capitolul 13

93 2 3
                                    

Edy si Natalie deschid si intra pe usa pensiunii foarte fericiti..cu bagajele...
Natalie: si acum ce facem..??

Edy: pai ce am putea face. ?? Trebuie sa vorbim la receptie... si apoi ne cazam...

Natalie: ahammm..da mai era si asta... doar ca mi.e rau... ma dor foarte tare picioarele de la tocurile astea... offf.. n .mai pot!! Vreau sa ma asez undeva.. dar nu am unde.!!

Edy: iti place sau nu asa trebuie sa facem...
( Apoi merg amandoi la receptie )

Natalie: si parca ziceai ca ai facut deja rezervarile...!!

Edy: asa facusem..initial..dar se pare ca o prietena buna ne.a dat posibilitatea sa alegem una dintre multe camere mult mai buna...

Natalie: ( ea se uita in oglinda apoi la unghiile sale de la maini ) : stai! Ce ai spus... nu te.am auzit??

Edy: am spus ca putem alege alta camera mai buna...

Natalie: am auzit asta! ...ce prietena??

Edy: nu stiu.. asa mi.a spus proprietarul pensiunii la telefon...

Natalie: sigur nu sti... sau ai pe altcineva... spune.mi daca ai sa imi spui ceva...

Edy: natalie.. te rog intelege ...nu am pe nimeni... lasa gelozia! Habar nu .cine ar putea face asta.. !!

Natalie : bine te inteleg.. dar daca mi se pare ca faci ceva ...ca de exemplu sa te vezi cu alta eu plec si nu ai sa ma mai vezi niciodata.. sa fii sogur de asta...

Edy: ok! Am inteles totul...acum te rog haide sa mergem odata la receptia din fata noastta si sa gasim o camera mai repede...ca ma doare asa de rau capul.. si vreau sa ma odihnesc putin...

Natalie: bine .! ( spune ea bucuroasa )

La receptie era atat o fata de 18 ani cat di un tanar de vreo 20 ..fata avea parul roscat si o privire care ar putea fermeca pe oricine... insa nici baiatul nu era mai prejos....avea parul castaniu.. si ochi albastrii... )

Bine ati venit ! Spun in acelasi timp fata si baiatul de la receptie!

Edy: salut! eu sunt Edy!

Natalie: Ohhh ...buuuna.!..eu sunt Natalie...! ( spune intrun mod ce o face sa para increzuta )

Fata: buna si voua! Eu sunt Elinor!!

Baiatul: salut! Eu ma numesc Alin.. cu ce va putem ajuta!

Edy: vrem sa ne cazam aici! Si sunt bucuros sa va cunosc si ii srage mana lui Elnor cat si lui Alin...

Natalie: incantata de xunostinta ! Si ii strange mana atat lui Elinor cat si lui Alin ...

Elinor: ai un nume foarte frumos., Natalie..!

Natalie: ohhh ms mult cherry. ..si al tau este interesant..

Elinor: ohhh ...Edy... ce mai faci ??
Ti.ai facut o iubita?

Edy: da doar ca nu.mi amintesc sa te fi cunoscut...

Natalie: ce bine joci teatru. Edy... se vede ca minti.. deci presupun ca asta este aia care ne ofera.o alta camera mai buna si poate este si iubita ta.. daia este asa curioasa si uimita si intreaba cine sunt eu...

Edy: stai calma! Nu mint.. chiar nu.mi aduc aminte de Elinor ...

Natalie: da sigur ca da! .stiam eu ca ai pe altcineva!

Edy: dar nu am pe nimeni.. calmeaza.te sa lamurim lucrurile!

Natalie: ce ai vrea sa lamurim.!??.?? Ce vrei

Edy ca nu inteleg!??? Ce mai vrei.. totul este sa simplu.. m.ai inselat. ..asta este nimicul pe care l ai facut.. m.ai dezamagit si pe mine si pe ea ca ai venit impreina cu mine aici ca fiind iubita ta...

Edy: dar nu este iubita mea.. doar asculta.ma

Elinor: scumpo..nu sunt vine crezi tu... nu mai face scandal degeaba... ca daca nu va trebui sa te scot afara la aer... Inteles??

Natalie: niniun inteles... ! Nu imi spui tu ce sa fac! Cum poti sa te prefaci asa de bine...!

Elinor: dar nu ma prefac. .....eu si cu Edy nu suntem nimic..dar am putea sa fim daca tu mai faci ca o nebuna pe aici...o sa te lase...

Natalie: vezi ce spui ..sa nu ma infig in parul ala al tau acum! Si asa ai pitin... te avertizez ca s.ar putea sa ramai cheala...

Edy: natalie calmeaza.te gata!

Natalie: cum sa ma calmez!! Nu pot, Edy , nu pot..

Edy : ba da poti ...si Elinor spune.mi te rog de unde a cunosti ...ca sa terminam cu circul asta ...si cu crizele de gelozie ale Nataliei...

Elinor : te stiu ..pentru ca sunt verisoara celui mai bun prieten de.al tau !!

Edy : Cum al lui Alex ! ....doamne ...tu esti verisoara lui..mi.am amintit acum de tine ..au trecut multi ani si te.ai schimbat mult nu te.am recunoscut ..scuze .si scuze si pentru comportamentul Nataliei...

Natalie : Ce ?? Esti verisoara lui Alex !
Alex va fi incantat sa te vada.. ! Scuze pentru felul in care m.am comportat...

Elinor: nu este nimic..! Este normal..! Orcine ar fi fost gelos!

Natalie: da. Poate ca,asa este. .. si as vrea sa te cunosc mai bine.

Elinor: si mie mi.ar pkacea. ! Vad ca ai gasit persoana potrivita. Natalie chiar te iubeste ...ca de nu ni mai facea tot circul asta!!

Natalie: am si o veste buna pt tine.. ..Elinor...

Elinor: ce veste spun.mi te rog...
Natalie: noi nu am venit singuri aici.. suntem si cu Alex si cu Ana.. sunt si ei pe drum.. probabil mai intarzie... putin..

Elinor: ce bine! Ma bucur asa de mult... am atatea sa ii spun lui Alex...nu l.am mai vazut de mult timp.....eu il astept sa vina si voi mergeti cu Alin.. va va ajuta el sa cautati o camera care sa va placa...

Edy si Natalie in acelasi timp: bine! Iti multumin mult pentru tot!
Elinor: cu placere ! ...........

☆★◆★♡  Iubirea invinge ura   ♡★◆★☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum