Roxy: iti multumesc ca vrei sa ma ajuti... doar ca eu nu pot sa raman... cum vrei sa stau aici unde este ea ( si arata cu degetul spre mama ei ) ...eu o urasc pe mama pentru tot ceea ce mi.a facut ..
Natalie: ( ingrijorata ) si ce vei face.?? Unde te vei duce?
Roxy: ( nervoasa ) oriunde doar sa nu o mai vad ..nu o suport.. ( tipa ) o urasc si nu o voi ierta niciodata...
Natalie: nu spune asta... sunt sigura ma mama a reactionat ciudat si te.a certat pt faptul ca mi.ai spus ca sunt sora ta..
Roxy: da poate....dar tot nu o voi ierta,..
Alexandra : fetelor!! ..va rog nu mai tipati !! ne aud si vecinii ..si or sa creada ca ne omoram aici.. terminati cu tipatul si haide.ti sa terminam cu circul asta odata !!
Roxy: dai dracu de vecini...de parca imi pasa mie ce cred... si daca aud ce? ... ti.e frica ca or sa afle ca sunt fiica ta pe care ai dat.o spre adoptie..??
Alexandra : nu mai vorbi asa urat cu mine!! ... ce esti asa obraznica.??. o singura data sa m.ai faci asta si nu stiu ce iti fac...!!
Roxy: Ce o sa imi faci??! ! .... de parca ai fi mama mea..!!. daca erai nu faceai tot ce mi.ai facut...
Alexandra: gata.. taci! Vreau sa va spun tot adevarul la amandoua si dupa poate veti intelege de ce am facut ce am facut... ( se aseaza pe o canapea )
Haideti asezati.va aici in fata mea sa va spun...
Roxy : da.. cum sa nu ne asezam..( se aseaza amandoua ) . imi era chiar dor sa aud minciuni ...macar vezi mama sa fie una buna.
Natalie: Roxy te rog.. hai sa o lasam sa spuna ce are de spus.. si spui apoi ce crezi...Bine?
Roxy: bine ..
Alexandra: adevarul este ca.. atunci cand tatal a murit.. m.a rugat sa.i jur ca o sa dau spre adoptie pe una dintre voi... ca sa nu imi fie greu deoarece nu m.as fi descurcat deloc.. chiar a avut dreptate ! ..... eu i.am spus ca niciodata nu voi face acest lucru.... cum sa imi dau eu copilul unor necunoscuti ?
Natalie: si de ce ai acceptat maman..?? Cui i.ai dat.o pe Roxy??
Alexandra : am acceptat.. in momentul in care mi.a spus de fratele sau care nu avea niciun copil cu sotia sa deoarece nu puteau sa faca. Si tatal vostru m.a implorat sa o dau pe Roxy lor ...lucru ce i.ar fi facut sa fie tare bucurosi...fapt ce s.a si intamplat....
Roxy: adica vrei sa spui ca eu am stat atatia ani langa unchiul si matusa mea?? De ce nu mi.ai spus??
Alexandra: da.. asa ca nu mai spune mereu ca te.am dat unor straini... si nu ti..am spus pentru ca nu ai fi inteles.. si am considerat ca ar fi mai bine sa crezi ca matusa Irina este mama ta , iar unchiul George este tatal tau.....nu sti ce bucurosi au fost ca te vor avea pe tine..... iar atunci cand te.am dat i.am rugat sa nu iti spuna ca nu sunt parintii tai.. doar atunci cand li s.ar intampla ceva si nu ar mai putea sa te ingrijeasca ...imi pare rau pt ce am facut.... dar de cand a murit tatal tau mi.a fost asa de greu... ( plange si o ia in brate pe Roxy ) ) iarta.ma te rog..
Roxy: te iert mama!! ...Si te cred ca ti.a fost foarte greu... dar trebuia sa imi fi spus...
Natalie: bate cineva la usa! Ma duc sa vad cine este!
Alexandra: bine..Natalie!
Natalie ( deschide usa ) : heyy..... edy ma bucur sa te vad.. ( si o pupa pe obraz, )
Edy: buna, cherry... am venit sa te iau... sa mergem in excursie...
natalie: imi pare rau Edy dar nu sunt gata ..am avut niste probleme in familie si nu am putut sa ma pregatesc mai devreme... Si in plus mai este o ora pana pleaca autocarul...am timp pana atunci... daca vrei poti sa ma astepti !
Edy: da voi astepta!!
Natalie: mersi mult.. ca ma astepti... Haide intra te rog!!
Edy: bine...
CITEȘTI
☆★◆★♡ Iubirea invinge ura ♡★◆★☆
RomanceNimeni si nimic nu este ceea ce pare cu adevarat.... oricat ai ura pe cineva..... vei fi uimit de cata iubire si bunatate este in sufletiul acelei persoane pe care o urasti...renuntand la ura... ea se va transforma in iubire fara sa vrem...sau sa n...