BANA BAK BİR DAHA SAKIN BENİM SÖZÜMÜ KESME BEN KONUŞURKEN !!!
dedim üzerine doğru yürürken.Boynunu sıktım.Sonradan fark ettim.
T-tamam özür dilerim.Öhö öhö...
Hadi atla şimdi arabaya ...
------------------------------------------------
---------Derin Duman-------Yarım saattir yoldayız hala gelemedik ya.Acıkmıştım.
"Meriç ?"dedim."Hıı " Öküz ya hı nedir."Şey ya ben acıktım da."
"Tamam"dedi.Şimdi tamam ne demek biri şunu açabilir miiii ? "Gidiyoruz Derin tamam." Nerden anladı diye düşünürken boş boş ona baktığımı hatırladım.
Aslında şu an baş başayız.Ona eski sevgilisi olduğumu söyleyebilirdim.Artık onun Meriç olduğu kesin yane.Adı Meriç.Fotodaki çocuğa da benziyor.İzmirli de tamam tamam kesin o da o beni hatırlıyor mu o var.Üstümden bi tır kız geçti nasıl hatırlasın kızım Derin sesni ki de soru ha.
Ya Meriç ?
Yine ne var Derin ?
Yok bi'şey deyip hızla arkama yaslandım.
Deriiin sinirleniyorum bak.
Ya kaç sevgilin oldu ?
Ne biliyim amk ben sevgililerimi mi sayıyorum.
Aldatır mısın peki sevgililerini ?
Niye soruyosun ki bunları bana ?
Merak ediyorum sıkıldım bi de kaç dakikadır konuşmuyoruz.
Ah tabi ya 5 dakika 38 saniyedir konuşmuyoruz di mi ?
Saydın mı gerçekten ?
Saf mısın rol mü yapıyosun ?
Ya tamam rica etsem sorumu yanıtlar mısın ?
Off yani hepsini değil bazılarını deyince ben de o şanslı (!) kızlardanım demek ki diye düşünmeye başladım.
Şeyy peki hiç Derin diye biriyle çıktın mı ? Dedim yani beni hatırlaması için ne yapıyım ki amk daha ?
Hatırlasana ben en özelim tamam tamam sustum.
Hatırla diye boğazına mı yapışıyım yane.
Evet o da İstanbul daydı.Yoksa sen misin ? Eheheheh. Diyince benim kalp bi atmaya başla sen.Güm güm güm diye.Allahtan kokarca değiliz yoksa şimdi bırakabildiğim en pis kokuyu salardım.Bi daha da öğrenemezdim.
He benim.Anlatsana bi o kızı yani anlatırsan sevinirim demek istedim de.
Niye o kadar merak ediyosun ki ? Şimdi şüphelendim sen misin diye.
Ya onun adı da Derin miş ya ondan.
Hatırladığımı anlatiyim çok zaman oldu.
Evet çok zaman 10 ay.
Sen nerden biliyosun ya.
6.hissim kuvvetlidir tuttu mu gerçekten aa şansa bak sen ahahaha. Al şimdi kıvırmak için sürtük gibi güldüm fark etmedi inşallah.
Hmm iyi.İşte bi gün facebook ta takılıyodum.Biraz konuştum saf bi kızdı.Hoşlandım teklif ettim.O da kabul etti.
Salon kabul etmedi mi ? Diye bi espri patlattım.Bu mallık doğuştan mı diye bi bakış attı bana.Ama aldıran kim ?
Ya ben sana niye anlatıyorum ki.
Deyince üstelemedim sonra öğrenecektik ne de olsa.
Biraz sonra durdu.Tenha bir yerdi biraz.Arabadan indi.Gidip kaputa yaslandı.Biraz öyle durduktan sonra başını bana çevirip in anlamında başını salladı.
Bir süre sonra indim.Biraz yürüdük.O önde ben arkada.Az ileride serseriler vardı.Ama ben onlara pek aldırmazdım.
Bu son zamanlar hariç.Geçen gün ki #Özgecan olayından sonra hele ki iyice korkuyordum.Yanımda bi erkek olacak diye ve o erkek de Meriç olacak diye istediğim gibi giyinmiştim.Ama Meriç beni umursamıyordu.Şurda maymunlar bana tecavüz etse umrunda olmayacaktı sanki.
Ben bunları düşünürken Meriç le aramız iyice açılmıştı.Yani bi 5 m falan vardı.
"Vay vay vay şu güzelliğe bak lan.Off bacaklara bak amk." bunları bana mı diyorlar diye düşünürken Meriç gidip o piçe bir yumruk attı.Yanındaki arkadaşları da Meriç e saldırmaya başladı.
Ben de arabaya koştum.Çok uzak değildi Allahtan.Torpidoyu karıştırırken bir silah buldum.Ne bulduysam kârdır hesabıyla silahı alıp havaya bir el ateş ettim.
Çocuklar koşarak uzaklaştılar.Bana laf atansa hala dayak yiyodu ama hak etmişti o bunu.Birazdan yanına gidip Meriç i çekmeye başladım ama kalkmadı.
Yeter Meriç yeter öldüreceksin !!!
Siktir git başımdan Derin kimse benim yanımdaki kıza laf atamaz !!!
Ya yeter artık Meriç !!!
Ya bi git dedim sana dedi ve beni sertçe itti.
Hatırladığım son şey başımı sert bir şeye çarpmam ve Meriç in sakın uyuma Derin sak- demesiydi.Sonrası meçhul...
-----------------------------------
Umarım beğenmişsinizdir.Öpüldünüz.
Multimedya : Derin e laf atan çocuk ve arkadaşları (Berkcan Güven ve arkadaşları :D adamım )