yooo çıkmıyorum"dedi ya Allam yardım et pliss."Tamam sen dur ben çıkarım." diye birazcıcık bağırmış olabilirim.
"Kes lan giy hadi bak zor duruyorum amk"dedi aq piç ya.
"T-tamam kızma sen ben hemen giyerim.Seni babama söylicem ben tamam mı" dedim sokakta dayak yiyen çocuk gibi."Yav he he giy hadi" dedi oduuuun.
Arkamı dönüp üstümü çıkarmadan altımdan diğer üstümü giyindim.Hastane kıyafeti uzun olduğundan pantolonumu da hemen altıma geçirdim.
"Böyle giyiceğini bilseydim direntmezdim be güzelim" al sana bir keko daha.Sonra Türkiye niye gelişmiyo , köpekbalıkları niye havlamıyo.
"Ehehehe gerizekalı mal sesli düşünmeseydin bari" dedi ve ben gapahhhh oldum.Ama kekoyu içimden düşünmüştüm sanırım sesimi çıkarmadım ondan.Puahahah zafer beniiiim....
"Hadi Derin gidelim.Sıkıldım hastaneden artık." dedi.İlk defa hak verdim ona.Bu çocuk düzelmeye başlamıştı sanki."Aynen aynen çıkalım hadi." dedim de demez olaydım."Derin bu bi çıkma teklifi mi ?" dedi."Yok kamu teklifi "dedim.Kahkahalarla gülmeye başladık ikimizde.İlk defa onu güldürebilmiştim.Şimdi sıra adam etmekte.
Ben bunları düşünürken bana baktığını gördüm.Aman tanrım didim yani o kadar.Ben bu çocuğu önceden hiç dikkatlice süzmemiştim.Geçen gün saçları rampaydı da bugün yana savurmuştu ve mikemmeldi.Üzerine kısa kollu bi t-shirt vardı ve o benim olmalıydı.Batman baskılıydı.Ben de istiyommmm.
"Neyi istiyosun bebeğim ?" dedi tek kaşı kalkık sırıtırken.Ya bu çocuk ne kadar da fesat böyle ya.Hayır ben kendimi fesat sanırdım da bu çocuk aşmış kendini.
"T-shirtini" dedim utanarak."Tamam zaten bize gitmemiz lazım.Çekimler bugün ondan hazırlanmamız lazım.O zaman veririm."
"Tamam olur" dedim sevinçle."Ben hazırım hadi çıkalım." dedim.
Öküz çoktan çıkmış bile odadan.Koşarak yetiştim ona.Bi hemşireyle konuşup gülüşuyorlardı.Kesin flört ediyolar ya Allah ım ama olmayadabilir böyle bi şey yani.Belki benim durumumu konuşuyorlardı.Durumum o kadar komik mi yani.
"Deriiiin yürü hadi gidiyoruz." diye seslendi Meriç bana.Hemşire yanındayken.
"Geliyorum sevgiliiim" dedim o yayık ağızlı hemşire yanındayken.Ben böyle deyince hemşirenin yüzünü görmeliydiniz.Sürtük ya resmen.
Meriç kolumu öyle bi çekti ki nasıl koridorun diğer köşesine çekildiğimi anlamadım bile.
Napiyosun sen Derin ?
Hiç bi şey yapmıyorum.Napmışım ki ben ?
Neden bana sevgilim dedin peki ?
O kız çok şeydi ya sen de şirketimizin bir ortağı olduğuna göre kazanılan paraları böyle şeylere yedirmemelisin diye düşündüm bu kadar
Aferin kızım Derin bu ara biraz fazla yalan söyledin ama telafi edersin.Yani ,ederim ben ya.Müslümansın kızım sen üşenmemelisin.
Öyleyse biz de sevgili gibi davranalım değil mi SEVGİLİM dedi bana.Hem de sevgilimin her bir harfini vurgulayarak.
OMG!!! AMAN TANRIM DİDİM BENİ ÖPTÜ O TEKRARDAN !!!!