Este o noua zi frumoasa astazi si cerul sraluceste pe cerul azuriu... o zi care sper sa fie perfecta pentru ca am multe de facut si sper sa am destul timp .....si mai este doar o luna pana la prima mea zi de facultate..unde sper din tot sufletul sa fie placut si sa.mi fac multi prieteni... oricum nu este ca si cum as fi singur.... am cativa prieteni care au intrat la aceeasi facultate cu mine....prieteni care nu ma lasa niciodata cand am nevoie, mai ales Alexandru si Anna cu care ma inteleg foarte bine....ei sunt suparati.. in acelasi timp cand si eu sunt si.cand rad sunt tot alaturi si rad cu mine.....numele meu este Eduard Constantin
.....****
Bun....oh ! cate mai am de impachetat!!! ...sper sa termin azi..
Edy: Mama poti veni sa ma ajuti te rog .. nu mai am prea mult timp si trebuie sa merg la Alexandru si la Anna sa vb cu ei....
Mama ( Constantin Florentina ) : bine...vin eu si te ajut... fugi sa nu te astepte prietenii tai...
***
Edy: Hey.... ce mai faceti ??
Alex: salut, Edy ! Bine ...pai eu cu Anna ne pregatim pentru excursia cu vechii nostrii colegi ce va fi maine..
Anna : hey! Buna! Pai ne pregatim...cum a spus si domnul...care mi.a pierdut stick.ul si aveam pe el multe proiecte si scrieri de.ale mele si cel mai important muzica.... MUZICA!! ...si eu trebuia sa ma ocup sa aduc muzica maine in excursie. Si el ce crezi ca a facut?? .... l..a pierdut! Asta a facut! ( striga nervoasa )
Oh.. unde o fi? ...e numai vina ta, Alex!! ...ce idiot poti sa fi !
Alex ( rade de ceea ce spune anna) : Il vom gasi noi...stai linisti.ta... si calmeaza.te
Anna: eee ...il mai gasim...( se aseaza in genunchi cu mainile pe fata so ofteaza ohhh) ...si dc razi ? ( se ridica )
Alex: pt ca esti simpatica si cand esti nervoasa...
Anna ee pt ca esti idiot de asta razi...
Anna: ce sa zik ...ieta na ....de parca...
Edy . ( o intrerup pe anna) gata! Tace.ti.....nu am venit sa va vad certandu.va... . va ajut eu sa.l gasiti dar mai intai trebuie sa vorbim...
alex si anna in acelasi timp: bine... Sa vorbim...!!
Edy : am o veste foarte buna si trebuie sa o impartasesc si cu voi.... care crredeti ca este? ..pai va spun eu....vestea e ca am fost acceptat la Facultatea de Actorie ....
Alex si anna in acelasi timp: ce?
Anna: este foarte bn felicitari...vino sa te pup...
Alex: bv frate... si noi avem o veste si mai buna.. edy: ce veste.??? spune..mi nu ma tine in suspans ca sti bine ca nu am rabdare.
Alex ' iti spun acum...e amuzabt...
Anna: hai alex spune.i odata...
Alex: si noi am fost acceptati la actorie...
Edy: ce??/ nu imi vine sa cred...pai si .. si... nush sunt tare confuz.. lamuriti.ma...
Anna tu spuneai ca vrei la conservator iar tu alex la politie... ce s.a intamplat.??/..
Alex.: Edy cum sa iti spun...ne stim de la gradinita si nu vreau sa ne despartim pe drumuri diferite chiar acum ... si in plus noua ne place actoria foarte mult.. dar nu la fel de mult ca tine binenteles..
Edy: serios? Nebunilor! Dc nu mi.ati spus? Ati facut asta sa fim impreuna si la facultate.??!! Multumesc... veniti aici ! Asa prieteni mai rar vezi...... ( si ii imbratisez pe amandoi in acelasi timp )
CITEȘTI
☆★◆★♡ Iubirea invinge ura ♡★◆★☆
RomanceNimeni si nimic nu este ceea ce pare cu adevarat.... oricat ai ura pe cineva..... vei fi uimit de cata iubire si bunatate este in sufletiul acelei persoane pe care o urasti...renuntand la ura... ea se va transforma in iubire fara sa vrem...sau sa n...