Edy: haide! ( si deschide usa casei..si o asteapta pe Natalie sa intre apoi intra si acesta.. )
Natalie: ok...( si intra grabita )
Edy: ( deschide usa camerei de oaspeti ..unde era mama Nataliei , mama lui Edy si Roxyy...care erau in jurul unei mese si jucau carti.. )
Noi suntem gata.. si am vrea sa plecam..am venit sa ne luam la revedere...
Florentina: bine dragii mei...ia uite ce frumosi sunteti..!!. mai ales cand zambiti...!!
Alexandra: asa este cherry.. avem copii asa de frumosi...
Natalie si Edy ( amandoi ) multumim... ne va fi dor de voi... ( natalie isi imbratiseaza mama si o saruta pe obraz...apoi face la fel cu mama lui Edy... la fel face si si Edy cu mama sa.. iar apoi acesta ii saruta mana mamei Nataliei.....apoi Edy si Natalie merg spre usa de la camera si spun ) : la revedere !! Ne vedem peste o saptamana...( si ies pe usa )
...* in tot acest timp in care ei isi luau la revedere Roxy statea intr.un colt al camerei trista...si ii privea pe toti.. ..si isi spunea in gand: " sunt atat de singura. ...si trista.. nimeni nu ma intelege... Nimeni...cu exceptia lui Eduard..caruia chiar ii pasa de mine..... si mi.a promis ca ma va ajuta. .....ohhhh de ce trebuie sa fie asa de greu sa traiesc in lumea aceasta.?? ....'' ...( dupa care o lacrima ii curge pe fata.. ) ...
( Edy si Natalie coboata scarile si ajung la masina )
Edy: ( deschide usa din dreapta a masinii si asteapta sa intre Natalie apoi o inchide ) intra in masina, natalie!!
Natalie: acum, ( ea se oprise in loc si nu se mai misca ) ...credeam ca am uitat sa iau ceva.
Edy: ce ai uitat? /
Natalie: aaa nimic... nu stiu asa aveam impresia. Edy : bine, ..nu cred ca..( spune nesigur in timp ce intra in masina dar este intrerupt de telefonul lui care suna .....)
Natalie: cine te suna??
Edy: nu stiu.. poate este Alex!! ... ( spune in timp ce isi scoate telefonul din buzunar si vede pe ecranul telefonului numarul lui alex.....
Da! El este.!!
Natalie: raspunde.i poate are ceva important sa iri spuna.
Edy: oricum raspundeam.., doar ca mi.am amintit ca mi.am uitat cheile masinii pe masa in camera de oaspeti..... mergi sa le aduci tu te rog.. pana atunci vb si eu cu Alex..
Natalie: bine.. ma duc acum...( spune si fug
e in graba in casa sa aduca cheile masinii...)
Edy: alo , Alex. .ce faci?
Alex: salut frate.... nu fac prea bine.... tu ce faci unde esti? /
Edy: sunt bine... totul este perfect.. sunt la Natalie am venit sa o iau de acasa..
alex: eu te sunasem pentru ca.. am o veste proasta... pt tine..
Edy: spune.! .. orice veste ar f .spune.mi..o...Vad eu cat de buna sau proasta este vestea..
alex: pai vroiam sa spun ca nu mai putem pleca in excursie deoarece ceilati colegi nu mai vor sa mearga... multi dintre ei.. sunt plecati don tara.. iar ceilalti...nu mai vor sa vina pur si simplu...
Edy: eee da bravo ca acum s.au gasit ca nu mai vor ...cand sa plecam... ..
Alex : stiu...nu stiu de ce nu mai vin...niciunul nu mi.a dat motive prea clare...
Edy: ee doar sti ca noi niciodata nu am putut sa fim unita... lasa.i sa nu mai vina...
Alex: asa este dar poate este ultima data cand ne vvedem... deoarece cand vom intra la facultate.. multi vor fi in alte tari si vom pastra cu greu legatura.
Edy: daca nu vor ..nu avem ce face.. ...sau poate ca avem...
Alex: ce vrei sa spui?? ...
Edy: poate ca nu mai vin ei dar putem merge noi patru... vorbim cand ne intalnim..vino..cand esti gata tu cu Ana cu masina aici acasa la Natalie sa vorbim...
Alex: bine... venim cam peste o jumatate de ora.. deoarece Ana nu este gata inca ...
CITEȘTI
☆★◆★♡ Iubirea invinge ura ♡★◆★☆
Lãng mạnNimeni si nimic nu este ceea ce pare cu adevarat.... oricat ai ura pe cineva..... vei fi uimit de cata iubire si bunatate este in sufletiul acelei persoane pe care o urasti...renuntand la ura... ea se va transforma in iubire fara sa vrem...sau sa n...