A hétvége gyorsan eltelt. Most jöhet a gyakszis hét.
A mai nap festészet lesz. Az első 9:00-kor kezdődik. Egyedül kellett mennem, mivel Jiminnek és Hoseoknak tánc lesz, Sugának pedig zene.Lassacskán elértem a sulihoz és az utam a festő terem irányába vezetett. Az öltözőbe dobtam le magam, amikor egy srác ült le mellém.
-Szia, Namjoon vagyok!
-Jungkook. -fogtunk kezet.
-Úgy tűnik szaktársak leszünk. -jegyezte meg. -Mi a fő tantárgyad?
-Grafika. Neked?
-Úgyszint. -engedett el egy mosolyt. -Láttad már a tanárt?
-Igen, első nap mutatták be.
-Jó fiatal. Nem lehet sokkal idősebb nálunk. -elmélkedett. Bólintottam egyet.
A terem előtt vártuk az említett oktatót. Egy kis idő múlva megérkezett.
-Gyertek! -nyitotta ki a termet.
Namjoonnal egymás mellé ültünk természetesen, senki mást nem ismertünk a szakról.
-Srácok, mára nem igen terveztem semmit. Nem tudom mit mondtak, mikor kapjátok meg a munkaruhát, de remélem hamarosan. -mosolygott. -Hagy mutatkozzak be mégegyszer. Kim Taehyung vagyok, nektek Mr. Kim -kuncogott. -Biztos feltűnt, hogy nem vagyok egy csont, húsz éves vagyok. -mondta, mire Namjoon egy halk khm hangott adott ki. -Barátnőm van, mielőtt valaki bármire is gondolna. Mit tudjátok, festészetet és grafikát fogok tanítani nektek. Akinek ez a szaktárgya, annak heti öt, akinek nem annak heti két órában lesz. Remélem jól ki fogunk majd jönni. Maximális munkát várok el, azonban hibázni lehet. -engedett el egy mosolyt. -Azt szeretném kérni, hogy mire kezdődik majd az óra munkaruhában várjatok a terem előtt. Nagyjából ennyi. Kérlek, mutatkozzatok be egy-két mondatban. Mondjuk kezd te és jobbra haladunk. -mutatott Namjoonra.
-Kim Namjoon vagyok. A grafika a szaktárgyam. Tizenhat éves vagyok és nem teljesen tudtam, hogy mit kezdjek magammal, úgyhogy tehetségem végett ide jöttem. -fejezte be mondandóját.
-Köszönöm Namjoon. Következő? -nézett rám.
-Jeon Jungkook vagyok. A szaktárgyam grafika, de lehet át megyek majd zenére. A barátom miatt jöttem ide. -túloztam egy kicsit. Tetőtől talpig végigmért, majd megnyalta az ajkait.
-Rendben, köszönöm Jungkook.
Egy negyed óra múlva végeztünk. Namjoonnal visszamentünk az öltözőbe.
-Most mire mész? -kérdezte.
-Zenére. Nem találtad kissé furcsának ezt a Taehyungot?
-Mr. Kim, Jungkook. Nem, miért? -nézett rám furán.
-Ahh hagyjuk. Te mire mész?
-Tánc. -festett magára egy világfájdalmas arckifejezést. Csak nevettem reakcióján.
-Akkor majd találkozunk holnap. -intettem neki.
Írtam Jiminnek, hogy hol van, ugyanis neki is zene lesz a következő. Nem válaszolt. Elkezdtem sétálni a táncterem felé, hátha ott találom. Fordultam volna be a folyosóra, amikor egy olyat láttam, amit bárcsak sosem tettem volna. Jimin és Suga. Csókolóznak. Megközelítettem őket. Ami meglepő volt, hogy még észre sem vettek, de Suga ellökte Jimint. Ahogy ezt megtörtént, a szőke észrevett.
-Jungkook...Ez nem az, aminek látszik. -magyarázkodott Jimin. Próbálta arcomra tenni a kezét, de erősen meglöktem.
-Ne érj hozzám. Te meg? Tud egyáltalán erről Hoseok? -néztem az idősebbre.
-Nem, de tudni fog.
Visszavezettem tekintetemet a kisebbre.
-Undorító vagy. -ezzel a mondattal hagytam ott.
Amilyen gyorsan tudtam, elhagytam az iskolát. A Han-folyóhoz mentem. Csak néztem a vizet, amikor valaki mellém sétált.
-Szia. Jungkook, ugye? -hallottam meg egy mélyebb tónusú hangot.
-Ahh Mr. Kim! Mit keres itt? -kérdeztem, majd realizáltam, hogy egy kissé tiszteletlen volt. Bocsánatkérően néztem rá.
-Semmi gond, Jungkook. -mosolygott. -Erre felé sétáltam és megláttalak. Nem suliban kellene lenned?
-De. -szögeztem le.
-Ha jól gondolom történt valami. Vagy lógsz? -nézett rám érdeklődően.
-Nem, sosem lógtam még iskolából. -erre felkapta a fejét. -Nem szeretnék róla beszélni.
-Megértem. -engedett el egy mosolyt. -Én sem bíznék meg egy idegenben.
Beszéltünk még egy pár szót, majd eljöttem. Egyedül akarok lenni. Felhívtam Hoseokot, hogy közöljem vele a helyzetet.
-Szia Jungkook!
-Hey. Mennyit mondott el Suga?
-Mindent.
-Sajnálom Hoseok.
-Mit?
-Szakítottatok, nem?
-Nem, miért tettük volna? -kuncogott.
-Csókolóztak! -nem értem.
-Oh. Akkor nem tudod a full storyt.
-Tessék?
-Nem csókolóztak. Vagyis de, de Jimin csókolta meg Yoongit. Emlékszel, hogy ellökte őt Yoongs? Na, ezért. Engem nem csalt meg Yoongi, sosem tenné. Én sajnálom Jungkook.
-Ömm...- nem tudtam mit mondjak.
-Sajnálom Kook. Menj haza, vagy nem tudom. Egyél fagyit, az segít! -elmosolyodtam.
-Köszi Hoseok.
-Naa hívhatsz Hobinak vagy, ahogy szeretnél!
-Oh oké, Hobi?
-Akkor szia Kook.
-Szia.
656
ESTÁS LEYENDO
easiert to run away. -taekook (befejezett)
Fanficboyxboy studentxteacher fiction ,,Szerelmes vagyok és ez megijeszt"