~randi?~

205 11 0
                                    

Egy hét telt el azóta. Jimin nélkül. Nem tagadom, iszonyúan fáj a hiánya. Úgy, ahogy bírom. Őt viszont láttam másokkal. Egy egész más társasággal. Nem tetszik ez nekem.

Suli után a Han-folyó-nál ültem, néztem a vizet.

-Szia! -ült le mellém valaki.

-Oh Mr.Kim. Mi járatban erre? -üdvözöltem.

-Csak sétálgattam. A szokásos. -mosolygott rám. -És te? -érdeklődött.

-Jöttem gondolkodni. -zártam rövidre.

-Mivel kapcsolatban?

-Mindennel. Suli, Jimin ecetera. Gondolom hallott a Jimines dologról. -hajtottam le a fejem.

-Igen, jól terjed a pletyka. -mosolyodott el. -Sajnálom. -nézett rám. Megráztam a fejem.

-Ugyan. Nem kell. -kuncogtam.

-És a suli hogy megy? A festészeten kívűl persze. Abból jó vagy. -ütötte meg mellkasomat gyengén.

-Hát...nagyjából jól. A törivel vannak problémáim. -vezettem vissza tekintetemet a folyóra.

-Hmm. -gondolkozott el. -Abba tudok segíteni. Miért nem megyünk el valamelyik nap valahova? Mondjuk egy kávézóba. Segítek tanulni! -nézett rám.

-Umm...Jó ötlet? Mármint az én részemrő oké, de nem keveredünk bajba miatta? -néztem szemébe.

-Nem, ha nem tudják, hogy együtt voltunk. -mondta, elveszve szemeimbe.

-Holnap?

-Legyen.

Hogy mekkora hülyeség lényegében randira menni a tanároddal, akinek barátnője van? Elég nagy. De őszintén nem érdekel. Mostantól hagyni fogom, hogy sodorjon az ár.

194

easiert to run away. -taekook  (befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora