cap 2 fiorii de iubire au inceput sa apara ...

232 8 0
                                    

     Tot drumul spre casa pe care l.am parcurs cu prietenii mei,  Anna si Alex am fost confuz...cu capul in nori... nu stiu ce este cu mine... niciodata , oricat de mult imi placea de o fata nu am simtit atat de multa iubire...si acum...nu stiu ce s.a intamplat d r a fost asa frumos sa vorbesc cu ea... este o fata asa frumoasa... imi place mult parul ei lung ,castaniu si putin ondulat... dar si ochii ei m.au fascinat... nu pot alege ce imi place mai mult la ea... imi place totul...oh doamne chiar m.am indragostit rau de tot de ea numai la asta ma gandesc....

Edy:  dc nu spuneti nimic niciunul dintre voi?

Alex:  pai...nuah pari cam confuz si suparat si nu vrem sa te suparam noi mai rau decat esti deja cu intrebari stupide. 

Anna:  dar ce ai patit  Edy?  chiar nu.mi pot da seama ce este cu tine ? 

Edy:  nu este nimic..nu va faceti griji pt mine!!

Nu am nimic...doar ma gandeam...

Alex si anna ( in acelasi timp ) : la ce ??

Alex;: hai,  frate spune.ne si noua la ce te gandeai !! 

Anna: . Eu cred ca stiu... te gandesti la fata aceea.... este simpatica... ce sa zik dar cred cam cu capul eu nu puteam sa fac ce a facut ea de fata cu atata lume... ma rog daca nu era atata lume,poate. 

Edy: anna taci te rog .. spui tampenii...!!

Anna: ba nu,  nu tac!  ai spus ca vom vb acasa despre asta si acum ca am ajuns te rog sa incepi....

Alex:  hai frate ca ne.am dat seama ca va place unul de celalalr asa ca spune tot acum...

Anna;: suntem tare curiosi ...te rooogggg.( si tine palmele incrucisate cand ma roaga )

Edy ' ok...doar aunteti prietenii mei trebuie sa va spu n.....dar cum sa incep eu  oare

Ana si alex ( amandoi  in acelasi timp ) cu inceputul ( spuu ei nerabdatori )

Edy: pai ce sa spun...mi.a placut asa mult sa vb cu ea si este cel mai frumos lucru care mi se putea intampla...sunt asa fericit ca am cunoscut.o parca destinul ne.a adus in acelasi loc..pt a fi impreuna.  ..nush am simtit fiori de iubire de fiecare data cand ma atingea sau cand o atingea eu... mi.a spus ca stie tot despre mine... si nu inteleg ce a vrut sa spuna si am invitat.o in parc diseara sa vorbim... ..

Anna si Alex ( in acelasi timp ) : ohhh !!! ce dragutz!!!".

Alex:  bravo frate... sa ai grija diseara.... si nu te mai gandi doar ca va veti intalni  diseara ...este doar o fata.   Ce ti.ar putea face.  .decat sa te faca sa fii cu capul in nori.....??

Edy:  Alex ? ..( ridica din frunte ) serios? 

Alex:  ....ceee? Eee.. bine nu te face sa fii cu capul in nori e prea putin... te seduce si apoi te distruge... mi se pare ca era si o expresie sau melodie in engleza:  " seduce and destroy "

Edy : ma roggg... cum spui tu ! ( arogant )

Anna: eu zik sa nu va mai certati degeaba.... hai sa jucam sah...

Edy:  e o idee buna ...ma duc sa aduc cutia cu sah din cealalta camera...vin imediat...

Alex:  te.ai gasit cu sahul tu... doar sti ca mie nu imi place...

Anna:  ee nu iti place tie...dar eu vreau sa joc...

Hai!  Nu mai fi trist... vino sa te pup... ( si ea se apropie de el... il priveste in ochi si isi lipeste buzele de ale lui oferindu.i un sarut apasat lui alex fapt ce.l face pe el sa surada in timpul sarutului... )

☆★◆★♡  Iubirea invinge ura   ♡★◆★☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum