Ana : pai eu sunt gata ..tu esti ?
Alex : da ! ..daca suntem gata haide sa mergem ...!!
Ana : pai haide ....!! ( si se apropie de usa sa iasa ..)
Alex : stai !! ce faci ? asteapta sa iti deschid eu usa ....( si se ridica si fuge sa deschida usa )
Ana : esti nebun ...mersi ..dar puteam si eu sa deschid o usa ,...nu sunt printesa ...si nu ma mai trata ca una ca nu merit ..
Alex: ba da meriti totul...
Ana: ( spune bucuroasa ) Bine daca spui tu ...
(amadoi ies din casa si pornesc spre masina )
** peste putin timp ajung la Natalie acasa * ( natalie si Edy erau pe banca in fata casei sub o umbrela ...)
edy : ati ajuns si voi ,.....salut , alex ! ( si ii strange mana )
Alex : salut , edy .!! da am venit .si .scuze de intarziere .!!
Edy : nu este nimic stai linistit ........ Buna , Ana ! arati foarte bune ...( si o pupa pe obraji )
Ana : buna , eduard .!! multumesc mult ..! si tu arati bine ...
Natalie : da da ..suntem toti frumosi ..totul este bine ....si se apropie de ei toti deoarece ea inca era pe banca ....Buna , alex ! ( si il pupa pe obraz ) ...si Buna si tie , Ana .!...( o pupa si pe ea ) ..credeam ca nu mai veniti ....nu ca ar fi fost mare catastrofa ...dar ma rog ...
EdY : Natalie ;...nu mai vorbi asa te rog ...cum sa nu vina ..doar sunt prietenii mei ..!!
Natalie : da da ..cum spui tu eduardo ..doar ca era mai frumos sa mergem doar noi doi ...
Edy : Pai asa si mergem ...vom sta in aceiasi camera iar ei in alta ..asa ca stai linistita ...
bine .alex ...haide sa pornim la drum daca suntem toti gata ..sa nu mai pierdem vremea ...avem un drum lung si ar fi bine sa ajungem inainte sa se faca noapte ...
ALEX :bine ....haide , Ana ..vino la masina ...! ( si deschide usa din dreapta a masinii pentru a putea intra in masina Ana apoi se urca si el ) ...( la fel fac si Edy cu Natalie. ..)
* acasa la Natalie : ...Florentina ...ai vazut cheryy ce simplu este sa ii facem pe Edy si pe Natalie sa stea mai mult timp impreuna ...?
Alexandra : Da asa este Florentina ..!! cine ar fi crezut ca ceilalti vor renunta atat de repede sa mai mearga in acea excursie doar daca ii platim ...
Florentina : eee pai cine nu ar lua bani ..daca sunt degeaba ..lasa ca se duc ei alta data in alte excursii ...
Alexandra : da asta asa este ...ai dreptate ...dar oare este bine ce facem ..?
Florentina : bine sau rau ..trebuie ...si in plus noi nu facem nimic doar ii facem pe ei sa isi dea seama ca se iubesc ...
Roxy : ce faceti voi nu este bine deloc ...nu puteti sa le fortati sentimentele ...! si daca vor afla nu va fi bine deloc pentru voi ....
Florentina : Roxy , dar tu ce cauti aici ? stai saasculti aici la noi si mai si propui tu ce ar trebui sa facem ? nu ai treaba ?....daca nu ai dute si sterge geamurile alea de la etaj ca sunt foarte murdare si apoi mai gasesti tu ce sa faci ...
Roxy : dar nu am vrut sa spun asta doar ca nu este bine ....
Florentina : dute sa faci ceea ce ti-am spus si mai taci!! ..nu mai spune tot ce iti trece prin minte ...ca nu ma inveti tu ce trebuie sa fac ,....si sa nu dea dracu ...dar vezi sa nu dea dracu sa spui ceva Nataliei ca nu stiu ce iti fac ..
Roxy : Nu voi spune nimanui nimic .. .... " sigur ca nu ..dupa ce mi- a facut ...acum ma uraste si se poarta cu mine ca si cum as fi servitoare in casa asta , nu fiica ei si mai are si pretentii ...." ISI SPUNEA IN GAND Roxy ...( spoi iesi pe usa de la camera in care se afla )
Florentina : aaaahhh ...Roxy!! Vino inapoi nu pleca ca am uitat sa iti spun ceva ...
Roxy ( intra din nou in camera si spune ) da ! ce mai este ..?
Florentina : vezi sa nu spui nimic la nimeni nici despre faptul ca esti sora Nataliei .....
Roxy : nu am sa spun ....
Florentina : asa scumpa mea ....sti ca tin mult la tine !!.....aaa si ia te rog si vaza asta ...arunca florile astea uscate si pune altele ...
Roxy : da , madam ...!! cum sa nu !!! ? dar se poate sa nu !!???...daca tu tot ma tratezi ca pe o servitoare ..macar sa fiu una pana la capat ...
Florentina : sa nu mai spui asta niciodata ....sti bine ca tin la tine ....si fac tot posibilul sa nu iti lipseasca tie si Nataliei nimic ...
Roxy : Da asa este si ??? eu nu am nevoie de toate astea ...nu vreau bani .!!!...eu am nevoie de iubirea unei mamei mele ...dar se pare ca este prea ocupata sa observe acet lucru ....mai bine sta si barfeste precum o tatele pe sant ..si ma trateaza ca pe o servitoare ...
Florentina : Dar nu este asa cherry ..tin mult la tine ...si hai dute te rog ssa faci ce ti-am spus ...ca nu ma intelegi ,..tu doar sti sa fii obraznica .....ar lasa ca rezolvam noi si problema asta ...
Roxy : da am vazut cat tii tu la mine ....ca la un om de pe strada ...atat poate si mai putin ...ca la un necunoscut ..atat tii tu la mine ......
Florentina : dar dute mai fata azi ca dau cu vaza asta dupa tine ...hai ia vaza asta si dute unde am zis eu acum !!! si mai invata sa te comporti !!
Roxy : ( ia vaza in mainile sale de la Florentina cu mult desgust si furie ) : eu nu stiu sau tu ..?!!! oare cine ??!!!
Florentina : du,te !! acum !!! pleaca ca nu stiu ce iti fac daca mai te comporti asa !!!
Roxy : ,( spune ) : Ma duc ,,( tipa ) ,gata !!! ( merge in graba la usa si o tranteste in urma ei ))
CITEȘTI
☆★◆★♡ Iubirea invinge ura ♡★◆★☆
RomanceNimeni si nimic nu este ceea ce pare cu adevarat.... oricat ai ura pe cineva..... vei fi uimit de cata iubire si bunatate este in sufletiul acelei persoane pe care o urasti...renuntand la ura... ea se va transforma in iubire fara sa vrem...sau sa n...