~érted megyek~

200 11 0
                                    

Hogy mondjam el a többieknek, hogy itt fogom őket hagyni?
Egyszerű; sehogy. Igaz, valakivel muszáj lesz erről beszélnem, de előbb magamban kell rendeznem a dolgokat.
Hogy mikor találkozunk legközelebb Taehyunggal? Nem tudom. Azóta nem hívott. Eddig vártam rá, de úgy vagyok vele, hogy hív, ha akar. Hogy elüssem az időt, elmegyek fürdeni.

Legalább tíz perce feküdtem a jó meleg vízben, amikor csörgött a telefonom.

Mr. Kim.

Tényleg, átkell állítanom a nevét.

-Hello. -köszöntem.

-Szia Jungkook. -hallottam a hangján, hogy mosolyog. Hogy nem fáj a szája ennyi mosolygástól? -Miújság?

-Semmi. Épp fürdök.

-Oh zavarok?

-Nem, amúgy is unatkoztam. -pillantottam fel az órára. -Késő van. Nem fogja meghallani a barátnőd, hogy velem beszélsz? -kérdeztem. Kuncogást hallottam.

-Nem élünk együtt, ne aggódj. Egyébként mikor találkozzunk? -érdeklődött.

-Nem tudom, mikor érsz rá? -tettem egy kis tusfürdőt a kezemre.

-Péntek este?

-Nekem jó. Mit csinálunk?

-Jó kérdés. Ehetnénk valahol.

-Az mindig jó választás. -kuncogtam, mire ő is felnevetett.

Legalább egy fél órát beszélhettünk még, mikor kijelentettem, hogy befejezem a fürdőzést és tőle is elköszöntem.
Még egy gyors fogmosást ejtettem meg, majd befészkeltem magam az ágyamba.

-Next day-

Másnap reggel a tegnap megvett energiaitalomat kortyolgatva sétáltam suliba. Ma csak festészetem lesz. Szerencsére.
Tegnap este sokat gondolkodtam Taehyungon. Miért ilyen érdeklődő velem szemben? Lehet valamilyen hátsó
szándéka van? De ő nem olyannak tűnik.

Ez az egy festészetem van, ami a fiúkkal van, Jimin nélkül.
Jiminnel mi lett azóta? Nem nagyon beszéltünk. Azzal a másik bandával lóg egész nap, szinte nem is szoktam látni. Azt is hallottam, hogy valami Bogummal van együtt. Elvileg ő is tánc szakos. Remélem boldog.

-Time skip-

Iskola után sétáltam a folyosón, mikor valaki utánam szólt.

-Jungkook! -hallottam egy mélytónusú hangot.

-Taehyung. -fordultam hátra.

-Este elmegyek érted. -fogta meg a kezem. -Írd meg a címed. Nyolckor ott vagyok. -engedte el mancsomat. -Szia.

-Szia. -mosolyogtam rá.

Ez már randinak számít?

Ismételten megbeszéltem Hobiékkal, hogy Sugához megyünk. Mondván, hogy mutassam meg a gitár tudásomat.

-Time skip-

Pár adag ramen elpusztítása után közöltem, hogy elindulok haza.

-Srácok, én elmegyek haza. -jelentettem ki és álltam fel.

-Dehát még csak hat óra van. -nézett rám furcsán a fiatalabb.

-Igen, de készülődnöm kell. Randim lesz. -mosolyodtam el. -Vagyis valami olyasmi.

-Tessék? -húzta fel egyik szemöldökét Suga. -De ugye nem Jiminnel?

-Nem, nyugi.

-Akkor kivel? -kérdezte Hoseok.

-Azt nem árulom el.

-Oké, nem erőltetjük. -ütögette meg a vállamat az idősebb. -Csak okosan.

-Vigyázz magadra. -ölelt át Hobi.

-Sziasztok. -mosolyogtam.

399


easiert to run away. -taekook  (befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora